quote:Op woensdag 21 december 2011 18:57 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Die zit dalijk eerst in de studio op tv en dan gaat ze het huis in, rond 21:00u.
dan bestel je er nog eenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een dürüm fucking fucking snel opgegeten maari k heb nog steeds hongerrrrr
Hoiquote:Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een dürüm fucking fucking snel opgegeten maari k heb nog steeds hongerrrrr
Bij de rabobank daar bij die rotonde (achtse barrier) zit er toch ook 1?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan moet ik weer naar het station fietsen.
Oja goed punt, maar die op het station is de lekkerste ooit.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij de rabobank daar bij die rotonde (achtse barrier) zit er toch ook 1?
Of laten bezorgen
Inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 18:59 schreef Jivis het volgende:
Hoop voor die hoogbegaafde Erik dat die snel de baard in de keel krijgt. Heeft nu echt een irritante wijvenstem.
Licht hoofdpijn, lam, 'waarom doe ik dit gevoel' .. nu, maar waarschijnlijk vanavond ga ik toch weer doorquote:Op woensdag 21 december 2011 19:00 schreef Groninger. het volgende:
Vanacht ga ik voor nightyard shift 4/4 heb ik ze allemaal gehad ;D
Was gezelliger op het plein daar.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat maakt de Braband voor muziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |