eentje. Charles Pic heeft al getekend bij Caterhamquote:Op maandag 26 november 2012 10:16 schreef Meike26 het volgende:
Het gaat toch om 2 stoeltjes ?
Heel goed mogelijk dat Giedo naast Petrov komt te zitten, of naast Kovalainen, wat ik mij eigenlijk niet kan inbeelden, Petrov vind ik een completere en snellere coureur dan Heiki die imo echt een kleurloos seizoen heeft gereden.
Beetje off, maar hoe is je actie verlopen gisteren?quote:Op maandag 26 november 2012 10:29 schreef Meike26 het volgende:
Dat is inderdaad mooi *** .
Niet dat ik zo'n hoge pet op heb van Giedo, zou leuk zijn, maar als we dan toch chauvenistisch gaan zijn... Denk ik dat we met Frijns een betere/getalenteerde Nederlander in de F1 hebben.
neemt Mr Petrov nog roebels mee? Volgens mij wel namelijk.quote:Op maandag 26 november 2012 09:43 schreef sasquatsch het volgende:
Petrov's 11de plaats in de afgelopen Grand Prix, zou wel eens gevolgen kunnen hebben voor Giedo. Nu is Caterham weer 10de bij de constructeurs en daarmee verdienen ze ruim 10 miljoen euro. Dat zou genoeg kunnen zijn om Kovalainen of Petrov (wat Ecclestone graag wil ivm de race in Sotsji in 2014) te behouden.
Giedo heeft een beetje geld. Frijns niet. Maar die heeft wel meer talent.quote:Op maandag 26 november 2012 10:29 schreef Meike26 het volgende:
Dat is inderdaad mooi *** .
Niet dat ik zo'n hoge pet op heb van Giedo, zou leuk zijn, maar als we dan toch chauvenistisch gaan zijn... Denk ik dat we met Frijns een betere/getalenteerde Nederlander in de F1 hebben.
Ik dacht dat Petrov zijn geld op wasquote:Op maandag 26 november 2012 10:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
neemt Mr Petrov nog roebels mee? Volgens mij wel namelijk.
Denk dat die door gisteren die 10 miljoen en zijn eigen zak geld mag blijven. Hoe jammer ook voor Heiki en Vd Garde.
#BedanktOllie is gisteren in de trending 100 (NL) op plekje 14 blijven steken. Denk dat ik toch iets te vroeg begonnen ben, ná de race had waarschijnlijk toch meer effect gehad. Ach ja, het is een klein eer betoon & blijk van waardering aan de man die 18 jaar onzichtbaar in mijn huiskamer de races aan het vollullen wasquote:Op maandag 26 november 2012 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje off, maar hoe is je actie verlopen gisteren?
Ik heb het wel ge RT maar zag nu pas dat je een aparte tweet had moeten makenquote:Op maandag 26 november 2012 10:37 schreef Meike26 het volgende:
[..]
#BedanktOllie is gisteren in de trending 100 (NL) op plekje 14 blijven steken. Denk dat ik toch iets te vroeg begonnen ben, ná de race had waarschijnlijk toch meer effect gehad. Ach ja, het is een klein eer betoon & blijk van waardering aan de man die 18 jaar onzichtbaar in mijn huiskamer de races aan het vollullen was![]()
Wel leuk, o.a. Sandra van der Sloot en Emiel Brinkman deden gezellig mee !
Ik ben enorm benieuwd waar Mol nu mee gaat komen, met dat plan van hem
oh dan hebben hij en Kovalainen beide niks. Weet iemand het budget van Guido?quote:Op maandag 26 november 2012 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat Petrov zijn geld op was
Ik dacht dat dat ruim 5 miljoen euro was. Nog altijd minder dan bijvoorbeeld Bruno Senna (10 a 12 miljoen) of Luis Razia (naar verluid 34 miljoen).quote:Op maandag 26 november 2012 10:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh dan hebben hij en Kovalainen beide niks. Weet iemand het budget van Guido?
mja, Razia is zo'n koekenbakker, die wil je niet voor je team hebben rijdenquote:Op maandag 26 november 2012 11:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat ruim 5 miljoen euro was. Nog altijd minder dan bijvoorbeeld Bruno Senna (10 a 12 miljoen) of Luis Razia (naar verluid 34 miljoen).
Nah voor 34 miljoenquote:Op maandag 26 november 2012 11:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, Razia is zo'n koekenbakker, die wil je niet voor je team hebben rijden
weet je hoeveel euro schade hij per jaar kan rijden?quote:
ook dan niet. Hij maakt meer brokken dan Bianchi en is nog langzamer ookquote:
Sowieso vreemd om in een markt waar een stoeltje voor laten we zeggen 10 miljoen te koop is met 34 miljoen te gaan lopen zwaaien, koop dan HRTquote:Op maandag 26 november 2012 11:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook dan niet. Hij maakt meer brokken dan Bianchi en is nog langzamer ook
Daar is 34 miljoen niet genoeg voor. Dan heb je alleen een hoop schulden en een F1 entry, maar verder niets.quote:Op maandag 26 november 2012 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso vreemd om in een markt waar een stoeltje voor laten we zeggen 10 miljoen te koop is met 34 miljoen te gaan lopen zwaaien, koop dan HRT
klopt. Ik denk dat de teams niet op hem zitten te wachten. Het geld is mooi, maar is het ook structureel? Op het moment dat ze de begroting bijna rond hebben gaan ze ook naar de kwaliteit van de rijders kijken. Razia komt er dan niet bovengemiddeld positief uitquote:Op maandag 26 november 2012 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso vreemd om in een markt waar een stoeltje voor laten we zeggen 10 miljoen te koop is met 34 miljoen te gaan lopen zwaaien, koop dan HRT
Is toch een begin?quote:Op maandag 26 november 2012 11:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar is 34 miljoen niet genoeg voor. Dan heb je alleen een hoop schulden en een F1 entry, maar verder niets.
Razia praat met drie teams: Force India, Caterham en Marussia.quote:Kobayashi startte afgelopen weekend een inzamelingsactie in de hoop alsnog een zitje voor 2013 te kunnen krijgen. Op een speciaal hiervoor geopende bankrekening is al meer dan 618.000 euro binnengekomen. Veel opties heeft Kobayashi overigens niet meer. Lotus, Force India, Williams, Caterham en Marussia moeten nog coureurs bekendmaken voor 2013, maar een groot deel van die zitjes lijkt al vergeven.
Alguersuari verwacht dat het wel eens tot januari kan duren voordat hij nieuws heeft over zijn toekomstquote:"I am negotiating with all three," the Brazilian told Agencia Estado. "Before, it was all the teams, now only these three."
The 23-year-old admitted his preference is Force India.
"There is still a chance to close (a deal) with them," said Razia, referring to the vacancy alongside Paul di Resta for 2013, even though Adrian Sutil is regarded as the favourite.
"But I can't afford to be choosy," he admitted. "I'm still not a F1 driver, just a wannabe."
Lotus eigenaar Lopez wil Grosjean behouden, maar geeft aan dat dit meer aan Grosjean ligt dan aan hem.quote:Jaime Alguersuari is continuing to wait on his future, admitting it might be January before he knows what he will be doing in 2013.
...
"We may not be able to communicate about 2013 until January. It's also possible that it will be in the coming days."
Alguersuari admitted to a certain frustration about the current situation in F1, with many talented and experienced drivers fighting against so-called 'pay drivers' for seats.
...
"In F1 there are ten applicants for a single seat. Merit, talent, past performance and experience are only part of what is needed," he said.
quote:"The reason he is not yet confirmed for 2013 is because we have not yet had time to sit down and discuss it together with the engineers. Then we'll see.
"My desire is to see Romain in the car, but it depends more on him than me."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |