twitter:f1enigma twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 12:09:59Official : Caterham F1 Team Confirms Charles Pic As Race Driver On Multi-Year Contract reageer retweet
twitter:f1enigma twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 12:03:22Official : Sauber F1 Team signs Esteban Gutiérrez as its race driver, Robin Frijns becomes test and reserve driver reageer retweet
Zeker, dit zegt die Andrew Benson van BBC over hemquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:16 schreef vosss het volgende:
Gewoon zoals verwacht dus.
Mensen die verwachtte dat Frijns boven het geld van Carlos Slim verkozen zou worden zijn niet realistisch.
Mooi in elk geval dat hij testrijder is.
quote:Sauber have also won the race to sign highly rated Dutch Renault 3.5 champion Robert Frijns. He's their reserve driver
Die is weg, Je hebt nu Hulk, Gutiérrezquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:18 schreef Haarklip het volgende:
Mooi nieuws, ben benieuwd of hij wat vrijdagen in actie mag komen. Is Kobayashi hiermee ook bevestigd eigenlijk?
het is bevestigd dat Kobayashi zonder werk komt te zittenquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:18 schreef Haarklip het volgende:
Mooi nieuws, ben benieuwd of hij wat vrijdagen in actie mag komen. Is Kobayashi hiermee ook bevestigd eigenlijk?
Kobayashi moet op zoek naar een ander team. Al betwijfel ik of hij die gaat vinden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:18 schreef Haarklip het volgende:
Denk het niet, heeft dit jaar ook te weinig laten zienquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kobayashi moet op zoek naar een ander team. Al betwijfel ik of hij die gaat vinden.
twitter:willbuxton twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 12:20:49The second Force India seat appears to be a straight fight between @BSenna and @Jules_Bianchi. reageer retweet
Heb je helaas gelijk in. Had ook te vaak last van slechte kwalificaties, iets wat niet echt in zijn voordeel is. Misschien kan hij nog wel terecht bij het programma van Toyota m.b.t. LeMans.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet, heeft dit jaar ook te weinig laten zien
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is weg, Je hebt nu Hulk, Gutiérrez
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is bevestigd dat Kobayashi zonder werk komt te zitten
Oja tuurlijk, moet de nieuwe line-up nog even op me in laten werken. Ik vind het ook nog steeds raar dat Perez naar McLaren gaatquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kobayashi moet op zoek naar een ander team. Al betwijfel ik of hij die gaat vinden.
twitter:willbuxton twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 12:19:46Just a few spaces left. I expect to see @GvanderGarde in the 2nd Caterham, @MaxChilton_ at Marussia, #Bottas at Williams. reageer retweet
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:28 schreef Fiorano het volgende:
Zou mooi zijn, eindelijk weer een Nederlands coureur, gaat de F1 achter de Decoder
Caterham gaat volgend jaar waarschijnlijk met het 2012-chassis rijden, las ik ergens. Geen nieuwe auto dus. Marussia volgend jaar met KERS, dus het ziet er naar uit dat Caterham volgend jaar het langzaamste team is als HRT wordt opgedoekt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:25 schreef Haarklip het volgende:
Mocht Giedo volgend jaar voor Caterham rijden hoop ik echt dat ze een auto bouwen die mee kan strijden voor de punten, zou zo mooi zijn
Is weer wat anders dan Mallya zei (geen rookie en geen pay-driver).quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:21 schreef Tarado het volgende:
twitter:willbuxton twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 12:20:49The second Force India seat appears to be a straight fight between @BSenna and @Jules_Bianchi. reageer retweet
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:13 schreef Tarado het volgende:
Deze ook maar eventwitter:f1enigma twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 12:03:22Official : Sauber F1 Team signs Esteban Gutiérrez as its race driver, Robin Frijns becomes test and reserve driver reageer retweet
Cool, Bottas. Heb ik erg hoge verwachtingen van.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:24 schreef Tarado het volgende:
twitter:willbuxton twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 12:19:46Just a few spaces left. I expect to see @GvanderGarde in the 2nd Caterham, @MaxChilton_ at Marussia, #Bottas at Williams. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |