abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106073960
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:05 schreef anboni het volgende:

[..]

De wetenschap zegt wat anders. Dit is een aardige uiteenzetting van wat we er zoal van weten intussen.
suggestieve nare gesponsorde site. beter ga je ff pubmed links geven want die site is geen serieuze bron.
pi_106074281
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

suggestieve nare gesponsorde site. beter ga je ff pubmed links geven want die site is geen serieuze bron.
Ja, poeh hee, wat naar en suggestief. Alle "sponsoring" die op die site staat is reclame voor producten van de schrijver van die blog, big deal. Als je nou gewoon eens de moeite neemt om de site op inhoud te beoordelen, in plaats van alleen maar op oppervlakkigheden, dan steek je misschien nog eens iets op.
pi_106074942
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:19 schreef anboni het volgende:

[..]

Ja, poeh hee, wat naar en suggestief. Alle "sponsoring" die op die site staat is reclame voor producten van de schrijver van die blog, big deal. Als je nou gewoon eens de moeite neemt om de site op inhoud te beoordelen, in plaats van alleen maar op oppervlakkigheden, dan steek je misschien nog eens iets op.
ok de schrijver heeft dus belangen in het onderwerp. ik zie er geen links naar wetenschappelijke publicaties. jij gelooft gewoon alles wat je leest klakkeloos ofzo?
pi_106075136
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 23:49 schreef anboni het volgende:

[..]

Als je het dan hebt over de wetenschappelijke literatuur lezen, dan moet je zelf natuurlijk ook het hele verhaal vertellen... Ketoacidose wordt veroorzaakt door een ernstig verstoorde glucose stofwisseling (onbehandelde diabetes type 1, over het algemeen, soms ook alcoholisme). Samen met die overvloed aan ketonen stijgt dan ook het glucoseniveau naar extreem schadelijke waarden. Gewone ketose is ongevaarlijk en vrijwel zeker de staat waar de oermens het grootste deel van de tijd in verkeerde Gewone ketose is ongevaarlijk en vrijwel zeker de staat waar de oermens het grootste deel van de tijd in verkeerde
Diabetische ketoacidose is de meest voorkomende vorm, maar niet de enige vorm. Ik heb er ook bijgezet dat normaal ketose niet gevaarlijk is, maar in dit geval, langdurig vasten, wel omdat er grote hoeveelheden ketonen vrijkomen.
Fari argentum aurum tacere ("Spreken is zilver, zwijgen is goud")
Onthoud dat zwijgen soms het beste antwoord is
pi_106075150
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ok de schrijver heeft dus belangen in het onderwerp. ik zie er geen links naar wetenschappelijke publicaties. jij gelooft gewoon alles wat je leest klakkeloos ofzo?
Het is een van de zoveel artikelen en boeken die ik erover heb gelezen. Dit is de makkelijkst op te diepen (want erg recent) en goed geschreven.
pi_106075216
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:42 schreef LunaAurea het volgende:

[..]

Diabetische ketoacidose is de meest voorkomende vorm, maar niet de enige vorm. Ik heb er ook bijgezet dat normaal ketose niet gevaarlijk is, maar in dit geval, langdurig vasten, wel omdat er grote hoeveelheden ketonen vrijkomen.
Oops, stukje boven het dikgedrukte in jouw post niet heel goed gelezen :@
pi_106075499
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:42 schreef anboni het volgende:

[..]

Het is een van de zoveel artikelen en boeken die ik erover heb gelezen. Dit is de makkelijkst op te diepen (want erg recent) en goed geschreven.
Maar kan je het ook nog ondersteunen met credible research?
Of toch du vader?
pi_106076396
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:42 schreef anboni het volgende:

[..]

Interessant... Heb je titels van boeken/artikelen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:44 schreef anboni het volgende:

[..]

Oops, stukje boven het dikgedrukte in jouw post niet heel goed gelezen :@
Kan gebeuren
Fari argentum aurum tacere ("Spreken is zilver, zwijgen is goud")
Onthoud dat zwijgen soms het beste antwoord is
pi_106076867
Ga gewoon gezonder eten , 3 maaltijden per dag en probeer niet te snoepen en gewoon lekker gaan sporten , want dit is nou niet echt een ideale methode
Ehmm
pi_106077828
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 01:42 schreef Photomorti het volgende:
Ga gewoon gezonder eten , 3 maaltijden per dag en probeer niet te snoepen en gewoon lekker gaan sporten , want dit is nou niet echt een ideale methode
Ja, luister naar de man hierboven want die is vast een Ripped Bodybuilder, die alles weet van voeding.
Photomorti ze noemen hem ook wel de Dutch Zyzz.
pi_106077848
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 03:41 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ja, luister naar de man hierboven want die is vast een Ripped Bodybuilder, die alles weet van voeding.
Photomorti ze noemen hem ook wel de Dutch Zyzz.
Waaruit maak jij op dat TS 'Ripped Bodybuilder' wil worden? Hoewel het een standaard advies is, is het altijd nog beter dan jouw nutteloze commentaar. Niet Zyzz-waardig..
pi_106077897
Zyzz hield van een goede troll, dus dat zit wel goed.
Ik heb mijn advies al gegeven,.. en dat was niet "probeer niet te snoepen".. Je moet gewoon niet snoepen, punt.

Gezonder eten, nee je moet gewoon altijd gezond eten.
3 maaltijden per dag is niet echt ideaal, geen idee waarop dat advies gebaseerd is.

Kortom net zo nutteloos, van iemand die zo te lezen geen verstand van voeding heeft.
Wellicht zelfs een diëtiste, want alleen die komen met dit soort zachte hartverwarmende adviezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2011 04:00:42 ]
pi_106077921
Gevarieerd en licht verteerbaar voedsel eten, veel water drinken en veel bewegen (cardio, zoals hardlopen en fietsen). Daarmee val je wel af. De motor in het lichaam (de stofwisseling) moet altijd blijven draaien, gezien dat voor afbraak van de vetten en voedsel zorgt.

Dat van het watervasten lijkt mij op klinkklare onzin. Tenzij je jezelf inbeeldt als een zwaar ondervoed gratenpakhuis en dit de werkelijkheid wil laten worden, moet je het vooral doen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Metalfrost op 27-12-2011 06:39:09 ]
Google is your friend, abuse your friends
pi_106077938
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 03:58 schreef ZetaOS het volgende:
3 maaltijden per dag is niet echt ideaal, geen idee waarop dat advies gebaseerd is.
Wat vind jij ideaal?
pi_106078021
Ja ik ken iemand die ging watervasten.
Hij is nu dood.
  † In Memoriam † dinsdag 27 december 2011 @ 09:29:29 #216
230491 Zith
pls tip
pi_106078954
quote:

[..]

Ik zie:

Katzenburg MA (2008) Stable isotope analysis: a tool for studying past diet, demography, and life history. In Katzenburg MA, Saunders SR (eds) Biological Anthropology of the Human Skeleton. (Hoboken, Wiley-Liss) 2nd Edition pp 413-441

Schoeninger MJ, DeNiro M (1984) Nitrogen and carbon isotopic composition of bone collagen from marine and terrestrial animals. Geochim Cosmochim Acta 48:635-639.

Schoeninger MJ (1995) Stable isotope studies in human evolution. Evolutionary Anthropology 4(3): 83-98.

van der Merwe, NJ (1982) Carbon isotopes, photosynthesis, and archeology. American Scientist 70: 596-606.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † dinsdag 27 december 2011 @ 09:48:52 #217
230491 Zith
pls tip
pi_106079140
quote:

[..]

Met een zoektoch vind ik (publicaties die noemen dat vlees het belangrijkste was voor homo sapiens):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 27 december 2011 @ 09:57:28 #218
20720 brother52
Dus..........
pi_106079240
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 09:48 schreef Zith het volgende:

[..]

Met een zoektoch vind ik (publicaties die noemen dat vlees het belangrijkste was voor homo sapiens):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaat het over het dieet van de neanderthaler. De neanderthalers zijn geen voorouders van de homo sapiens.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_106079962
Veel succes TS, ik heb dit een keer 53 dagen lang volgehouden en heb toch echt ruim 11 kg vet omgezet in spieren, de rest is gewoon gebruikt als brandstof en ben ik dus afgevallen. Het is echt de moeite waard maar wel keihard lijden, de hunkering naar eten gaat door merg en been. Je kunt het proces versnellen door tweemaal daags pindakaas aan te brengen over je gehele lichaamsoppervlakte, dit drijft vet af en zorgt ervoor dat het water beter opgenomen wordt. Luister goed naar je lichaam, wanneer je blackouts krijgt enzo moet je stoppen. (was voor mij ook de reden)
  † In Memoriam † dinsdag 27 december 2011 @ 12:15:22 #220
230491 Zith
pls tip
pi_106082043
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 09:57 schreef brother52 het volgende:

[..]

Daar gaat het over het dieet van de neanderthaler. De neanderthalers zijn geen voorouders van de homo sapiens.
Één van de 5 artikelen gaat inderdaad over de Neanderthalers. Als de neandertaler echt een ander dieet had, heb je daar een bron voor? Maar ok, nog meer studies over de mens:
SPOILER
De hele discussie komt van iemand die stelde :

quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 23:58 schreef anboni het volgende:

[..]

De oermens was duidelijk een vleeseter (of eigenlijk alleseter met een heel sterk zwaartepunt op vlees)
De artikelen die ik noem laten dit allemaal zien.
pi_106082293
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:15 schreef Zith het volgende:

[..]

Één van de 5 artikelen gaat inderdaad over de Neanderthalers. Als de neandertaler echt een ander dieet had, heb je daar een bron voor? Maar ok, nog meer studies over de mens:
SPOILER
De hele discussie komt van iemand die stelde :

[..]

De artikelen die ik noem laten dit allemaal zien.
nou mooi, even aangenomen dat we van origine vooral vlees aten. heb je een onderzoek waarin mensen zijn gevolgd die enkel vlees aten hun hele leven lang? het boeit me namelijk niet zo wat we vroeger voornamelijk aten, vroeger werd je met veel geluk 15.
  † In Memoriam † dinsdag 27 december 2011 @ 12:39:04 #222
230491 Zith
pls tip
pi_106082620
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

nou mooi, even aangenomen dat we van origine vooral vlees aten. heb je een onderzoek waarin mensen zijn gevolgd die enkel vlees aten hun hele leven lang? het boeit me namelijk niet zo wat we vroeger voornamelijk aten, vroeger werd je met veel geluk 15.
En dat boeit mij weer weinig. Jij had een standpunt, dat standpunt was wmb fout, dat zie jij nu ook in. Prima.
pi_106082706
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

heb je een onderzoek waarin mensen zijn gevolgd die enkel vlees aten hun hele leven lang? het boeit me namelijk niet zo wat we vroeger voornamelijk aten, vroeger werd je met veel geluk 15.
Enuit/Eskimo's
  † In Memoriam † dinsdag 27 december 2011 @ 12:47:39 #224
230491 Zith
pls tip
pi_106082872
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:42 schreef computergirl het volgende:

[..]

Enuit/Eskimo's
Worden die wel ouder dan 15? :s
pi_106083163
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:47 schreef Zith het volgende:

Worden die wel ouder dan 15? :s
ja, maar hoe gezond ze nou echt zijn is een bron van discussie.
http://www.diseaseproof.c(...)e-inuit-healthy.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')