Wat Jahr00n zegt dus, hoe moet ik het nog verder uitleggen? Gewoon geen koolhydraten innemen. Je lichaam zal in een staat van ketosis gaan op het moment dat er niet genoeg koolhydraten naar binnen komen om om te zetten in glucose. Als er een constant gebrek aan glycogeen is in je lichaam zullen je hersenen op een gegeven moment een andere energiebron gaan zoeken. Deze 'alternatieve energie'-stand is ketosis. Hierbij wordt er voornamelijk vet (en spier) aangesproken. Dit is waarom je zo snel afvalt in ketosis.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:47 schreef J.D.Morrison het volgende:
[..]
Kun je eens wat beter uitleggen?
Elke dag 2 ons groente 2 ons fruit en een stuk vlees eten? En dan als vocht natuurlijk 1,5-2 liter water per dag.
Wedstrijdatleten bedoel je.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan geen koolhydraten eten?
Alleen pro bodybuilders volgen ketose diëten.
zo'n medische opleiding is inderdaad niks waardquote:Op woensdag 21 december 2011 20:13 schreef J.D.Morrison het volgende:
Thx voor de onderbouwde informatie en daarmee kun je me ook overtuigen ja.. Ik ben niet eigenwijs, al die posts hiervoor waren gewoon kneuzen die een beetje lopen te schreeuwen dat het slecht is zonder goede informatie.
Kan ik het beste dan veel sporten/hardlopen en mijn eetpatroon naar fruit + groente + 1 stuk vlees doen?
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:13 schreef J.D.Morrison het volgende:
Thx voor de onderbouwde informatie en daarmee kun je me ook overtuigen ja.. Ik ben niet eigenwijs, al die posts hiervoor waren gewoon kneuzen die een beetje lopen te schreeuwen dat het slecht is zonder goede informatie.
Kan ik het beste dan veel sporten/hardlopen en mijn eetpatroon naar fruit + groente + 1 stuk vlees doen?
3x per week krachttraining gevolgd door 45 minuutjes cardio.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:13 schreef J.D.Morrison het volgende:
Veel sporten is niet altijd goed, ligt er ook aan wat voor soort sport. Als je 3x per week krachttraining + HIIT doet en normaal eet zul je goed en blijvend afvallen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:13 schreef J.D.Morrison het volgende:
Dus zij hadden het bij het juiste eind maar zijn "kneuzen" die een beetje "liepen te schreeuwen dat het slecht is, zonder goede informatie" terwijl jij het zelf mis had? Hoe zou jij je eigen houding in dit topic dan willen typeren? Serieus, daar ben ik erg benieuwd naar. Ook vraag ik me af of je wel eens van de term "common sense" gehoord hebt.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:13 schreef J.D.Morrison het volgende:
Post 38 riep ik al wat je moest doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:13 schreef J.D.Morrison het volgende:
Kwark met Noten!!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:28 schreef Mr.J het volgende:
[..]
3x per week krachttraining gevolgd door 45 minuutjes cardio.
Daarbij even slim eten, dus snacken etc laten staan. Gewoon overdag je boterhammetjes. Alleen dan geen hagelslag maar rosbief/kip ofzo. Andere maaltijden kunnen bijv blikje tonijn met rauwkost zijn of een bakje kwark en handje noten. Niet teveel fruit. Probeer 5 a 6 per dag te eten, 3 liter water/thee te drinken en dan komt alles goed.
Weet je wat jij moet doen? Lekker 4 weken alleen op water gaan leven. Dat lijkt me echt het beste.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:13 schreef J.D.Morrison het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Oh en ga op voetbal.
Dan hoef je je benen niet te trainen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Oh en ga op voetbal.
Dan hoef je je benen niet te trainen.
Maak je niet druk. Hij had z'n PI verkeerd ingesteld. Hij bedoelde eigenlijkquote:
Sapvastenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef Vandaag... het volgende:
Niks mis met een keer vasten. Het kan een hele goede kickstart zijn om een ander leefpatroon te starten (afkicken van suikers bijv). En om eens fysiek en mentaal stil te staan bij wat je normaal gesproken in je mond stopt.
Dat doen mensen al eeuwen als ritueel gebruik en als je dat eens per jaar maximaal 4-5 dagen doet dan hou je daar echt niks aan over.
Maar dat is een andere motivatie dan TS heeft en vooral een andere duratie. 15 dagen alleen water is érg lang. Dat dient ook geen ander doel meer dan uithongeren en dan ga je idd spieren verbranden etc. Je zal misschien niet dood gaan maar het slaat nergens op en geen arts zal het aanraden.
Als je perse een kickstart wil ga dan 5 dagen sapvasten en ga aanlsuitend je levensstijl en eetpatroon structureel aanpassen. Met sapvasten krijg je tenminste gewoon vitamines en voedingsstoffen binnen en zo is het allemaal nét wat verstandiger.
Oh sorry, omdat je het verder wel bij het juiste eind had mocht ik geen opmerking maken over een suggestie waar ik het niet mee eens ben? Ik wist niet dat het zo werkte in deze maatschappij. Shit, wat zal ik falen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:47 schreef Vandaag... het volgende:
euh nee... zoek het maar op. Beetje raar trouwens om 1 zin uit twee lange posts van mij te pakken waarin ik TS juist probeer duidelijk te maken dat wat hij wil helemaal niet verstandig is... Ik probeer nog een alternatief aan te reiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |