Uit de OP:quote:Op woensdag 21 december 2011 16:39 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Die kuur is een shortcut met grote nadelen die TS en jij onder tafel proberen te schuiven.
Verder praat je onzin, graag niet zo kinderachtig doen, ktnxkusje
De andere nadelen die hier geroepen worden zijn: 1) het is slecht en 2) je komt na afloop weer een hoop aan. Die tafel waar het onder geschoven wordt is verdwenen!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:35 schreef J.D.Morrison het volgende:
- Je lichaam zal v:48, m:72 uur leven op de resten uit je lichaam en een deel spiermassa.
- Vanaf dan zal je lichaam ketose maken. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Ketose_%28metabolisme%29)
- Door de dagen heen zul je last krijgen van hoofdpijn door honger, maar dit is juist een goed teken.
- Je spiermassa neemt ongeveer 1 à 2 kilo af.
- Je verliest ongeveer 300-600 gram vet per dag.
Okee, leuk die link van je maar iedereen kan zo'n tekst schrijven. Het is slecht voor je, punt. Compleet geen onderbouwing.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:39 schreef Luxuria het volgende:
[..]
http://www.snel-afvallen.(...)er-de-schone-schijn/
Maarja, ben benieuwd. Ik wil je over een halfjaar nog wel eens horen
Wanneer begin je?
Heb ik dat ooit gezegd? De effectiviteit van deze manier vind ik zo goed dat ik de pijn en nadelen voor lief neem.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:45 schreef Luxuria het volgende:
Waarom is die hoofdpijn eigenlijk goed? Pijn is nooit goed.
Het staat in je OP dat hoofdpijn een goed teken is.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:46 schreef J.D.Morrison het volgende:
[..]
Heb ik dat ooit gezegd? De effectiviteit van deze manier vind ik zo goed dat ik de pijn en nadelen voor lief neem.
Heel veel succes, graag zou ik middels dit topic door je op de hoogte gehouden worden van je vorderingen. Ook die over een jaar en die over vijf jaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:45 schreef J.D.Morrison het volgende:
[..]
Okee, leuk die link van je maar iedereen kan zo'n tekst schrijven. Het is slecht voor je, punt. Compleet geen onderbouwing.
http://drbenkim.com/fasting.html
Dit is een goede bron, het is een arts met kennis.
Ooh dat bedoel je, sorry. Hoofdpijn an sich is vervelend maar het is een goed teken, omdat dit betekent dat je lichaam in ketosinemodus gaat (wat betekent dat je dus vet gaat verbranden).quote:Op woensdag 21 december 2011 16:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Het staat in je OP dat hoofdpijn een goed teken is.
Waarom is dat een goed teken? Lijkt me eerder een slecht teken.
Ja, weet je dat na meer dan 10 jaar fok nou nog niet? Die updates krijg je niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:47 schreef Sjeen het volgende:
Heel veel succes, graag zou ik middels dit topic door je op de hoogte gehouden worden van je vorderingen. Ook die over een jaar en die over vijf jaar.
Neen, je blijft dan water drinken en na 15-30 dagen ga je langzaam opbouwen tot een gezond en normaal eetpatroon (dwz ontbijt-fruit-lunch-fruit-avondeten)quote:Op woensdag 21 december 2011 16:49 schreef Elco.. het volgende:
Lijkt me raar als je in ketose wil komen dat je dan vervolgens vruchtensap gaat drinken waar juist suikers in zitten.
Klinkt gevaarlijk, ik las ook dat een vrouw dood was gegaan aan dit dieet. Maar zonder context zegt dit natuurlijk helemaal niks. Die vrouw had namelijk 4 liter water in 2 uur opgedronken en iedereen weet dat je dan grote kans hebt dood te gaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, weet je dat na meer dan 10 jaar fok nou nog niet? Die updates krijg je niet.
Kan me nog een jubel-topic van een bekende fokster herinneren die echt helemaal enthousiast was over haar crashdieet. Eigenlijk kwam het er op neer dat iedereen het moest gaan volgen. Ze riep ook iets van 'nooit weer meer dan 100 kilo!'. Ze was een aantal jaar later dusdanig zwaar dat ze in aanmerking kwam voor een gastric bypassDie updates verschenen overigens nooit in dat jubel crashdieettopic, dus mensen die dat naar boven halen zien alleen haar enthousiasme.
Die vrouw at trouwens nog wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:52 schreef J.D.Morrison het volgende:
[..]
Klinkt gevaarlijk, ik las ook dat een vrouw dood was gegaan aan dit dieet. Maar zonder context zegt dit natuurlijk helemaal niks. Die vrouw had namelijk 4 liter water in 2 uur opgedronken en iedereen weet dat je dan grote kans hebt dood te gaan.
Ik doe vandaag aan naïef positief Isaquote:Op woensdag 21 december 2011 16:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, weet je dat na meer dan 10 jaar fok nou nog niet? Die updates krijg je niet.
Kan me nog een jubel-topic van een bekende fokster herinneren die echt helemaal enthousiast was over haar crashdieet. Eigenlijk kwam het er op neer dat iedereen het moest gaan volgen. Ze riep ook iets van 'nooit weer meer dan 100 kilo!'. Ze was een aantal jaar later dusdanig zwaar dat ze in aanmerking kwam voor een gastric bypassDie updates verschenen overigens nooit in dat jubel crashdieettopic, dus mensen die dat naar boven halen zien alleen haar enthousiasme.
Iets meer context graag, net als een post terug: Ik at 3 maanden lang 3 appels per dag en ik ben 1,5 jaar ziek geweest. Natuurlijk word je daar ziek van, 3 maanden lang houdt je lichaam dat ook niet uit. Ik heb het over "maar" 15-30 dagen!quote:Op woensdag 21 december 2011 16:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die vrouw at trouwens nog wel.
Dus hoeveel denk je te gaan verliezen door de ketosis? Als je daarna weer koolhydraten gaat eten komt dat er net zo hard aan.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:51 schreef J.D.Morrison het volgende:
[..]
Neen, je blijft dan water drinken en na 15-30 dagen ga je langzaam opbouwen tot een gezond en normaal eetpatroon (dwz ontbijt-fruit-lunch-fruit-avondeten)
http://www.vetvrij.com/vrouw-sterft-door-waterdieet.htmlquote:Op woensdag 21 december 2011 16:55 schreef J.D.Morrison het volgende:
[..]
Iets meer context graag, net als een post terug: Ik at 3 maanden lang 3 appels per dag en ik ben 1,5 jaar ziek geweest. Natuurlijk word je daar ziek van, 3 maanden lang houdt je lichaam dat ook niet uit. Ik heb het over "maar" 15-30 dagen!
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:27 schreef J.D.Morrison het volgende:
[..]
Ongezonde tussendoortjes volledig skippen in combinatie met hardlopen en krachttraining. Ik moet elke dag een uur hardlopen om een klein beetje af te vallen. Als ik waterdieet doe, dan is het makkelijker om te gaan sporten, je komt verder met hardlopen omdat je meer energie overhoudt per kilometer etc.
Whut? Wat is dit nu voor onzin, om energie te verbranden heb je spieren nodig, jij gaat juist naar beneden in spiermassa.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:29 schreef J.D.Morrison het volgende:
[..]
Na deze kuur weeg je een stuk meer en na het opbouwen ben je lichter dus kost inspanning minder energie.
Wat grappig, ik ben een jaar lang vrij intensief in de gaten gehouden op leverwaarden, waaronder de triglyceriden waarvan in dit onderzoek gezegd wordt dat ze vreselijk te hoog zouden zijn door grazen. Bij mij waren ze structureel zelf aan de lage kant.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:52 schreef anboni het volgende:
Hoewel 14 dagen niets eten wel erg extreem klinkt, is het helemaal niet zo gek om eens goed te overwegen waar we nou eigenlijk mee bezig zijn met het standaardadvies van tegenwoordig om 6 of 7 maaltijden per dag te eten: dat is hartstikke tegennatuurlijk en waarschijnlijk helpt het mee met het versterken van de overgewicht en diabetes epidemieen (naast de anti-vet hysterie van de laatste 30 jaar).
Interessante blogpost die toevallig vandaag voorbij kwam:
Grazen is voor koeien
En deze:quote:Op woensdag 21 december 2011 16:58 schreef Lienekien het volgende:
http://www.vetvrij.com/vrouw-sterft-door-waterdieet.html
Je hebt het toch over dit voorbeeld, of niet?
Dat is na 11 dagenquote:On 15 September 1987 at 9.30 a.m at the Nallur Murugan Temple, Thileepan began his fast. His main objective was to bring awareness and action to a list of public demands made by himself and the Tamil Tigers, considered to be a terrorist group.
Although several groups requested Thileepan as well as the local IPKF administration to intervene and stop the fast, Thileepan died on the 26th of September 1987.
Je denkt toch niet dat hij pats-boem dood gaat? Zoals ik al in mijn OP heb gezet wil ik me om de 5 dagen laten checken door de huisarts en meteen stoppen als de symptomen serieus worden.quote:
Heb je je voornemen ook al met huisarts gesproken eigenlijk?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:02 schreef J.D.Morrison het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij pats-boem dood gaat? Zoals ik al in mijn OP heb gezet wil ik me om de 5 dagen laten checken door de huisarts en meteen stoppen als de symptomen serieus worden.
Ja daar is de huisarts voor: dikke jongetjes die te beroerd zijn een gezond eet/beweegpatroon aan te nemen.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:02 schreef J.D.Morrison het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij pats-boem dood gaat? Zoals ik al in mijn OP heb gezet wil ik me om de 5 dagen laten checken door de huisarts en meteen stoppen als de symptomen serieus worden.
Dat ben ik nog van plan ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heb je je voornemen ook al met huisarts gesproken eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |