ga je ook mee vrijdag?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:01 schreef mr-green het volgende:
Volgens mij is het best tof daar hoor
beetje lullig jaquote:Op woensdag 21 december 2011 13:03 schreef TheVulture het volgende:
Toch kut als je vandaag denkt af te studeren en dat gaat niet door
---> R&Pquote:Op woensdag 21 december 2011 13:03 schreef TheVulture het volgende:
Idd ik zou echt goed balen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:03 schreef TheVulture het volgende:
Schrijf er een artikel over!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:03 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Tijdens YMCA?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:05 schreef Piles het volgende:
Hé, ik heb mezelf gevonden op tvOp het plein, tijdens de sing-a-long
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:05 schreef heloef het volgende:
Rob Stenders.
Even mijn moment of fame posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:06 schreef themole het volgende:
Die gast met zijn cheque van 10 euro.
beter dan nietsquote:Op woensdag 21 december 2011 13:06 schreef themole het volgende:
Rob Stenders.
Even mijn moment of fame posten.Als de kenner die jij dan wel moet zijn: staan de Evil Knievel stukjes ergens online of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
Je begint een karikatuur van jezelf te worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:05 schreef djkoelkast het volgende:
Gadverdamme kijk haar trots zijn, wat heeft ze iets goeds gedaan voor de wereld zeg.
Rob Stenders.
Even mijn moment of fame posten.wat een lekker wijf ben je! ik dacht dat jij een negergozert was!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:06 schreef themole het volgende:
Uhh, neequote:Op woensdag 21 december 2011 13:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tijdens YMCA?![]()
Ook elk jaar hetzelfde
Ik kan er gewoon slecht tegen dat die mensen zichzelf een goed gevoel kopen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je begint een karikatuur van jezelf te worden.
Stel je niet zo aan, zeg.
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:06 schreef themole het volgende:
Dan zet de radio aan, hoef je er ook niet naar te kijken.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon slecht tegen dat die mensen zichzelf een goed gevoel kopen.
Ik zal wat gemist hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhh, neeAnouk. Weet je wel, die sing-a-long met Sander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |