Ik was er al bang voor, verkeerde woordkeuzequote:
Dat laatste maakte geen indruk op mijn school, je moest gewoon meegymen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:10 schreef WRH het volgende:
vond gymles vreselijk, was en ben niet sportief en werd ook altijd als laatste of een-na-laatste gekozen.
had op de middelbare school een gymleraar die zelf gek was op volleybal en dat dus bijna alleen maar deed dus uitdaging nul.
bovendien had hij een heel naar trekje: altijd de douchevloer moeten dweilen als het de beurt van de meisjes was om te douchen. ja ok, tegenwoordig zou je daar moord en brand om gillen en zou hij er niet mee wegkomen maar toen dus wel,viezerd.
ik ben dus geloof ik op de middelbare school jarenlang heel erg vaak en heel erg onregelmatig ongesteld geweest
Doe je nog steeds toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:23 schreef tong80 het volgende:
We werden op lengrte geselecteerd bij het opstellen en rondjes lopen. Liep ik achter meiden als Karina aan
En dan in de bijna vrieskouquote:Op donderdag 22 december 2011 10:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als sportman zorgde ik altijd dat ik de werper was bij het softballen. Anders stond je een uur lang voor de kat zijn kut te wachten tot er een bal in de buurt kwam.
En dan 4x per week ''het briefje van je moeder'' namaken, totdat de leraar er niet meer intraptequote:Op donderdag 22 december 2011 11:10 schreef WRH het volgende:
ik ben dus geloof ik op de middelbare school jarenlang heel erg vaak en heel erg onregelmatig ongesteld geweest
ah... da's wel eh.... lastig jah...quote:Op donderdag 22 december 2011 12:36 schreef trovey het volgende:
Wij hadden leraressen...die trapten nergens in.
Heeeeeeeeeeeel diep Tong, heeeeeeeeeeel diepquote:Op donderdag 22 december 2011 12:39 schreef tong80 het volgende:
Wel grappig dat alleen anti-sporters reageren.
Het zit diep ?
Alleen bij zwemmen als gymnastiek(zwembad op loopafstandquote:Op donderdag 22 december 2011 12:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... da's wel eh.... lastig jah...
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Alleen bij zwemmen als gymnastiek(zwembad op loopafstand) kon je menstruatie voorwenden als excuus, jammer genoeg was dat maar een korte tijd per jaar en ook niet elk jaar dus dat schoot ook niet op.
Wat wel leuk was was de leraar geschiedenis die we hadden na de gymles...we waren altijd te laat...tja meneer, we moesten nog teruglopen (lees kruipen) na de les dus we konden niet eerder komen.
*kuch*quote:Op donderdag 22 december 2011 12:39 schreef tong80 het volgende:
Binnenlessen altijdquote:Op donderdag 22 december 2011 12:45 schreef Karina het volgende:
Wat ik leuk vond, waren de zwemlessen bij het CIOS, in een klein bad was dat kan ik me herinneren. En als we in de winter gingen schaatsen op natuurijs in de buurt van school (bij Sloten, voor de Amsterdammers hier).
Sowieso vond ik de buitenlessen leuker dan de lessen in de gymzaal. Wij gingen ook altijd naar "echte" sportvelden. Een honkbalveld, een voetbalveld en kijken bij de wielerbaan in Sloten. Volgens mij toen nog niet overdekt.
Ze zorgden bij ons er dus altijd voor dat er nog een les achter zatquote:Op donderdag 22 december 2011 12:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Ik herinner me ineens dat als het heeeeeeel erg warm weer was, dat we i.p.v. Gymles
''vrijzwemmen'' hadden, dat was dus gewoon een uur lol in het zwembad![]()
en aangezien we altijd gymles hadden ''het laatste uur'' kon je na dat uur gewoon in het
zwembad blijven tot sluitingstijd, graties![]()
Dat was wel feest altijd
Hier A en B-diploma maar beide gehaald op particuliere basis (de lessen), met paps naar het zwembad toe ,bij A buitenbad en bij B een binnenbad wat nu niet meer bestaat, en maar zwemmen 's morgens vroeg...ik heb nog foto's van mezelf die mijn vader van mij maakte bij het afzwemmen van diploma A....staat daar een klein wat stuurs kijkend meisje in de camera te staren....ik herinner het me nog precies Öpschieten pappa met de foto, ik sta te vernikkelen in mijn vrolijk gekleurde badjasje"quote:Op donderdag 22 december 2011 12:47 schreef Disana het volgende:
Oww zwemlessen, ook zoiets![]()
Een steenkoud buitenbad in een vijver in Hengelo, en een meester die je onder drukte als je iets niet durfde. Lessen gestaakt, grote opluchting. Maar op de middelbare school moest het weer, en alweer had ik zo'n beul als zwemleraar.
Ik heb geen enkel diploma.
Met papa erbij is het natuurlijk wel bijzonder. Mijn vader ging wel eens mee naar die particuliere lessen, maar kon niet begrijpen dat ik het allemaal maar eng vond.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:55 schreef trovey het volgende:
Ze zorgden bij ons er dus altijd voor dat er nog een les achter zat, op vrijdagmiddag, laatste
Hier A en B-diploma maar beide gehaald op particuliere basis (de lessen), met paps naar het zwembad toe ,bij A buitenbad en bij B een binnenbad wat nu niet meer bestaat, en maar zwemmen 's morgens vroeg...ik heb nog foto's van mezelf die mijn vader van mij maakte bij het afzwemmen van diploma A....staat daar een klein wat stuurs kijkend meisje in de camera te staren....ik herinner het me nog precies Öpschieten pappa met de foto, ik sta te vernikkelen in mijn vrolijk gekleurde badjasje"Toen iedereen zwemles kreeg op de lagere school voor de diploma's had ik ze al.
Hoor haar. Wie heeft er nu de meest dichtgeslipte aderen? Gij of ik?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:39 schreef tong80 het volgende:
Het zit diep ?
Ow jij was er zo eentjequote:Op donderdag 22 december 2011 15:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoor haar. Wie heeft er nu de meest dichtgeslipte aderen? Gij of ik?
Verder gooide ik altijd met slingerworpen gasten zoals Tong tegen de grond tijdens trefbal.
quote:
Wel voor een trefbal, dat is toch zo een grote, zware? Soort basketbal maar dan groter.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Was jij er zo 1 die bang was voor de bal?
Particuliere lessen van pappa hè, niets groepslessen gegeven door een gediplomeerde persoon....geen geld voorquote:Op donderdag 22 december 2011 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Met papa erbij is het natuurlijk wel bijzonder. Mijn vader ging wel eens mee naar die particuliere lessen, maar kon niet begrijpen dat ik het allemaal maar eng vond.
hadden wij geen aparte bal voor, de normale deed zeer zat.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel voor een trefbal, dat is toch zo een grote, zware? Soort basketbal maar dan groter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |