abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105909544
vond gymles vreselijk, was en ben niet sportief en werd ook altijd als laatste of een-na-laatste gekozen.
had op de middelbare school een gymleraar die zelf gek was op volleybal en dat dus bijna alleen maar deed dus uitdaging nul.
bovendien had hij een heel naar trekje: altijd de douchevloer moeten dweilen als het de beurt van de meisjes was om te douchen. ja ok, tegenwoordig zou je daar moord en brand om gillen en zou hij er niet mee wegkomen maar toen dus wel,viezerd.

ik ben dus geloof ik op de middelbare school jarenlang heel erg vaak en heel erg onregelmatig ongesteld geweest >:)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Moderator donderdag 22 december 2011 @ 11:55:38 #27
9859 crew  Karina
Woman
pi_105911089
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:58 schreef trabant het volgende:

[..]

Mijn dirty mind, wat doe je?
Ik was er al bang voor, verkeerde woordkeuze ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:10 schreef WRH het volgende:
vond gymles vreselijk, was en ben niet sportief en werd ook altijd als laatste of een-na-laatste gekozen.
had op de middelbare school een gymleraar die zelf gek was op volleybal en dat dus bijna alleen maar deed dus uitdaging nul.
bovendien had hij een heel naar trekje: altijd de douchevloer moeten dweilen als het de beurt van de meisjes was om te douchen. ja ok, tegenwoordig zou je daar moord en brand om gillen en zou hij er niet mee wegkomen maar toen dus wel,viezerd.

ik ben dus geloof ik op de middelbare school jarenlang heel erg vaak en heel erg onregelmatig ongesteld geweest >:)
Dat laatste maakte geen indruk op mijn school, je moest gewoon meegymen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 donderdag 22 december 2011 @ 12:23:19 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_105911938
We werden op lengrte geselecteerd bij het opstellen en rondjes lopen. Liep ik achter meiden als Karina aan :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator donderdag 22 december 2011 @ 12:24:41 #29
9859 crew  Karina
Woman
pi_105911989
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:23 schreef tong80 het volgende:
We werden op lengrte geselecteerd bij het opstellen en rondjes lopen. Liep ik achter meiden als Karina aan :{

Doe je nog steeds toch?
niet zo tof doen
  donderdag 22 december 2011 @ 12:29:27 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_105912147
Ik had ook een pesthekel aan gym. Ik kon wel hardlopen, hard slaan en was relatief lang (de rest moest nog groeien), maar buiten softbal, basketbal en slingeren in de ringen vond ik het niet leuk. Bokspringen vond ik heel erg vervelend, ook omdat ik toentertijd peesschedeontsteking in mijn polsen had (later kennelijk overheengegroeid) en het gewoon niet vertrouwde.

Ik ben een keer in huilen uitgebarsten toen we loeihoge bokken hadden. Ging de gymleraar een begripvol gesprekje met me voeren waaruit duidelijk bleek dat hij dacht dat school me boven het hoofd groeide. Nou, nee, ik was gewoon echt doodsbang voor dat bokspringen, maar dat heb ik niet hardop gezegd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_105912166
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:34 schreef tong80 het volgende:

[..]

Als sportman zorgde ik altijd dat ik de werper was bij het softballen. Anders stond je een uur lang voor de kat zijn kut te wachten tot er een bal in de buurt kwam.

En dan in de bijna vrieskou }:| ...die lerares had blijkbaar een sterke voorkeur voor dat waardeloze softbal.....ik ging overigens altijd zover mogelijk in het veld staan...op de plek waar toch nooit iemand naartoe sloeg. :P Atletiek vond ik veel leuker..speerwerpen, kogelstoten (nee, nee dat figuur daar aan overgehouden, ik zal jullie voor zijn :6 :+ ), verspringen ^O^ en met hockey lekker "hakken" }) , ik heb wat grasveldjes omgeploegd met die hockeystick. *O*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_105912360
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:10 schreef WRH het volgende:

En dan 4x per week ''het briefje van je moeder'' namaken, totdat de leraar er niet meer intrapte :')
pi_105912385
Wij hadden leraressen...die trapten nergens in. ;(
Optimist tot in de kist
pi_105912440
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:36 schreef trovey het volgende:
Wij hadden leraressen...die trapten nergens in. ;(
ah... da's wel eh.... lastig jah... :P
  Trouwste user 2022 donderdag 22 december 2011 @ 12:39:06 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_105912460
Wel grappig dat alleen anti-sporters reageren.

Het zit diep ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_105912482
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:39 schreef tong80 het volgende:

Het zit diep ?

Heeeeeeeeeeeel diep Tong, heeeeeeeeeeel diep :'(
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2011 @ 12:41:54 #37
137949 Disana
pi_105912531
Ja, zit best diep. Op de kleuterschool kon ik niet meedoen met wilde activiteiten omdat ik steeds bloedneuzen had. Dus op de lagere school had ik een sportachterstand en niet geleerd in teams te spelen.

Het enige waar ik goed in was, was hardlopen; de rest kon me gestolen worden en ik snapte niet wat kinderen eraan vonden in koude gymzalen of op koude sportvelden rond te rennen. Mijn ouders hebben van alles geprobeerd, judo, tennis... maar het mocht niet baten.
pi_105912537
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ah... da's wel eh.... lastig jah... :P
Alleen bij zwemmen als gymnastiek(zwembad op loopafstand :P ) kon je menstruatie voorwenden als excuus, jammer genoeg was dat maar een korte tijd per jaar en ook niet elk jaar dus dat schoot ook niet op. :') Wat wel leuk was was de leraar geschiedenis die we hadden na de gymles...we waren altijd te laat...tja meneer, we moesten nog teruglopen (lees kruipen) na de les dus we konden niet eerder komen. })
Optimist tot in de kist
  Moderator donderdag 22 december 2011 @ 12:45:24 #39
9859 crew  Karina
Woman
pi_105912637
Wat ik leuk vond, waren de zwemlessen bij het CIOS, in een klein bad was dat kan ik me herinneren. En als we in de winter gingen schaatsen op natuurijs in de buurt van school (bij Sloten, voor de Amsterdammers hier).

Sowieso vond ik de buitenlessen leuker dan de lessen in de gymzaal. Wij gingen ook altijd naar "echte" sportvelden. Een honkbalveld, een voetbalveld en kijken bij de wielerbaan in Sloten. Volgens mij toen nog niet overdekt.
niet zo tof doen
pi_105912666
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:42 schreef trovey het volgende:

[..]

Alleen bij zwemmen als gymnastiek(zwembad op loopafstand :P ) kon je menstruatie voorwenden als excuus, jammer genoeg was dat maar een korte tijd per jaar en ook niet elk jaar dus dat schoot ook niet op. :') Wat wel leuk was was de leraar geschiedenis die we hadden na de gymles...we waren altijd te laat...tja meneer, we moesten nog teruglopen (lees kruipen) na de les dus we konden niet eerder komen. })

Ik herinner me ineens dat als het heeeeeeel erg warm weer was, dat we i.p.v. Gymles
''vrijzwemmen'' hadden, dat was dus gewoon een uur lol in het zwembad *O*

en aangezien we altijd gymles hadden ''het laatste uur'' kon je na dat uur gewoon in het
zwembad blijven tot sluitingstijd, graties :7

Dat was wel feest altijd O+
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2011 @ 12:47:41 #41
137949 Disana
pi_105912719
Oww zwemlessen, ook zoiets :X

Een steenkoud buitenbad in een vijver in Hengelo, en een meester die je onder drukte als je iets niet durfde. Lessen gestaakt, grote opluchting. Maar op de middelbare school moest het weer, en alweer had ik zo'n beul als zwemleraar.

Ik heb geen enkel diploma.
pi_105912856
quote:

*kuch*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_105912952
quote:
99s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:45 schreef Karina het volgende:
Wat ik leuk vond, waren de zwemlessen bij het CIOS, in een klein bad was dat kan ik me herinneren. En als we in de winter gingen schaatsen op natuurijs in de buurt van school (bij Sloten, voor de Amsterdammers hier).

Sowieso vond ik de buitenlessen leuker dan de lessen in de gymzaal. Wij gingen ook altijd naar "echte" sportvelden. Een honkbalveld, een voetbalveld en kijken bij de wielerbaan in Sloten. Volgens mij toen nog niet overdekt.
Binnenlessen altijd ^O^ ....maar ik heb dan ook een achtergrond van zelf op turnen zitten dus ik vond de toestellen veel leuker...ook al was ik er niet zo goed in...behalve bij de ringen...daar versloeg ik iedereen. :P
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik herinner me ineens dat als het heeeeeeel erg warm weer was, dat we i.p.v. Gymles
''vrijzwemmen'' hadden, dat was dus gewoon een uur lol in het zwembad *O*

en aangezien we altijd gymles hadden ''het laatste uur'' kon je na dat uur gewoon in het
zwembad blijven tot sluitingstijd, graties :7

Dat was wel feest altijd O+
Ze zorgden bij ons er dus altijd voor dat er nog een les achter zat }:| , op vrijdagmiddag, laatste les geschiedenis na de gym dus lekker blijven zwemmen konden we wel vergeten. ;(

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:47 schreef Disana het volgende:
Oww zwemlessen, ook zoiets :X

Een steenkoud buitenbad in een vijver in Hengelo, en een meester die je onder drukte als je iets niet durfde. Lessen gestaakt, grote opluchting. Maar op de middelbare school moest het weer, en alweer had ik zo'n beul als zwemleraar.

Ik heb geen enkel diploma.
Hier A en B-diploma maar beide gehaald op particuliere basis (de lessen), met paps naar het zwembad toe ,bij A buitenbad en bij B een binnenbad wat nu niet meer bestaat, en maar zwemmen 's morgens vroeg...ik heb nog foto's van mezelf die mijn vader van mij maakte bij het afzwemmen van diploma A....staat daar een klein wat stuurs kijkend meisje in de camera te staren....ik herinner het me nog precies Öpschieten pappa met de foto, ik sta te vernikkelen in mijn vrolijk gekleurde badjasje" }:| Toen iedereen zwemles kreeg op de lagere school voor de diploma's had ik ze al. :P
Optimist tot in de kist
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2011 @ 13:59:36 #44
137949 Disana
pi_105915418
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:55 schreef trovey het volgende:
Ze zorgden bij ons er dus altijd voor dat er nog een les achter zat }:| , op vrijdagmiddag, laatste
Hier A en B-diploma maar beide gehaald op particuliere basis (de lessen), met paps naar het zwembad toe ,bij A buitenbad en bij B een binnenbad wat nu niet meer bestaat, en maar zwemmen 's morgens vroeg...ik heb nog foto's van mezelf die mijn vader van mij maakte bij het afzwemmen van diploma A....staat daar een klein wat stuurs kijkend meisje in de camera te staren....ik herinner het me nog precies Öpschieten pappa met de foto, ik sta te vernikkelen in mijn vrolijk gekleurde badjasje" }:| Toen iedereen zwemles kreeg op de lagere school voor de diploma's had ik ze al. :P
Met papa erbij is het natuurlijk wel bijzonder. Mijn vader ging wel eens mee naar die particuliere lessen, maar kon niet begrijpen dat ik het allemaal maar eng vond.
pi_105919376
quote:

Het zit diep ?

Hoor haar. Wie heeft er nu de meest dichtgeslipte aderen? Gij of ik?

Verder gooide ik altijd met slingerworpen gasten zoals Tong tegen de grond tijdens trefbal 8-).
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator donderdag 22 december 2011 @ 16:11:03 #46
9859 crew  Karina
Woman
pi_105920245
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 15:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hoor haar. Wie heeft er nu de meest dichtgeslipte aderen? Gij of ik?

Verder gooide ik altijd met slingerworpen gasten zoals Tong tegen de grond tijdens trefbal 8-).
Ow jij was er zo eentje }:|
niet zo tof doen
pi_105922627
quote:
99s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:11 schreef Karina het volgende:

[..]

Ow jij was er zo eentje }:|
:Y

Was jij er zo 1 die bang was voor de bal?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator donderdag 22 december 2011 @ 18:50:07 #48
9859 crew  Karina
Woman
pi_105926750
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

:Y

Was jij er zo 1 die bang was voor de bal?
Wel voor een trefbal, dat is toch zo een grote, zware? Soort basketbal maar dan groter.
niet zo tof doen
pi_105928548
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Met papa erbij is het natuurlijk wel bijzonder. Mijn vader ging wel eens mee naar die particuliere lessen, maar kon niet begrijpen dat ik het allemaal maar eng vond.
Particuliere lessen van pappa hè, niets groepslessen gegeven door een gediplomeerde persoon....geen geld voor :P , pa had niet voor niets twee banen om de boel rond te krijgen. ;)
Als je zover was aanmelden bij de officiele examens en afzwemmen maar....en dan de haak in je nek als je te diep lag (bij A)...heb ik ook nog een foto van :') en bijna verzuipen als je bij B dat stuk onder water moest zwemmen....volgens mij had ik, net als vele anderen, aan het einde een koude kont...lees.... ik was al bijna boven. :+
Optimist tot in de kist
pi_105928579
quote:
99s.gif Op donderdag 22 december 2011 18:50 schreef Karina het volgende:

[..]

Wel voor een trefbal, dat is toch zo een grote, zware? Soort basketbal maar dan groter.
hadden wij geen aparte bal voor, de normale deed zeer zat. :')
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')