SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
net als Rinusquote:Op woensdag 21 december 2011 10:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Tegenwoordig wordt TS door niets en niemand meer gekozen, zelfs niet als laatste.
De wraak van de nerds.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Tegenwoordig wordt TS door niets en niemand meer gekozen, zelfs niet als laatste.
Je staat nog steeds buitenspel bij je vrouw?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:27 schreef trabant het volgende:
Een jaar of vijf, zes geleden heeft mijn vrouw me de buitenspelregel uitgelegd, en toen werd me ineens alles duidelijk...
Ik kreeg een zesje voor de moeite.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:47 schreef Karina het volgende:
Ik was slecht in gym EN ik vond er geen moer aan, daarom werd ik natuurlijk altijd als laatste gekozen, ik gooide er met de pet naar, het interesseerde me niet. Alleen de buitensporten vond ik wel leuk, voetbal of softbal.
Softbal was ik dan ook weer slecht in, ik sloeg altijd mis en gooien was ook een drama. Voetballen ging wel, ik schopte alleen meestal te hard tegen de bal, waardoor deze vaak uit ging![]()
Kortom: gym was voor mij een hel.
Lach Rinus maar uit, die schlemiel harkt elke maand meer geld binnen dan het gros hier op fokquote:
We kiezen elkaar nog steeds als eerste!quote:Op woensdag 21 december 2011 17:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Je staat nog steeds buitenspel bij je vrouw?
tja.. wat heb je aan geld als je geen benul hebt van waardes.. die gast blijft pauperquote:Op woensdag 21 december 2011 18:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Lach Rinus maar uit, die schlemiel harkt elke maand meer geld binnen dan het gros hier op fok
Dan kunnen we elkaar een handje geven, wat een drama dat gymquote:Op woensdag 21 december 2011 18:47 schreef Karina het volgende:
Ik was slecht in gym EN ik vond er geen moer aan, daarom werd ik natuurlijk altijd als laatste gekozen, ik gooide er met de pet naar, het interesseerde me niet. Alleen de buitensporten vond ik wel leuk, voetbal of softbal.
Softbal was ik dan ook weer slecht in, ik sloeg altijd mis en gooien was ook een drama. Voetballen ging wel, ik schopte alleen meestal te hard tegen de bal, waardoor deze vaak uit ging![]()
Kortom: gym was voor mij een hel.
Herkenbaarquote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar een handje geven, wat een drama dat gym![]()
Hing je dan in die ringen en dan moest je een zwaneding doen ofzoiets, ikweetnietmeerhoedatheet, of Bok springen![]()
Is softbal hetzelfde als honkbal, met zo'n knuppel slaan en dan rennen en een Homerun
scoren?
Dat kon ik welwas is zelfs heel goed in al zeg ik het selluf
WAREN we, nu ben ik geen kneus meer.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:27 schreef trabant het volgende:
Een jaar of vijf, zes geleden heeft mijn vrouw me de buitenspelregel uitgelegd, en toen werd me ineens alles duidelijk...
Als sportman zorgde ik altijd dat ik de werper was bij het softballen. Anders stond je een uur lang voor de kat zijn kut te wachten tot er een bal in de buurt kwam.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik kreeg een zesje voor de moeite.Softbal was een hel...de hele godsganse zomer softbal....wacht geen zomer maar naar buiten als je nog net niet doodvroor tot het moment in het jaar tot je dreigde dood te vriezen.
Ook geen wonder dat ik met een groepje op een gegeven moment overstapte naar een andere gymleraar die aan hockey en athletiek deed.
En dan de veldloop één maal per jaar...in november
! Ja, licht trauma overgehouden van gym op de Middelbare School...is het te merken?
![]()
2 dagen geleden nog gekozen tot leukste user in het VBL forum.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mijn dirty mind, wat doe je?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:34 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat het vooral kwam doordat de gymlessen niet leuk werden gemaakt: het was een verplicht nummertje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |