SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Een slowchattopic met overwegend homo's. Maar we zijn ook wel heterovriendelijk. Meestal.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:41 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Evenn serieus, wa's dit dan weer voor topic?kon deze nog niet
Het mijne. Onder andere. Er zullen ongetwijfeld ook andere mensen aanwezig zijn die geknipt worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:12 schreef Renesite het volgende:
Erik? Welk haar gaat de kapper wieden?
Full body wax + tondeuse stand 'millimeter' ?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het mijne. Onder andere. Er zullen ongetwijfeld ook andere mensen aanwezig zijn die geknipt worden.
Alleen voor de verwijfde, of kan ik ook gezellig meeposten?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een slowchattopic met overwegend homo's. Maar we zijn ook wel heterovriendelijk. Meestal.
Iedereen is welkom als ze maar gezellig meepostenquote:Op woensdag 21 december 2011 10:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Alleen voor de verwijfde, of kan ik ook gezellig meeposten?
Gezelligquote:Op woensdag 21 december 2011 10:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iedereen is welkom als ze maar gezellig meeposten. Of we verwijfd zijn... don't really care. Ik vind ons vrij normaal.
En zo'n sassy knipoog dan!quote:Op woensdag 21 december 2011 10:49 schreef Ang3l het volgende:
Alsof een talk-to-the-handje niet verwijfd is, pisnicht
quote:Op woensdag 21 december 2011 10:49 schreef Ang3l het volgende:
Alsof een talk-to-the-handje niet verwijfd is, pisnicht
Je verkleden als bruid?quote:
Toch wel een paar jaar ouder. Je komt volwassener over dan ik me voelquote:Op woensdag 21 december 2011 09:08 schreef TheVulture het volgende:
@Wonderer: hoe oud dacht je dat ik was dan?
Als je zo gaat beginnen, zal er van dat "gezellig" weinig komen...quote:Op woensdag 21 december 2011 10:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Alleen voor de verwijfde, of kan ik ook gezellig meeposten?
Voel jij je zo jong danquote:Op woensdag 21 december 2011 10:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toch wel een paar jaar ouder. Je komt volwassener over dan ik me voel
Yeah. Zit midden in de puberteit, weet je nog?quote:
Oh ja, je hormonen GIEREN door je lichaamquote:Op woensdag 21 december 2011 11:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Zit midden in de puberteit, weet je nog?
Doe je voorzichtig met 'm?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:05 schreef Ang3l het volgende:
Awwww, de stagiare van de ICT afdeling is net uit de kast gekomen hier
*knijpt in wangetjes van de knul*
*vijlt slagtanden*quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe graag mee. Ondertussen drink ik een thee.quote:
Houdt ie van lezenquote:Op woensdag 21 december 2011 11:05 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Nee. Niets van dat alles. Afblijven jullie.
O Oeps. Wat doe ik nu? Laat ik nu mijn PC vallen?
O helpdeeeeeeeeeeeeeesk!!!!
Zoals wat?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:23 schreef Steve het volgende:
Vertel eens wat over jezelf Computerfluisteraar..
Ik loop nog geen stagequote:Op woensdag 21 december 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
Je BENT toch niet toevallig onze stagiair he?
Hoi, neuken? Groetjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:34 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik loop nog geen stage
Vertelwelke provincie
Leeftijd, regio, relationele status, interesses, gekke fetisjes en zo verder.quote:
Leeftijd: 17quote:Op woensdag 21 december 2011 12:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leeftijd, regio, relationele status, interesses, gekke fetisjes en zo verder.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Het overkwam ons, de beste. Dus ja..
Omdat de laatste vrijdag van de maand de 30e is, en dat is geen ideale datum.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Is toch zaterdag? Waarom zaterdag?
Lekker knus.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Omdat de laatste vrijdag van de maand de 30e is, en dat is geen ideale datum.. Dus nu valt het samen met Neon Glitter en zit Friso in het café.
.
Daar gaat het nu idd overquote:
Plus dat het vorig jaar ook onderdeel was van neon Glitter en de Effenaar is al lang blij dat het cafe dan vol komt. Was een goede constructie, dus is afgesproken dat voortaan zo te doenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Omdat de laatste vrijdag van de maand de 30e is, en dat is geen ideale datum.. Dus nu valt het samen met Neon Glitter en zit Friso in het café.
.
Ik had per ongeluk een mail open laten staan toen ik alleen thuis was en ff ging plassen.... en toen kwam m'n vader thuisquote:Op woensdag 21 december 2011 13:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hoe zijn jullie eigenlijk uit de kast gekomen?
Toen college, tegenwoordig goeie vriend: Ga je naar je vriendin toe?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Tijdens een etentje zei iemand dat ze dacht dat ik een heel lief vriendje zou zijn voor een meisje, waarop ik eruit flapte 'of voor een jongen'. Tha_Erik heb ik het daarna zo een keer verteld. Mijn ouders vroegen waarom ik geen vriendin had, vroegen voor de grap of ik op jongens of meisjes viel, toen ik niks zei werden ze achterdochtig, dus vroegen ze door. Daarna was het altijd: ik heb een vriend. Vond ik ook stukken makkelijker om te zeggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk een mail open laten staan toen ik alleen thuis was en ff ging plassen.... en toen kwam m'n vader thuis
Da's alles?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Toen college, tegenwoordig goeie vriend: Ga je naar je vriendin toe?
Ik: Hallo, ik val op jongens hoor..
Mijn ouders zijn er heilig van overtuigd dat meisjes me gewoon niet leuk vindenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Tijdens een etentje zei iemand dat ze dacht dat ik een heel lief vriendje zou zijn voor een meisje, waarop ik eruit flapte 'of voor een jongen'. Tha_Erik heb ik het daarna zo een keer verteld. Mijn ouders vroegen waarom ik geen vriendin had, vroegen voor de grap of ik op jongens of meisjes viel, toen ik niks zei werden ze achterdochtig, dus vroegen ze door. Daarna was het altijd: ik heb een vriend. Vond ik ook stukken makkelijker om te zeggen..
Enkel omdat je op jongens valt?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Tsja, ik heb er niet zo'n happening van gemaakt. Alleen mijn ouders/familie weten van niks, maar die zie of spreek ik ook nooit meer. Ik heb mijn ouders na mijn coming out voor de rest ook maar 2x gezien.
Nu ik er over nadenk, ben ik nooit echt omgegaan met meisjesquote:Op woensdag 21 december 2011 13:40 schreef Steve het volgende:
Als ik met vrouwen omging vonden mijn ouders dat juist een aanwijzing dat ik ook op ze viel..
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nee omdat ze totale vreemden zijn voor me desondanks ik 18 net ze gewoond heb. Ik heb geen ouders, alleen 2 mensen die biologisch aan mij verbonden zijn.
Hoe ga je dat aanpakken? Ik zou echt bloedzenuwachtig zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga mijn vriendje vrijdag aan mn ouders voorstellen *slik*
Ben ik ook. Zeker omdat ik 't met mijn vader eigenlijk nooit er over heb.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Hoe ga je dat aanpakken? Ik zou echt bloedzenuwachtig zijn
Hoe ga je hem voorstellen dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik ook. Zeker omdat ik 't met mijn vader eigenlijk nooit er over heb.
Maar goed, ti's al 7 maanden m'n vriend en ze horen steeds via via over hem (handig, je roddelnichtjes op facebook hebben) dus toch maar eens fatsoenlijk voorstellen.
Eng
Ach, het komt vast goedquote:Op woensdag 21 december 2011 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik ook. Zeker omdat ik 't met mijn vader eigenlijk nooit er over heb.
Maar goed, ti's al 7 maanden m'n vriend en ze horen steeds via via over hem (handig, je roddelnichtjes op facebook hebben) dus toch maar eens fatsoenlijk voorstellen.
Eng
Waren mijn ouders maar zoquote:Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, het komt vast goed. Je vriend is ook niet iemand die heel raar of vreemd doet en best ook zijn eigen mannetje kan staan, dus ik denk niet dat je je druk hoeft te maken. Maar begrijpelijk dat je dat wel doet.
Als ik de mijne ooit mee naar huis neem dan denk ik dat mijn moeder 'm gaat verstikken met moederliefde. En mijn vader zal doen alsof ie het allemaal heel leuk vindt (maar ergens van binnen vindt ie het toch maar raar denk ik).
Op zich heb ik het wel getroffen met mijn ouders wat dat betreft.
Nee, nog niet. Niet dat ik het ook durfquote:Op woensdag 21 december 2011 15:00 schreef Steve het volgende:
Mijn ouders dachten eerst ook dat homo's allemaal huppelnichtjes waren die op de Gay Pride (want dat krijgen ze dan te zien op tv) halfnaakt op een boot staan te dansen. Dat beeld veranderde vanzelf wel mettertijd..
Ben je al uit de kast Fluisteraar?
Deze topicreeks bestaat bijna 10 jaar, volgens mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:15 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Lotgenoten![]()
Maar serieus (), ik heb dit topic nooit eerder gezien
Maar je zou zoiets ook niet echt gaan zoeken in Onzin denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:20 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Deze topicreeks bestaat bijna 10 jaar, volgens mij.
Fijn he, mediaquote:Op woensdag 21 december 2011 15:00 schreef Steve het volgende:
Mijn ouders dachten eerst ook dat homo's allemaal huppelnichtjes waren die op de Gay Pride (want dat krijgen ze dan te zien op tv) halfnaakt op een boot staan te dansen. Dat beeld veranderde vanzelf wel mettertijd..
Ze had het dus bij het rechte eind?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:29 schreef TheVulture het volgende:
Mijn moeder dacht dat ik uit elkaar getrokken werd in allerlei enge kelders
O ging het er toen al over of het een gellerboy of een dennismoore topic was?quote:
Ook alleen maar als ie van het keldertrapje struikelt bij het halen van suiker en die ball and chain naar beneden rolt!quote:Op woensdag 21 december 2011 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze had het dus bij het rechte eind?
Nee, bij hem is het op een zolder. Veel gezelliger.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze had het dus bij het rechte eind?
Applaus voor de dames.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:37 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, de Bruce kindjes live op studio 040 bij Serieuzzzzzzzzz live (wat een kutnaam).
Schattig.
Daar staan wij vanavond ook. Voor een man of 10 of zo
Ik kan daar echt zo pissig ove worden. Vorige week nog in de Spits: http://www.spitsnieuws.nl(...)xuelen-zijn-ongezondquote:Op woensdag 21 december 2011 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fijn he, media
En ik snap wel dat sensatie pers en programma's als RTL Boulevard of de gehel SBS6 zender dat soort dingen puur en alleen laat zien, want kijkcijfers en zo. Maar ook een journaal doet er aan mee. Niet dat een journaal een opvoedkundige functie heeft, maar het moet in mijn ogen wel neutraal zijn ipv sensatiegericht. En dat is het niet.
Sowieso nieuws en kranten tegenwoordig: het ene na het andere gruwelijke beeld moet op de voorpagina of in een filmpje. Dat een leider ergens dood is, en dan een foto van de leider (statieportret of zo) is toch al info genoeg? Waarom moet daar zio'n tot pulp geslagen schedel of zo bij, lekker grafisch op de voorkant van je ochtendkrantje?
Mag een vlinderdas nu ook al niet meer? Ik vind dat wel typisch voor de lompe Hollandse boersigheid, zodra je kleding draagt die uitstijgt boven de Zebra (Zeeman & Wibra), dan ben je vast homo. De gemiddelde Nederlandse man (vooral boven de rivieren) lijkt bijna bang te zijn om er te goed of te representatief uit te zien. Ik vind het ook zo'n verschil hoe mensen zich kleden in Parijs, of zelfs Maastricht, ten opzichte van Amsterdam.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:27 schreef TheVulture het volgende:
Elio di Rupo vind ik in dat kader nou geen goed voorbeeld... met zijn dasjes
Aan de andere kant moeten w eook niet allemaal grijs gaan zijn om maar niet op te vallen natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 17:14 schreef Steve het volgende:
Het gaat er meer om hóe je opvalt. Een vlinderdas vind ik nog niet zo énorm flamboyant. Churchill droeg ook een vlinderdas. Iedereen moet zelf weten wat ze doen. Het gaat er alleen om dat bepaalde mensen meer opvallen dat anderen, en dat daardoor een bepaald beeld ontstaat.
ik stem voor paars :-)quote:Op woensdag 21 december 2011 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan de andere kant moeten w eook niet allemaal grijs gaan zijn om maar niet op te vallen natuurlijk
Daarom staat er ook dat iedereen zelf moet doen wat 'ie wilt.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan de andere kant moeten w eook niet allemaal grijs gaan zijn om maar niet op te vallen natuurlijk
HEY!!! Kom op, het is voor het goede doel en je moet het wel pró-mó-ten he! Hop, ga d'r heen en lekker beinedeinen.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Nah, zo onderweg naar de markt om op dat fiasco te gaan dansen
Zin an joh, ZIN AN!
Jawel joh.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, dat was nog niet bekend - geloof ik.
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:54 schreef Steve het volgende:
Je had het laatst al over Patrick, toen dacht ik dat eigenlijk al..
Whehe, dat valt nog wel mee hoor, zeker onder jongeren in Nederland... Vergeleken met de mannen hier ging mijn gaydar (puur op kleding) constant af in Nederland.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:58 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Mag een vlinderdas nu ook al niet meer? Ik vind dat wel typisch voor de lompe Hollandse boersigheid, zodra je kleding draagt die uitstijgt boven de Zebra (Zeeman & Wibra), dan ben je vast homo. De gemiddelde Nederlandse man (vooral boven de rivieren) lijkt bijna bang te zijn om er te goed of te representatief uit te zien. Ik vind het ook zo'n verschil hoe mensen zich kleden in Parijs, of zelfs Maastricht, ten opzichte van Amsterdam.
De Casual Queers!quote:Op woensdag 21 december 2011 17:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Daarom staat er ook dat iedereen zelf moet doen wat 'ie wilt.. Leuk juist.
. Maar een bepaalde groep, de 'grijze', blijft wel onderbelicht. En dat zorgt weer voor een vertekend beeld.
toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga mijn vriendje vrijdag aan mn ouders voorstellen *slik*
je moet niks natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 21:40 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk wel moeten doen hé?
Als je er een ding van wilt maken, moet je het doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:40 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk wel moeten doen hé?
Toen ik nog niet zover was en het programma keek, dacht ik altijd: is het echt zo'n probleem om het te zeggen? ECHT?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:48 schreef Steve het volgende:
Ik zou mijn familie absoluut niet zo voor het blok willen zetten, met een camera erbij. Maar goed, iedereen zijn eigen manier.
Ik vind het ook heel awkward om dat programma te kijken altijd. En toch kijken..
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je er een ding van wilt maken, moet je het doen.
Oh, welnee, tuurlijk meldt ik me niet aanquote:Op woensdag 21 december 2011 21:48 schreef Steve het volgende:
Ik zou mijn familie absoluut niet zo voor het blok willen zetten, met een camera erbij. Maar goed, iedereen zijn eigen manier.
Ik vind het ook heel awkward om dat programma te kijken altijd. En toch kijken..
Doe eens een fotootjeeeequote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh, welnee, tuurlijk meldt ik me niet aan
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toen ik nog niet zover was en het programma keek, dacht ik altijd: is het echt zo'n probleem om het te zeggen? ECHT?
Nou, dan doe je dat indirect dus wel, door daar (schijnbaar) naar te gedragenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Ik heb het nooit "officieel" vermeld
Haha indirect wel inderdaad, maar ergens zie ik de noodzaak ook niet zo...quote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, dan doe je dat indirect dus wel, door daar (schijnbaar) naar te gedragen
mwaaaaaah... okee. Maar ik ben wel zo met mijn ouders dat we praten. We hebben het over dingen en daartoe behoort dit ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha indirect wel inderdaad, maar ergens zie ik de noodzaak ook niet zo...
Ik heb op een gegeven moment gewoon de expreszo thuis laten komen en zo.
Via de PM mag ook hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik ga geen foto van mezelf in een openbaar topic zetten
Whahahahahaquote:
Je bent toch 17?quote:
Jong genoeg om hem helemaal naar jouw wensen op te voeden...quote:
Toch te jong voor me.quote:
Whaha oh dat klinkt echt ranzig zoquote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jong genoeg om hem helemaal naar jouw wensen op te voeden...
Hmm, heb ik ook hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Toch te jong voor me..
Ik ben gewoon altijd benieuwd naar het gezicht achter de user..
. Kan ik me een beeld van die persoon vormen.
Ik totaal nietquote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Hmm, heb ik ook hoor
Nope, het boeit me echt niet hoe iemand eruit ziet als ik met hem aan het chatten benquote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ben je daar niet nieuwschierig naar dan?
Ik ben vrij makkelijk te vinden.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Hmm, heb ik ook hoor
Ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Zijn er hier mensen op Gay.nl ?
Yep.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ja maar... jij kunt zo in de spiegel kijken om een beeld van jezelf te krijgenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Hmm, heb ik ook hoor
Jaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Computerfluisteraar het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar... jij kunt zo in de spiegel kijken om een beeld van jezelf te krijgen
[..]
Ja
Neequote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Dat heb ik ook met een klasgenoot van de basisschool gehad. Naja hij was niet de hunk van de school, maar tochquote:Op woensdag 21 december 2011 22:18 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Zat ik trouwens twee jaar geleden met en jongen in de klas, een grotere hetero bestaat niet, dacht ik. De hunk van de school zegmaar. Zie ik hem een paar weken geleden op Gay.nl staan!
En nou vind je het jammer dat je hem nooit hebt aangesproken?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:18 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Zat ik trouwens twee jaar geleden met en jongen in de klas, een grotere hetero bestaat niet, dacht ik. De hunk van de school zegmaar. Zie ik hem een paar weken geleden op Gay.nl staan!
De ene jongen vindt je leuk, de ander niet. Hem dus echt helemaal nietquote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Peter het volgende:
[..]
En nou vind je het jammer dat je hem nooit hebt aangesproken?
ja maar... het was/is de hunk van de schoolquote:Op woensdag 21 december 2011 22:20 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
De ene jongen vindt je leuk, de ander niet. Hem dus echt helemaal niet
Whahaha nee waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef wonderer het volgende:
Wil je onze gay.nl accounts ook weten?
Zo gauw twee homo's elkaar zien duiken ze toch de koffer in met elkaar?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Renesite het volgende:
Homo's vinden alle homo's toch leuk?
Sorry, verkeerde woordkeuze. Het stoere haantjequote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ja maar... het was/is de hunk van de school
"Oh ben je homo? Ik ken nog een homo, die zul je dan vast wel leuk vinden!!!"quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Renesite het volgende:
Dacht ik wel ja? Niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Peter het volgende:
[..]
Zo gauw twee homo's elkaar zien duiken ze toch de koffer in met elkaar?
Moet wenenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Steve het volgende:
[..]
"Oh ben je homo? Ik ken nog een homo, die zul je dan vast wel leuk vinden!!!".
Ik val op hetero'squote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Renesite het volgende:
Wil je eens ophouden met dt misbruik?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Naar mijn weten werkt het bij homo's het zelfde als bij hetero'sik vindt bijvoorbeeld 1/500 leuk
![]()
Dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 21 december 2011 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil je eens ophouden met dt misbruik?
Is bij Angel ook geen probleem.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik val op hetero'sstructureel...
Nou... bij mij welquote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is bij Angel ook geen probleem.
Hihiquote:Op woensdag 21 december 2011 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil je eens ophouden met dt misbruik?
Gewoon aan de haren meesleuren!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou... bij mij welgeloof me...
Tijd om er iets aan te gaan doen danquote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Hihiben nooit geweldig geweest met dt-tjes
![]()
De leukste jongens zijn altijd heteroquote:Op woensdag 21 december 2011 22:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik val op hetero'sstructureel...
Terwijl vriendinnen dan weer zeggen dat alle leuke mannen homo zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
De leukste jongens zijn altijd hetero
Ik = de stam (werkwoord - en)quote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Hihiben nooit geweldig geweest met dt-tjes
![]()
Blijkbaar vinden mannen en vrouwen iets anders "leuk".quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Terwijl vriendinnen dan weer zeggen dat alle leuke mannen homo zijn
"OH! ik heb een vriend die is net uit de kast! Hele leuke jongen! Lang en slank en leuk hoofd!"quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Terwijl vriendinnen dan weer zeggen dat alle leuke mannen homo zijn
Jaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Computerfluisteraar het volgende:
oh stuur maar langsquote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
"OH! ik heb een vriend die is net uit de kast! Hele leuke jongen! Lang en slank en leuk hoofd!"
Euh........ nee?!
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Steve het volgende:
[..]
"Oh ben je homo? Ik ken nog een homo, die zul je dan vast wel leuk vinden!!!".
Geweld is wel een juiste benaming, dat slaat op wat je op die mensen wil toepassen na het daten.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef wonderer het volgende:
Ik kijk ernaar uit om me in het date-geweld te gaan storten binnenkort
*knokkels kraakt*quote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geweld is wel een juiste benaming, dat slaat op wat je op die mensen wil toepassen na het daten.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja je bent inmiddels een hele vent.
Wrom niequote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat diegene helemaal niet zo knap is.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wrom nie
(snap ik de clou niet?)
Oh stuur maar deze kant opquote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat diegene helemaal niet zo knap is.
Is ie wel aardig en grappig en slim?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat diegene helemaal niet zo knap is.
Kun je die met zijn kleren aan al zien dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh stuur maar deze kant op
Het toch om de binnenkant?
Dat is ZO lastigquote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Kun je die met zijn kleren aan al zien dan?
Niks, maar ik dacht dat je G_E was en nu ben ik in de warquote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Wat is er mis met een iPhone?
venga boys ?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Boem boem boem. Vroem vroem vroem.
Wat een verschil met mijn internet-zelf hèquote:
Nonsens! Ik ben haske homo.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
De leukste jongens zijn altijd hetero
Uhm.... no offense.... maar is dat wel een handige gang van zaken?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:20 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Toen ik vanmorgen op Gay.nl keek, zag ik dat er een nieuwe jongen op zat, die niet heel ver weg woontheb hem toegevoegd op MSN, wachten tot hij mij toegevoegd heeft
Echt waar, hij is ZO leuk en schattig!
Uitzonderingen bevestigen de regelquote:
Keep telling yourself thatquote:Op donderdag 22 december 2011 11:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nothing wrong with being forever alone..
I will, forever and ever!quote:Op donderdag 22 december 2011 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Keep telling yourself that...
Oh, nee, zo is het nietquote:Op donderdag 22 december 2011 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm.... no offense.... maar is dat wel een handige gang van zaken?
Je hebt nog geen woord met hem gewisseld op de site dus, maar je ziet iemand leuks en voegt hem toe op MSN?
Nou ben ik van een ierts oudere stempel, maar als ik een verzoek krijg van een onbekend adres van iemand die ik nog nooit gesproken heb dan gaat ie linea recta de prullenbak in. Zelfde als vriendschaps verzoeken op faceboopk of gay.nl van mensen die me nog nooit gesproken of gezien hebben.
Daar is wel iets wrong mee, namelijk de zinsopbouw.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nothing wrong with being forever alone..
Eerst op gay.nl maar eens een berichtje sturen?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:29 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Oh, nee, zo is het nietheb vanmorgen wel een tijdje met hem gepraat... Maar hoe wilde je anders in contact komen met anderen?
Huh?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerst op gay.nl maar eens een berichtje sturen?
Maar goed, je bent aan zijn msn gekomen dus neem aan dat ie die ingevuld had op de site. Hoe dan ook, ik zou het zelf meer waarderen als we eerst eens wat woorden op gay.nl zouden wisselen ipv gelijk maar meteen een verzoek op msn zonder ook maar 1 woord gewisseld te hebbenBut that's me.
Daaruit concludeerde ik: Keek op gay.nl, zag een nieuwe jongen, voegde hem toe.quote:Toen ik vanmorgen op Gay.nl keek, zag ik dat er een nieuwe jongen op zat, die niet heel ver weg woont heb hem toegevoegd op MSN, wachten tot hij mij toegevoegd heeft
Wat doe je nou moeilijk?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:49 schreef Ang3l het volgende:
Dat denk ik ook:
[..]
Daaruit concludeerde ik: Keek op gay.nl, zag een nieuwe jongen, voegde hem toe.
Niet: Keek op gay.nl, zag een nieuwe jongen, sprak met hem, kreeg zijn mail adres en voegde hem toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |