SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Een slowchattopic met overwegend homo's. Maar we zijn ook wel heterovriendelijk. Meestal.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:41 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Evenn serieus, wa's dit dan weer voor topic?kon deze nog niet
Het mijne. Onder andere. Er zullen ongetwijfeld ook andere mensen aanwezig zijn die geknipt worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:12 schreef Renesite het volgende:
Erik? Welk haar gaat de kapper wieden?
Full body wax + tondeuse stand 'millimeter' ?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het mijne. Onder andere. Er zullen ongetwijfeld ook andere mensen aanwezig zijn die geknipt worden.
Alleen voor de verwijfde, of kan ik ook gezellig meeposten?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een slowchattopic met overwegend homo's. Maar we zijn ook wel heterovriendelijk. Meestal.
Iedereen is welkom als ze maar gezellig meepostenquote:Op woensdag 21 december 2011 10:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Alleen voor de verwijfde, of kan ik ook gezellig meeposten?
Gezelligquote:Op woensdag 21 december 2011 10:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iedereen is welkom als ze maar gezellig meeposten. Of we verwijfd zijn... don't really care. Ik vind ons vrij normaal.
En zo'n sassy knipoog dan!quote:Op woensdag 21 december 2011 10:49 schreef Ang3l het volgende:
Alsof een talk-to-the-handje niet verwijfd is, pisnicht
quote:Op woensdag 21 december 2011 10:49 schreef Ang3l het volgende:
Alsof een talk-to-the-handje niet verwijfd is, pisnicht
Je verkleden als bruid?quote:
Toch wel een paar jaar ouder. Je komt volwassener over dan ik me voelquote:Op woensdag 21 december 2011 09:08 schreef TheVulture het volgende:
@Wonderer: hoe oud dacht je dat ik was dan?
Als je zo gaat beginnen, zal er van dat "gezellig" weinig komen...quote:Op woensdag 21 december 2011 10:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Alleen voor de verwijfde, of kan ik ook gezellig meeposten?
Voel jij je zo jong danquote:Op woensdag 21 december 2011 10:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toch wel een paar jaar ouder. Je komt volwassener over dan ik me voel
Yeah. Zit midden in de puberteit, weet je nog?quote:
Oh ja, je hormonen GIEREN door je lichaamquote:Op woensdag 21 december 2011 11:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Zit midden in de puberteit, weet je nog?
Doe je voorzichtig met 'm?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:05 schreef Ang3l het volgende:
Awwww, de stagiare van de ICT afdeling is net uit de kast gekomen hier
*knijpt in wangetjes van de knul*
*vijlt slagtanden*quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe graag mee. Ondertussen drink ik een thee.quote:
Houdt ie van lezenquote:Op woensdag 21 december 2011 11:05 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Nee. Niets van dat alles. Afblijven jullie.
O Oeps. Wat doe ik nu? Laat ik nu mijn PC vallen?
O helpdeeeeeeeeeeeeeesk!!!!
Zoals wat?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:23 schreef Steve het volgende:
Vertel eens wat over jezelf Computerfluisteraar..
Ik loop nog geen stagequote:Op woensdag 21 december 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
Je BENT toch niet toevallig onze stagiair he?
Hoi, neuken? Groetjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:34 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik loop nog geen stage
Vertelwelke provincie
Leeftijd, regio, relationele status, interesses, gekke fetisjes en zo verder.quote:
Leeftijd: 17quote:Op woensdag 21 december 2011 12:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leeftijd, regio, relationele status, interesses, gekke fetisjes en zo verder.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Het overkwam ons, de beste. Dus ja..
Omdat de laatste vrijdag van de maand de 30e is, en dat is geen ideale datum.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Is toch zaterdag? Waarom zaterdag?
Lekker knus.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Omdat de laatste vrijdag van de maand de 30e is, en dat is geen ideale datum.. Dus nu valt het samen met Neon Glitter en zit Friso in het café.
.
Daar gaat het nu idd overquote:
Plus dat het vorig jaar ook onderdeel was van neon Glitter en de Effenaar is al lang blij dat het cafe dan vol komt. Was een goede constructie, dus is afgesproken dat voortaan zo te doenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Omdat de laatste vrijdag van de maand de 30e is, en dat is geen ideale datum.. Dus nu valt het samen met Neon Glitter en zit Friso in het café.
.
Ik had per ongeluk een mail open laten staan toen ik alleen thuis was en ff ging plassen.... en toen kwam m'n vader thuisquote:Op woensdag 21 december 2011 13:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hoe zijn jullie eigenlijk uit de kast gekomen?
Toen college, tegenwoordig goeie vriend: Ga je naar je vriendin toe?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Tijdens een etentje zei iemand dat ze dacht dat ik een heel lief vriendje zou zijn voor een meisje, waarop ik eruit flapte 'of voor een jongen'. Tha_Erik heb ik het daarna zo een keer verteld. Mijn ouders vroegen waarom ik geen vriendin had, vroegen voor de grap of ik op jongens of meisjes viel, toen ik niks zei werden ze achterdochtig, dus vroegen ze door. Daarna was het altijd: ik heb een vriend. Vond ik ook stukken makkelijker om te zeggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk een mail open laten staan toen ik alleen thuis was en ff ging plassen.... en toen kwam m'n vader thuis
Da's alles?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Toen college, tegenwoordig goeie vriend: Ga je naar je vriendin toe?
Ik: Hallo, ik val op jongens hoor..
Mijn ouders zijn er heilig van overtuigd dat meisjes me gewoon niet leuk vindenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Tijdens een etentje zei iemand dat ze dacht dat ik een heel lief vriendje zou zijn voor een meisje, waarop ik eruit flapte 'of voor een jongen'. Tha_Erik heb ik het daarna zo een keer verteld. Mijn ouders vroegen waarom ik geen vriendin had, vroegen voor de grap of ik op jongens of meisjes viel, toen ik niks zei werden ze achterdochtig, dus vroegen ze door. Daarna was het altijd: ik heb een vriend. Vond ik ook stukken makkelijker om te zeggen..
Enkel omdat je op jongens valt?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Tsja, ik heb er niet zo'n happening van gemaakt. Alleen mijn ouders/familie weten van niks, maar die zie of spreek ik ook nooit meer. Ik heb mijn ouders na mijn coming out voor de rest ook maar 2x gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |