SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Een slowchattopic met overwegend homo's. Maar we zijn ook wel heterovriendelijk. Meestal.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:41 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Evenn serieus, wa's dit dan weer voor topic?kon deze nog niet
Het mijne. Onder andere. Er zullen ongetwijfeld ook andere mensen aanwezig zijn die geknipt worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:12 schreef Renesite het volgende:
Erik? Welk haar gaat de kapper wieden?
Full body wax + tondeuse stand 'millimeter' ?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het mijne. Onder andere. Er zullen ongetwijfeld ook andere mensen aanwezig zijn die geknipt worden.
Alleen voor de verwijfde, of kan ik ook gezellig meeposten?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een slowchattopic met overwegend homo's. Maar we zijn ook wel heterovriendelijk. Meestal.
Iedereen is welkom als ze maar gezellig meepostenquote:Op woensdag 21 december 2011 10:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Alleen voor de verwijfde, of kan ik ook gezellig meeposten?
Gezelligquote:Op woensdag 21 december 2011 10:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iedereen is welkom als ze maar gezellig meeposten. Of we verwijfd zijn... don't really care. Ik vind ons vrij normaal.
En zo'n sassy knipoog dan!quote:Op woensdag 21 december 2011 10:49 schreef Ang3l het volgende:
Alsof een talk-to-the-handje niet verwijfd is, pisnicht
quote:Op woensdag 21 december 2011 10:49 schreef Ang3l het volgende:
Alsof een talk-to-the-handje niet verwijfd is, pisnicht
Je verkleden als bruid?quote:
Toch wel een paar jaar ouder. Je komt volwassener over dan ik me voelquote:Op woensdag 21 december 2011 09:08 schreef TheVulture het volgende:
@Wonderer: hoe oud dacht je dat ik was dan?
Als je zo gaat beginnen, zal er van dat "gezellig" weinig komen...quote:Op woensdag 21 december 2011 10:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Alleen voor de verwijfde, of kan ik ook gezellig meeposten?
Voel jij je zo jong danquote:Op woensdag 21 december 2011 10:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toch wel een paar jaar ouder. Je komt volwassener over dan ik me voel
Yeah. Zit midden in de puberteit, weet je nog?quote:
Oh ja, je hormonen GIEREN door je lichaamquote:Op woensdag 21 december 2011 11:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Zit midden in de puberteit, weet je nog?
Doe je voorzichtig met 'm?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:05 schreef Ang3l het volgende:
Awwww, de stagiare van de ICT afdeling is net uit de kast gekomen hier
*knijpt in wangetjes van de knul*
*vijlt slagtanden*quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe graag mee. Ondertussen drink ik een thee.quote:
Houdt ie van lezenquote:Op woensdag 21 december 2011 11:05 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Nee. Niets van dat alles. Afblijven jullie.
O Oeps. Wat doe ik nu? Laat ik nu mijn PC vallen?
O helpdeeeeeeeeeeeeeesk!!!!
Zoals wat?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:23 schreef Steve het volgende:
Vertel eens wat over jezelf Computerfluisteraar..
Ik loop nog geen stagequote:Op woensdag 21 december 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
Je BENT toch niet toevallig onze stagiair he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |