Je hebt een fobo he...... ohja.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kben blij dat ik niet in de rij sta en het topic ondertussen lees
damn.... vleeskeuring
Dan had ik die vandaag vast wel opgemerkt, ik zie dat soort dingenquote:Op woensdag 21 december 2011 04:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan had je mijn evolutie gemist
laaatjequote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 04:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn oren..ze bloeden.. ik ga dood
die ken ik nietquote:Op woensdag 21 december 2011 04:41 schreef Geo4kant het volgende:
Neeee dadelijk komt paul het topic in
Volgens mij stond ie ertussen.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:41 schreef Geo4kant het volgende:
Neeee dadelijk komt paul het topic in
Wees blij.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die ken ik niet
is dat erg?
Dat is wel vrij apart jaquote:Op woensdag 21 december 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die ken ik niet
is dat erg?
al hoewel.. ik ken wel een paul.. paulinthedark.. maar verder geen paul.quote:
Dat is kut kende eerst nog gaan blazen..quote:Op woensdag 21 december 2011 04:42 schreef Groninger. het volgende:
ik slaap vanavond op mijn bazenbank die opblaasbaar is
quote:Op woensdag 21 december 2011 04:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is kut kende eerst nog gaan blazen, kut
nee heeft het electrische pompje al eerder gedaanquote:Op woensdag 21 december 2011 04:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is kut kende eerst nog gaan blazen..
Een blowjob doen nogquote:Op woensdag 21 december 2011 04:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is kut kende eerst nog gaan blazen..
wie dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 04:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En toch is J.H. niet mijn idool
Voel jij je ook schuldig daarover omdat je gitaar speelt? Dat je Jimi wel als ultieme held moet zien eigenlijk?quote:Op woensdag 21 december 2011 04:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie dan wel? Mark Knopfler?quote:Op woensdag 21 december 2011 04:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik gok Dave Mustainequote:
Joe Satrianidinges?quote:Op woensdag 21 december 2011 04:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dave Murrayquote:
Zo zien mensen het wel ja.. bekendste gitarist ter wereld en alles....quote:Op woensdag 21 december 2011 04:45 schreef Zapato het volgende:
[..]
Voel jij je ook schuldig daarover omdat je gitaar speelt? Dat je Jimi wel als ultieme held moet zien eigenlijk?
Mark Knopfler is baas, maar Dave Murray is m'n ultieme heldquote:
Weet hij wat een gitaar IS?quote:Op woensdag 21 december 2011 04:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ohwee als je zanger rinus zegt
ken ik niet
Of jazz goed moet vinden? Met dezelfde motivatie.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:45 schreef Zapato het volgende:
[..]
Voel jij je ook schuldig daarover omdat je gitaar speelt? Dat je Jimi wel als ultieme held moet zien eigenlijk?
Zelfde sociale mechanisme.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of jazz goed moet vinden? Met dezelfde motivatie.
Zal het morgen aan onze begeleider vragenquote:Op woensdag 21 december 2011 04:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet hij wat een gitaar IS?
waterscooterquote:Op woensdag 21 december 2011 04:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zong vandaag nog een knetterremix in de auto omdat we geen radio hadden.
arme JJH en suikertaartje.
combi van hey marloes, romana op de scooter, waterscooter van de gebroeders co en dat verschrikkelijke nr van schatje mag ik je foto...
als ik melig ben word mijn muzieksmaak erger
quote:Op woensdag 21 december 2011 04:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
combi van hey marloes, romana op de scooter, waterscooter van de gebroeders co en dat verschrikkelijke nr van schatje mag ik je foto...
Interpunctie is ook het raam uit gegaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Haar interpunctie is beter dan 98% van de andere users op FOK!quote:Op woensdag 21 december 2011 04:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Interpunctie is ook het raam uit gegaan.
Kvond het zelf wel mooi klinkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Nee. Toen ik die jongen dat hoorde zeggen zei ik echt hardop "Nee".quote:Op woensdag 21 december 2011 04:52 schreef minthy het volgende:
Moet ik er rouwig om zijn dat ik niet weet wie/wat Barry Badpak is?
Oh dat weet jij nog nietquote:Op woensdag 21 december 2011 04:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Interpunctie is ook het raam uit gegaan.
ZOONE GROTE KUT JONGUH!quote:Op woensdag 21 december 2011 04:52 schreef Zapato het volgende:
Waar ga je heen, met je kamelenteen
[ afbeelding ]
Wat je niet kent mis je niet natuurlijk. Lijkt me in dit geval prima zo te houden.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:52 schreef minthy het volgende:
Moet ik er rouwig om zijn dat ik niet weet wie/wat Barry Badpak is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |