Dat is wel vrij apart jaquote:Op woensdag 21 december 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die ken ik niet
is dat erg?
al hoewel.. ik ken wel een paul.. paulinthedark.. maar verder geen paul.quote:
Dat is kut kende eerst nog gaan blazen..quote:Op woensdag 21 december 2011 04:42 schreef Groninger. het volgende:
ik slaap vanavond op mijn bazenbank die opblaasbaar is
quote:Op woensdag 21 december 2011 04:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is kut kende eerst nog gaan blazen, kut
nee heeft het electrische pompje al eerder gedaanquote:Op woensdag 21 december 2011 04:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is kut kende eerst nog gaan blazen..
Een blowjob doen nogquote:Op woensdag 21 december 2011 04:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is kut kende eerst nog gaan blazen..
wie dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 04:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En toch is J.H. niet mijn idool
Voel jij je ook schuldig daarover omdat je gitaar speelt? Dat je Jimi wel als ultieme held moet zien eigenlijk?quote:Op woensdag 21 december 2011 04:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie dan wel? Mark Knopfler?quote:Op woensdag 21 december 2011 04:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik gok Dave Mustainequote:
Joe Satrianidinges?quote:Op woensdag 21 december 2011 04:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dave Murrayquote:
Zo zien mensen het wel ja.. bekendste gitarist ter wereld en alles....quote:Op woensdag 21 december 2011 04:45 schreef Zapato het volgende:
[..]
Voel jij je ook schuldig daarover omdat je gitaar speelt? Dat je Jimi wel als ultieme held moet zien eigenlijk?
Mark Knopfler is baas, maar Dave Murray is m'n ultieme heldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |