oh laat dan maarquote:Op woensdag 21 december 2011 04:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nehh, ik doelde op het gevoel, niet persé op m'n mede PSV'er
Nee man meer. Die kale Britten een paar keer, nu deze al een paar.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 nummertjes voorbij gekomenDat is normaal, als het om livebands gaat.
Mannen met sjaaltjesquote:Op woensdag 21 december 2011 04:23 schreef Groninger. het volgende:
die gitarist doet wle special effects met zn sjaal sliertjes
ja dat was ook niet serieus bedoeltquote:Op woensdag 21 december 2011 04:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar heeft hij pedalen voor
Per band heh.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:24 schreef Zapato het volgende:
[..]
Nee man meer. Die kale Britten een paar keer, nu deze al een paar.
Ooh, dat mag ook welquote:Op woensdag 21 december 2011 04:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh laat dan maar
dan doe ik t wel alleen, zonder jou
ik wou troost in je armen zoeken alles..
tja helaas
Nou hoeft t niet meerquote:Op woensdag 21 december 2011 04:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dat mag ook wel
Ik mag jou enzulks
Maar ik val nog steeds niet op mannen
Okéquote:Op woensdag 21 december 2011 04:24 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ja dat was ook niet serieus bedoelt
wowoowowquote:
Hazes (paar nummers) is een van de weinige nederlandse muzikanten die ik kan waarderen.. (wie niet eigenlijk)quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 04:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nou hoeft t niet meer
kzoek wel iemand anders op
NINJA EDITquote:
Nee dankjequote:Op woensdag 21 december 2011 04:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
I've got something to put in you
Liefje, die gifs zijn vervelend. Er zijn ook mensen die mobiel fokkenquote:
Ik val niet op mannen, maar een geniaal nummer is het welquote:Op woensdag 21 december 2011 04:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nu mis ik een fok user van de radio sc
Gayebarrrrrr
liedje voor jou gitaarboy?
Ohja?quote:Op woensdag 21 december 2011 04:28 schreef minthy het volgende:
Rock gaat balen, zijn favoriete nummer
Kijk, zo zeg je datquote:Op woensdag 21 december 2011 04:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Liefje, die gifs zijn vervelend. Er zijn ook mensen die mobiel fokken
dat zeg je nuquote:Op woensdag 21 december 2011 04:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen, maar een geniaal nummer is het wel
QFTquote:Op woensdag 21 december 2011 04:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen, maar een geniaal nummer is het wel
Dat is al iets minder vervelend, dank je!quote:Op woensdag 21 december 2011 04:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk, zo zeg je dat
Ik zal er voortaan 1 per post doen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |