dat was trieste faalheidquote:Op woensdag 21 december 2011 04:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
PartysquadAl was dat wel bij Timur...
quote:Op woensdag 21 december 2011 04:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat was trieste faalheid
gast kende zijne eigen muziek niet eens
Dat was Rinusquote:Op woensdag 21 december 2011 04:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat was trieste faalheid
gast kende zijne eigen muziek niet eens
Die heb ik gelukkig gemistquote:
Je hebt wat gemist.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig gemist
stiekem vind ik dat niet zo ergquote:
ik heb een huiskamer concert voor je gekocht op de veiling voor 1600 euro graag het dubbele terug boeken naar mijn rekening anders cancel ik hem nietquote:Op woensdag 21 december 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig gemist
quote:Op woensdag 21 december 2011 04:14 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ik heb een huiskamer concert voor je gekocht op de veiling voor 1600 euro graag het dubbele terug boeken naar mijn rekening anders cancel ik hem niet
Laat maar komenquote:Op woensdag 21 december 2011 04:14 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ik heb een huiskamer concert voor je gekocht op de veiling voor 1600 euro graag het dubbele terug boeken naar mijn rekening anders cancel ik hem niet
Ik kom ook op die meetquote:Op woensdag 21 december 2011 04:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Laat maar komen
FOK- Meet
dat zou wel baas zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 04:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Laat maar komen
FOK- Meet
Wat is dit? Ik heb 't gevoel dat ik dit als enige niet kenquote:
Damn, jij rookt echt veelquote:Op woensdag 21 december 2011 04:16 schreef Groninger. het volgende:
zo even pakje peuken 2 van de avond van boven halen
Ik woon in piratenland, ik ken het al van jongsaf. Ik schaam me ervoorquote:Op woensdag 21 december 2011 04:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat is dit? Ik heb 't gevoel dat ik dit als enige niet ken
Ik kom uit piratenland, maar dit zegt me niksquote:Op woensdag 21 december 2011 04:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik woon in piratenland, ik ken het al van jongsaf. Ik schaam me ervoor
Ik vind dat een fokker hem moet krijgenquote:
Je bent niet alleen.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat is dit? Ik heb 't gevoel dat ik dit als enige niet ken
Jij wilt achterin bij die muts, dat is wel duidelijk inmiddelsquote:Op woensdag 21 december 2011 04:17 schreef Geo4kant het volgende:
Polonaiseik wil wel achterin haken bij die muts
* Knetter wou fobo checken... toen wasquote:
Dit is een ander.. die ander was leuker, maargoedquote:Op woensdag 21 december 2011 04:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij wilt achterin bij die muts, dat is wel duidelijk inmiddels
Wees gelukkig... Heel erg gelukkig. Mijn moeder zingt het hard mee als hij toevallig ergens langskomtquote:Op woensdag 21 december 2011 04:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kom uit piratenland, maar dit zegt me niks
quote:Op woensdag 21 december 2011 04:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is een ander.. die ander was leuker, maargoed
I'm too sexy for a fobo.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetter wou fobo checken... toen wasno fobo ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij ook hehequote:
Da's inderdaad welquote:Op woensdag 21 december 2011 04:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Wees gelukkig... Heel erg gelukkig. Mijn moeder zingt het hard mee als hij toevallig ergens langskomt
Brabants vergelijken met Vlaamsquote:Op woensdag 21 december 2011 04:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Vlaams, Brabants. Wat dat ook moge zijn. Het klinkt allemaal hetzelfde in mijn oren.
Ik voel me ook zeer vereerdquote:Op woensdag 21 december 2011 04:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zie m'n sig, omdat het kan.
Nu heb ik mijn kans weggegooid he?quote:Op woensdag 21 december 2011 04:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oei.. tja klinkt logisch
Nu zal ik altijd blijven smachten naar datgene wat buiten mijn bereik ligtquote:Op woensdag 21 december 2011 04:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu heb ik mijn kans weggegooid he?
Beste mevrouw onze klantenservice is op het moment gesloten, u kunt terug bellen tussen 13.00 en 17.00.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:21 schreef CindieY het volgende:
Geo, die gifjes van je werken op m'n zenuwen
Ja weet ik veel dit is de eerste keer dat ik dit langer dan een half uur kijk. Normaa is radio niet live he.quote:
Dan lig je natuurlijk te pittenquote:Op woensdag 21 december 2011 04:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beste mevrouw onze klantenservice is op het moment gesloten, u kunt terug bellen tussen 13.00 en 17.00.
I feel your painquote:Op woensdag 21 december 2011 04:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nu zal ik altijd blijven smachten naar datgene wat buiten mijn bereik ligt
maar hij is wel op tvquote:Op woensdag 21 december 2011 04:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die gitarist is niet bijzonder goed ofzo btw
Er zijn maar 2 nummertjes voorbij gekomenquote:Op woensdag 21 december 2011 04:22 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ja weet ik veel dit is de eerste keer dat ik dit langer dan een half uur kijk. Normaa is radio niet live he.
quote:
Hermafrodiet.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:23 schreef CindieY het volgende:
Die gitarist ziet er wel vaaaag uit trouwens. 't Heeft iets weg van een man en een vrouw
Nehh, ik doelde op het gevoel, niet persé op m'n mede PSV'erquote:Op woensdag 21 december 2011 04:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]samen smachten naar hoe heet hij?
Daar heeft hij pedalen voorquote:Op woensdag 21 december 2011 04:23 schreef Groninger. het volgende:
die gitarist doet wle special effects met zn sjaal sliertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |