dat was trieste faalheidquote:Op woensdag 21 december 2011 04:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
PartysquadAl was dat wel bij Timur...
quote:Op woensdag 21 december 2011 04:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat was trieste faalheid
gast kende zijne eigen muziek niet eens
Dat was Rinusquote:Op woensdag 21 december 2011 04:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat was trieste faalheid
gast kende zijne eigen muziek niet eens
Die heb ik gelukkig gemistquote:
Je hebt wat gemist.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig gemist
stiekem vind ik dat niet zo ergquote:
ik heb een huiskamer concert voor je gekocht op de veiling voor 1600 euro graag het dubbele terug boeken naar mijn rekening anders cancel ik hem nietquote:Op woensdag 21 december 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig gemist
quote:Op woensdag 21 december 2011 04:14 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ik heb een huiskamer concert voor je gekocht op de veiling voor 1600 euro graag het dubbele terug boeken naar mijn rekening anders cancel ik hem niet
Laat maar komenquote:Op woensdag 21 december 2011 04:14 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ik heb een huiskamer concert voor je gekocht op de veiling voor 1600 euro graag het dubbele terug boeken naar mijn rekening anders cancel ik hem niet
Ik kom ook op die meetquote:Op woensdag 21 december 2011 04:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Laat maar komen
FOK- Meet
dat zou wel baas zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 04:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Laat maar komen
FOK- Meet
Wat is dit? Ik heb 't gevoel dat ik dit als enige niet kenquote:
Damn, jij rookt echt veelquote:Op woensdag 21 december 2011 04:16 schreef Groninger. het volgende:
zo even pakje peuken 2 van de avond van boven halen
Ik woon in piratenland, ik ken het al van jongsaf. Ik schaam me ervoorquote:Op woensdag 21 december 2011 04:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat is dit? Ik heb 't gevoel dat ik dit als enige niet ken
Ik kom uit piratenland, maar dit zegt me niksquote:Op woensdag 21 december 2011 04:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik woon in piratenland, ik ken het al van jongsaf. Ik schaam me ervoor
Ik vind dat een fokker hem moet krijgenquote:
Je bent niet alleen.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat is dit? Ik heb 't gevoel dat ik dit als enige niet ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |