Family Guyquote:
yup, kekke tantequote:
quote:Namens 3FM Bedankt! Je helpt hiermee een Moeder en redt een gezin. Meer info 3fm.nl. 90 cent per bericht.
Ja en die topics worden er ook doorheen gejaagd hierquote:Op woensdag 21 december 2011 03:26 schreef CindieY het volgende:
"Ik wist niet dat het zo goed ging met de werkeloosheid in Nederland dat het hele plein vol kan staan."
FUUU, ik moet morgen werken.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:27 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ja en die topics worden er ook doorheen gejaagd hier
Naast de broekbar.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hengelo, zit een leuke rockkroeg
Je hebt Bazen en je hebt werklozen.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:27 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Alles behalve werkloos en werkeloos... Ik werk me 3 slagen in de rondte en ben nu nog voor school bezigquote:Op woensdag 21 december 2011 03:27 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Bazen hebben dienst tot 22:30 en blijven vervolgens tot 06:00 zitten posten.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:28 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Je hebt Bazen en je hebt werklozen.
waar kunnen we dat nalezen?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik werd op twitter aangesproken dat ik mijn eenzijdige monoloog maar hier moest houden
haai
Welterusten!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik maar eens naar bed ga. begin te gapen en heb niet zoveel zin meer
Ja.. hoe zou dat komen als je elke snack of maaltijd op gaat noemen jij vieze chubbyquote:Op woensdag 21 december 2011 03:27 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Bah, wat dom inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 03:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik blijf me rot ergeren aan de fout in het veiling gebeuren.
canvas van frans bouwer...
zo jammer.....
En daar ga je Faberquote:Op woensdag 21 december 2011 03:28 schreef CindieY het volgende:
American Chocolate Chip Cookies gevonden
Dit.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bazen hebben dienst tot 22:30 en blijven vervolgens tot 06:00 zitten posten.
Hoi
Als ik nou ook nog elk biertje ging opnoemenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. hoe zou dat komen als je elke snack of maaltijd op gaat noemen jij vieze chubby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |