Ze kunnen weinig fout doen he?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:13 schreef Qunix het volgende:
Tof dat ze geďnteresseerd zijn in SR11.
Toch waren de edities in Breda en Grunn het tofst. Al kan het ook komen omdat ik toen wat meer vrije tijd hadquote:Op woensdag 21 december 2011 03:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Elk jaar meer aandacht he..
die laat de hele songtekst uitvoeren....quote:
ze doet iig meequote:Op woensdag 21 december 2011 03:13 schreef Groninger. het volgende:
Irene solliciteert volgens mij naar een baan bij de radio elke keer doorheen tetteren
Ik ben hier hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cam2Cam met die klamme dot van der met CindieY denk ik.
damn.....quote:Op woensdag 21 december 2011 03:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cam2Cam met die klamme dot van der met CindieY denk ik.
Ik heb nu voor het vierde jaar op rij de hele week nachtdienst met SR. En de mogelijkheid om TV te kijken. Ik vind elke editie wel iets speciaals hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch waren de edities in Breda en Grunn het tofst. Al kan het ook komen omdat ik toen wat meer vrije tijd had
Eindhoven was ook écht goed hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch waren de edities in Breda en Grunn het tofst. Al kan het ook komen omdat ik toen wat meer vrije tijd had
Yeah, right. En dat geloof je zelf?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zal stoppen, ik heb eigenlijk een beetje een hekel aan die oversexte praat ..![]()
Ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Yeah, right. En dat geloof je zelf?
Vind je 't gek als je hier één keer per jaar komt?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat magje kent me ook niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |