Maar je zingt wel standaard beter dan die zangerquote:Op woensdag 21 december 2011 03:05 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dat zou een partij saai worden, net als de albums.
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo ziet ze er ook uit na de seks.
Bij Coldplay kan het alleen maar beter worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Powerchords, distortion en grunten... dat kan ik leveren
Zodra je niveautje kattengejank ontstijgt ben je al zover inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar je zingt wel standaard beter dan die zanger
Bij mij zou ze er zo uit zien na de seks:quote:Op woensdag 21 december 2011 03:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo ziet ze er ook uit na de seks.
In bovenstaande zin dient last tussen aanhalingstekens te worden geplaatst.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:09 schreef Geo4kant het volgende:
Cientjj waarom ben jij niet aan de lijn? Ik wil kijken of je een zwoele stem hebt voordat ik zelf de moed heb verzameld om je te bellen
Eens!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Timur Perlin is een blije verrassing, hij brengt de nodige humor in zijn shifts. Ik ben nog steeds niet enthousiast over Coen, die is echt een droogkloot...zonder de gebruikelijke enthousiasme van Sander is hij beter geschikt voor Radio 2.
Daar is Sinterklaas toch voor?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kut, ik moet nog cadeautjes kopen
Eens.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Timur Perlin is een blije verrassing, hij brengt de nodige humor in zijn shifts. Ik ben nog steeds niet enthousiast over Coen, die is echt een droogkloot...zonder de gebruikelijke enthousiasme van Sander is hij beter geschikt voor Radio 2.
Niet meer. Wilde m'n zusje ooit en we hebben 't maar zo gelaten.quote:
yupquote:
bedenk het me ook net en goed veel eten en drank voor het jaarlijkse terugkerende etentje met vriendengroepquote:Op woensdag 21 december 2011 03:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kut, ik moet nog cadeautjes kopen
de 1e keer was ie wel leuk....quote:Op woensdag 21 december 2011 03:10 schreef Qunix het volgende:
Er is dus een nieuwe single... En dat met haar in de band.
Kan wel 1 op de post doen? Me pa heeft vandaag weer paar kratjes HJ gehaaldquote:Op woensdag 21 december 2011 03:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik moet nog een nieuw krat bier hebben voor Kerst. Morgen maar ff halen
Het is 2 dagen kerst he....quote:Op woensdag 21 december 2011 03:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik moet nog een nieuw krat bier hebben voor Kerst. Morgen maar ff halen
Doe maarquote:Op woensdag 21 december 2011 03:11 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Kan wel 1 op de post doen? Me pa heeft vandaag weer paar kratjes HJ gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |