Uhu.quote:
die extra spatiequote:
negerinnenquote:
je werd geteabagged?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moest bijna kotsen
ja ik ook, denk alleen niet dat mijn buren dan blij met mij zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 01:52 schreef CindieY het volgende:
Ik wil eigenlijk het volume flink omhoog, maar tis bijna 2 uur.
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het moment dat ik realiseerde dat de penis grap niet ging slagen..
Jaja, het jaarlijkse schuldgevoel afkopen enzulks. Maar even buiten die 60% die aan de strijkstok blijft hangen?quote:
Nee. Gewoon een speciale jongen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon een pessimist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Zeker niet met mijn subs aan.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook, denk alleen niet dat mijn buren huisgenoten dan blij met mij zijn
neehoor, soms ook naar negers.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar gaat elk jaar het geld al naar toe
kittehquote:Op woensdag 21 december 2011 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPACECATquote:Op woensdag 21 december 2011 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
Nog op de beat ookquote:Op woensdag 21 december 2011 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had eigenlijk checken of m'n buuf er wel is, die is er praktisch nooit. En m'n huisgenoot is er ook al nietquote:Op woensdag 21 december 2011 01:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook, denk alleen niet dat mijn buren dan blij met mij zijn
Kiek 'm goanquote:Op woensdag 21 december 2011 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:54 schreef Groninger. het volgende:
Waarom lult iedereen snachts meer?Omdat bierrrrrrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Ik deed gister seven nation army gifsquote:Op woensdag 21 december 2011 01:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
SPACECAT
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:54 schreef Groninger. het volgende:
Waarom lult iedereen snachts meer?omdat het snachts veel gezelliger isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het maar zo'n feest.quote:
Ik heb maar één paar.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij je 2e set lippen gebruik wel.
Ik had Baco 5%quote:Op woensdag 21 december 2011 01:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bier is op, zit aan de wijn uit m'n kerstpakket
Vind links aantrekkelijkerquote:
Golden power altijd nogquote:Op woensdag 21 december 2011 01:56 schreef Buitendam het volgende:
Ik Bullit. De Brouwmeester onder de energiedrank.
Niet.te.zuipen. Energiedrankjes, waarom laat ik mij foppen?
Die is tof, ik zag hem laatst ook al op FBquote:
Laat hem maar.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:56 schreef CindieY het volgende:
Groninger, tetten mogen niet. Ik zou em verwijderen als ik jou was.
OMG dat is waar ookquote:Op woensdag 21 december 2011 01:56 schreef CindieY het volgende:
Ok.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wordt sowieso de leukste gast.
Ik heb hem nog een keer op cu2 gezien.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Die is tof, ik zag hem laatst ook al op FB
Oh die!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Erg dom
Erg enthousiast
Erg aanwezig
Erg irritant
Erg blond
Zou sneu zijn als ie een ban krijgtquote:
Monster Ripper of Khaos wel eens geprobeerd? samen imo heel anders dan Red Bull en kloons.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:56 schreef Buitendam het volgende:
Ik Bullit. De Brouwmeester onder de energiedrank.
Niet.te.zuipen. Energiedrankjes, waarom laat ik mij foppen?
Mooi verwoord, baasquote:Op woensdag 21 december 2011 01:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Erg dom
Erg enthousiast
Erg aanwezig
Erg irritant
Erg blond
wist ik niet....quote:Op woensdag 21 december 2011 01:56 schreef CindieY het volgende:
Dan issie al wel heel erg oudquote:Op woensdag 21 december 2011 01:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem nog een keer op cu2 gezien.
Vriendelijk bedanktquote:Op woensdag 21 december 2011 01:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom typte ik 't ook maar even
Die ligt normaal half elf in de bedstee denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:58 schreef Yurithemaster het volgende:
ben benieuwd hoe irene de rest van de nacht is
Sisisi.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jouw motto 'beter bij de hand dan bij de voet ander moet ik bukken' ?
Heeft ze mijn bod van 75euro geaccepteerd?quote:
Google heeft potdimme 2 tetten in t logo! (de O's... met een beetje fantasie)quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Google heeft potdimme 2 tetten in t logo! (de O's... met een beetje fantasie)
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut het is laat. ik ga ook slapen
groetjesquote:Op woensdag 21 december 2011 02:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut het is laat. ik ga ook slapen
slaapsequote:Op woensdag 21 december 2011 02:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
slaap lekker kusjekroel!quote:Op woensdag 21 december 2011 02:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat moet wel het hoogtepunt van hun leven zijn. Wat een nerdsquote:
ik mag geen alcohol van mn mammaquote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef Groninger. het volgende:
Wie gaat mee coma zuipen voor SR?
quote:
Dat is pech, pret wegquote:Op woensdag 21 december 2011 02:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik mag geen alcohol van mn mamma
ik ben je ex....nee, sorry, ik neem het terug. slaap lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
doe 'ns niet, dat zei m'n ex altijd.
Denk dat de release van WoW toch het hoogte voor ze wasquote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat moet wel het hoogtepunt van hun leven zijn. Wat een nerds
vooral ook die i'm feeling lucky knop er bij op de shirtsquote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat moet wel het hoogtepunt van hun leven zijn. Wat een nerds
Pffquote:
Wilskracht....quote:Op woensdag 21 december 2011 02:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Godver, telkens heb ik dit topic al afgesloten en sta ik op het punt om te gaan slapen, krijg je weer een goeie plaat.
Don't be a Sheek Afhook broquote:Op woensdag 21 december 2011 02:03 schreef Groninger. het volgende:
Hoe kan het ik zit aan de bier werd om 17:00 wakker en begin moet te worden
Vreemd!quote:Op woensdag 21 december 2011 02:03 schreef Groninger. het volgende:
Hoe kan het ik zit aan de bier werd om 17:00 wakker en begin moet te worden
Rottehdam.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]stop gewoon met leven kerel.. je vind echt niks leuk is het wel?
Jawel. Maar ik vind Queen gewoon écht kut.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ah, dit gaat leuk worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
Hij denkt ook aan jou.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Queen ook kut maar omdat ik aan Hans denk vind ik het leuk
Stop een met kanker te spotten!quote:Op woensdag 21 december 2011 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de kankeruser award ..
Dat moet haast welquote:
Die slaapt altijd al om 23.00quote:Op woensdag 21 december 2011 02:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nu die Ajacied424 ofzo nog. Then bring the bitterballs for teh epic lulzzz
Hij is ook 14quote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die slaapt altijd al om 23.00die is er om 06.45 weer.
Al twee keer sochtends tegengekomen
En hoe groot is de erfenis?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:05 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Stop een met kanker te spotten!
Me oma is gister van de trap gekankert!
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de kankeruser award ..
DUS 14 JARIGE MOGEN NIET LANG OPBLIJVEN?.. maar goed dat ik ouder ben dan.. physikalaly dan he.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:05 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Stop een met kanker te spotten!
Me oma is gister van de trap gekankert!
Ja maar de andere users niet meerquote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik kan gewoon je edits inzien hoor.
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik kan gewoon je edits inzien hoor.
Om op hem te stemmen bedoelde ik!quote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ik heb ook een award volgens mij.
Ja had irene mee genomenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:07 schreef 3rdRock het volgende:
staat er nou een sjoelbak in t huis?
kek!
Jawel, maar ze mogen mij niet irriterenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
DUS 14 JARIGE MOGEN NIET LANG OPBLIJVEN?.. maar goed dat ik ouder ben dan.. physikalaly dan he.
ja coen en irene hebben gesjoeltquote:Op woensdag 21 december 2011 02:07 schreef 3rdRock het volgende:
staat er nou een sjoelbak in t huis?
kek!
Nee. Kan FOK! tevens de nek om draaien.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:07 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ja maar de andere users niet meer
Maar wist ik veel dacht mag wel
dan zijn er dus 6 gleuven in t huis!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ahh vandaar !quote:Op woensdag 21 december 2011 02:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee. Kan FOK! tevens de nek om draaien.
Dan weet je het nu
Heb ik al een positieve note? Ik heb al 23 keer mensen hun tetten plaatjes laten verwijderen.. maar Jojoortje... tja..quote:Op woensdag 21 december 2011 02:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee. Kan FOK! tevens de nek om draaien.
Dan weet je het nu
Ruben Schaken-awardquote:Op woensdag 21 december 2011 02:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Om op hem te stemmen bedoelde ik!
Maar welke heb je?
Hoe zie je je notes?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ik al een positieve note? Ik heb al 23 keer mensen hun tetten plaatjes laten verwijderen.. maar Jojoortje... tja..
DEPENISVANJEZUS..quote:Op woensdag 21 december 2011 02:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik faal altijd weer als ik het lees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tetten van Jojoortje mogen van mij worden gepost hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ik al een positieve note? Ik heb al 23 keer mensen hun tetten plaatjes laten verwijderen.. maar Jojoortje... tja..
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan zijn er dus 6 gleuven in t huis!Ik schuif em in de 4 punterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ruben Schaken-award
User die onverwacht beter is gaan posten.
1. Jordiiii (8)
2. Geo4kant, DJ_Day-V, Kapiteintje en Rickazio (6)
3. Helpmefok (5)
Ik heb je nog verslagen ook, ik ben echt heel erg blij met deze award.
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
DEPENISVANJEZUS..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
hoitjes!quote:
Abbo kopen.. maar ik heb er 28 en ik weet dat die niet positief zijnquote:
28 notes in 6 dagen, doe je goed man.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Abbo kopen.. maar ik heb er 28 en ik weet dat die niet positief zijnmaar ik doe goed weg in de geen-tetten-plaatjes-want-adsense campaigne.
Jouw notes zijn niet veel aan inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op Abo klikken bovenaan, kan je zien hoeveel notes, maar niet waarvoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Abbo kopen.. maar ik heb er 28 en ik weet dat die niet positief zijnmaar ik doe goed weg in de geen-tetten-plaatjes-want-adsense campaigne.
En dan maar niet te spreken over mijn posts a day statsquote:Op woensdag 21 december 2011 02:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
28 notes in 6 dagen, doe je goed man. [ afbeelding ]
De mijne zijn positief he?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jouw notes zijn niet veel aan inderdaad
Of gewoon alleen alcohol en drugs. Bevordert het kijkplezier.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgend jaar in SR12:
Geen eten, niet roken, geen gefap/gesop
Whahahaquote:Op woensdag 21 december 2011 02:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Of gewoon alleen alcohol en drugs. Bevordert het kijkplezier.
28quote:Op woensdag 21 december 2011 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet veel aan? Challenge accepted.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jouw notes zijn niet veel aan inderdaad
Ik zit lang op FOK maar wat zijn notes.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
28 notes in 6 dagen, doe je goed man. [ afbeelding ]
Aantekeningenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik zit lang op FOK maar wat zijn notes.
opmerking van mods dat je stout bent.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als je een shitload aan TR's overal neergooit krijg je die bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Haha, we'll seequote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
yoyoyoik ben je niet vergeten hoor, ik ga je nog bellen.
Ik heb ook geen zin om naar utrecht te fietsenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:14 schreef Crientj het volgende:
[..]
Haha, we'll see![]()
Is t glad buiten? Geen zin om te fietsen naar Utrecht.
Ik doe niet aan samen douchen.. dat je het vast weet.quote:
Kan jij kijken waar ik notes voor heb gehad? Ik heb op je gestemd voor beste nieuwe mod, dus daar kan wel een tegenprestatie tegenover staan dacht ik zoquote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Als je een shitload aan TR's overal neergooit krijg je die bijvoorbeeld.
zal ik het dan maar weer doenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:14 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin om naar utrecht te fietsen
Wat is vakantie?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:15 schreef CindieY het volgende:
't Positieve van SR een week voor de vakantie is, is dat je twee weken hebt om bij te komen/bij te slapen.
hoe noem je Ekdom die naar een callcenter belt?quote:
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Verboten. Is lekken he.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:15 schreef Zapato het volgende:
[..]
Kan jij kijken waar ik notes voor heb gehad? Ik heb op je gestemd voor beste nieuwe mod, dus daar kan wel een tegenprestatie tegenover staan dacht ik zo
Een heel jaar zelfsquote:Op woensdag 21 december 2011 02:15 schreef CindieY het volgende:
't Positieve van SR een week voor de vakantie is, is dat je twee weken hebt om bij te komen/bij te slapen.
Het enige positieve aan al die Afrikanen is hun hiv status.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:15 schreef CindieY het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe noem je Ekdom die naar een callcenter belt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Godverquote:Op woensdag 21 december 2011 02:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het enige positieve aan al die Afrikanen is hun hiv status.
nope komt uit het onderdeel SoDiMitriOp.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, Ekstra Weekend, als Tjibbe Jody weer wil bellen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe noem je Ekdom die naar een callcenter belt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je daar zeker van?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het enige positieve aan al die Afrikanen is hun hiv status.
quote:
Daar is het toch mee naartoe genomen? Michiel belde Jody toch een keer, waar hij zo het gesprek afsloot. En toen ze hem terugbelde namen ze het op. Of haal ik het nu met een andere uitspraak in de war?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nope komt uit het onderdeel SoDiMitriOp.
ik heb een lekkere worst voor jequote:
Vast wel goed geloof ik, weet niet of die er ook vannacht is.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeist het met Ogul a.k.a. Kim? Zeg even Herro van mij
Gifjes, da breekt zo lekker de week.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:19 schreef Qunix het volgende:
Jullie met jullie tyfus gifjes, kan ik ook maar anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |