quote:Op woensdag 21 december 2011 02:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ruben Schaken-award
User die onverwacht beter is gaan posten.
1. Jordiiii (8)
2. Geo4kant, DJ_Day-V, Kapiteintje en Rickazio (6)
3. Helpmefok (5)
Ik heb je nog verslagen ook, ik ben echt heel erg blij met deze award.
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
DEPENISVANJEZUS..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
hoitjes!quote:
Abbo kopen.. maar ik heb er 28 en ik weet dat die niet positief zijnquote:
28 notes in 6 dagen, doe je goed man.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Abbo kopen.. maar ik heb er 28 en ik weet dat die niet positief zijnmaar ik doe goed weg in de geen-tetten-plaatjes-want-adsense campaigne.
Jouw notes zijn niet veel aan inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ik al een positieve note? Ik heb al 23 keer mensen hun tetten plaatjes laten verwijderen.. maar Jojoortje... tja..
Op Abo klikken bovenaan, kan je zien hoeveel notes, maar niet waarvoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Abbo kopen.. maar ik heb er 28 en ik weet dat die niet positief zijnmaar ik doe goed weg in de geen-tetten-plaatjes-want-adsense campaigne.
En dan maar niet te spreken over mijn posts a day statsquote:Op woensdag 21 december 2011 02:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
28 notes in 6 dagen, doe je goed man. [ afbeelding ]
De mijne zijn positief he?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jouw notes zijn niet veel aan inderdaad
Of gewoon alleen alcohol en drugs. Bevordert het kijkplezier.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgend jaar in SR12:
Geen eten, niet roken, geen gefap/gesop
Whahahaquote:Op woensdag 21 december 2011 02:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Of gewoon alleen alcohol en drugs. Bevordert het kijkplezier.
28quote:Op woensdag 21 december 2011 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet veel aan? Challenge accepted.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jouw notes zijn niet veel aan inderdaad
Ik zit lang op FOK maar wat zijn notes.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
28 notes in 6 dagen, doe je goed man. [ afbeelding ]
Aantekeningenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik zit lang op FOK maar wat zijn notes.
opmerking van mods dat je stout bent.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als je een shitload aan TR's overal neergooit krijg je die bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Haha, we'll seequote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
yoyoyoik ben je niet vergeten hoor, ik ga je nog bellen.
Ik heb ook geen zin om naar utrecht te fietsenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:14 schreef Crientj het volgende:
[..]
Haha, we'll see![]()
Is t glad buiten? Geen zin om te fietsen naar Utrecht.
Ik doe niet aan samen douchen.. dat je het vast weet.quote:
Kan jij kijken waar ik notes voor heb gehad? Ik heb op je gestemd voor beste nieuwe mod, dus daar kan wel een tegenprestatie tegenover staan dacht ik zoquote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Als je een shitload aan TR's overal neergooit krijg je die bijvoorbeeld.
zal ik het dan maar weer doenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:14 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin om naar utrecht te fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |