Ik beperk je niet in je mening, ik zal alleen aankaarten dat ik hem kortzichtig vind.. Nu nog een keer want je denkt dat ik alleen conflicten vermijd terwijl ik eigenlijk over jouw kortzichtigheid in discussie ga.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat er niks is met mensen die gewoon een discussie hebben of elkaar niet moeten. Beter dat het hier out in the open wordt gezegd, dan dat er achter de schermen geroddeld wordt. Ik hou er niet van als ik beperkt word in het geven van mijn mening, omdat het niet aardig zou zijn.
je hebt eem dmquote:Op woensdag 21 december 2011 00:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als je zat geld hebt, gewoon dure auto's kopen. Zo bekend mogelijk proberen te worden. En dan als ze je dan herkennen als je door de stad loopt. Dat er een horde vrouwen op je afkomt.
Ik heb hier ook al zo vaak gezegd dat ik een man 45 ben, maar niemand wil het geloven.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:36 schreef -Nouvelles het volgende:
Overigens heeft die monky niemand in de gek gehouden. Het stond notabene nog in haar fobo: ik ben een dikke man van in de 50 ofzo. Iedereen dacht alleen dat het een grap was.
ZOveel blonde wijven met neptieten zie ik nietquote:Op woensdag 21 december 2011 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met een dure wagen rondrijden en knipogen naar blonde wijven met neptieten.
Gegarandeerd succes.
Okay mooiquote:Op woensdag 21 december 2011 00:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja ik ga ook wel. Een vriend gaat mee als ik een afspraak maak. Ergens volgend jaar.
Ik ben een mooie blonde meid van 18. En ik wil dsaten met Sinjo.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb hier ook al zo vaak gezegd dat ik een man 45 ben, maar niemand wil het geloven.
Ze heeft mensen wel voor de gek gehouden, ze heeft een hele identiteit van iemand anders gestolen. Maar het schijnt geen man te zijn, gewoon een onzeker meisje of zo die zelf niet zo knap is.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:36 schreef -Nouvelles het volgende:
Overigens heeft die monky niemand in de gek gehouden. Het stond notabene nog in haar fobo: ik ben een dikke man van in de 50 ofzo. Iedereen dacht alleen dat het een grap was.
Dan zijn we snel uit gediscussieerd, want het interesseert me niks dat jij me kortzichtig vindt.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ik beperk je niet in je mening, ik zal alleen aankaarten dat ik hem kortzichtig vind.. Nu nog een keer want je denkt dat ik alleen conflicten vermijd terwijl ik eigenlijk over jouw kortzichtigheid in discussie ga.
Anders neem je het even serieus.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:38 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
ZOveel blonde wijven met neptieten zie ik niet
Die was hier tot voor kort volgens mijquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zijn we snel uit gediscussieerd, want het interesseert me niks dat jij me kortzichtig vindt.
Ik weet nooit wat ik daarop moet zeggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze heeft mensen wel voor de gek gehouden, ze heeft een hele identiteit van iemand anders gestolen. Maar het schijnt geen man te zijn, gewoon een onzeker meisje of zo die zelf niet zo knap is.
En dat heb ik ook in mijn fobo gehad, dat maakt nog niet dat het klopt.
Goed spul ja, Rennies zijn rukquote:Op woensdag 21 december 2011 00:38 schreef Strani het volgende:
Okay mooi
Als je ook last van maagzuur hebt kan ik omeprazol aanbevelen.
Waarop?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:41 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik daarop moet zeggen.
Nee toch? Dat was een rel in ONZ.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die was hier tot voor kort volgens mij
awww wat lief.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze heeft mensen wel voor de gek gehouden, ze heeft een hele identiteit van iemand anders gestolen. Maar het schijnt geen man te zijn, gewoon een onzeker meisje of zo die zelf niet zo knap is.
Trouwens, in een tijd als deze moet er eens een test ontwikkeld worden voor internet-IQ. Bij sommigen is dit (helaas voor hen) zeer laagquote:Op woensdag 21 december 2011 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En deed zich voor als een man...quote:Op woensdag 21 december 2011 00:41 schreef stefanhaan het volgende:
Die was hier tot voor kort volgens mij
Oh dat kan ook wel. Heb er niet alles van meegekregen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee toch? Dat was een rel in ONZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |