DatMeenJeNietquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb hem anders gratis bij een 1-jarige abo. De witte nog wel en ook nog eens "slechts" vier maanden 20 en acht maanden 40,- voor 1gb, onbeperkt sms... alleen de 100 belminuten zijn mager, maar voldoende voor mij.
Gewoon je ogen goed openhouden voor aanbiedingen.
Ik had hem bij typhone.nl en het was uiteraard een aanbieding, maar heb eenzelfde aanbieding laatst weer langs zien komen op een andere website (castle.nl).quote:
Wit is ook niet mooi....quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:41 schreef magneetstrip het volgende:
Vandaag heel Leiden rondgefietst voor de S2 maar ze hadden deze maar bij één winkel, en dan niet eens in het wit
Maar ik vind wit mooier en origineler en wil die graagquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:40 schreef netolk het volgende:
[..]
Wit is ook niet mooi....
Zwart is mooier omdat je scherm ook zwart is (als ie uit is) en je ziet er minder snel dingen op, zeker omdat de witte versie glad is
Want?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Echt, nu nog een s2 nieuw kopen ...
Ja oke, maar als je een nieuw toestel nodig hebt ga je ook niet een half jaar zitten wachten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:26 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zal toch niet lang meer duren voor het volgende model..
Volgens mij is de batterijduur afhankelijk van in welke land je woont. Ik ken mensen die in frankrijk wonen en die hebben een veel betere batterijduur. Ik gok erop dat de stopcontacten in Frankrijk anders zijn waardoor er meer stroom gepropt wordt in je batterij als je in frankrijk oplaad dan in nederland.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:04 schreef sanger het volgende:
Iemand nog tips om de batterijduur te verlengen?
Iemand????quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:11 schreef Glories het volgende:
Mijn S2 doet een beetje vaag de laatste tijd. Er staat af en toe autostand ingeschakeld ofzo of uitgeschakeld weet ik veel en dan loopt ie even vast en zet ie wifi uit. Iemand die weet wat dit is?
Bril-fucking-jantquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:22 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Volgens mij is de batterijduur afhankelijk van in welke land je woont. Ik ken mensen die in frankrijk wonen en die hebben een veel betere batterijduur. Ik gok erop dat de stopcontacten in Frankrijk anders zijn waardoor er meer stroom gepropt wordt in je batterij als je in frankrijk oplaad dan in nederland.
Dat proppen valt wel mee hoor... Stevig aanduwen, dat zeker, maar ze proppen niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:22 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Volgens mij is de batterijduur afhankelijk van in welke land je woont. Ik ken mensen die in frankrijk wonen en die hebben een veel betere batterijduur. Ik gok erop dat de stopcontacten in Frankrijk anders zijn waardoor er meer stroom gepropt wordt in je batterij als je in frankrijk oplaad dan in nederland.
Nee, proppen zou niet goed voor de batterij zijn, anders zou die op een gegeven moment barsten, en dat moet je natuurlijk niet hebbenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:21 schreef D1 het volgende:
[..]
Dat proppen valt wel mee hoor... Stevig aanduwen, dat zeker, maar ze proppen niet.
Niemand die me kan helpen? Vind het bijzonder irritant.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:11 schreef Glories het volgende:
Mijn S2 doet een beetje vaag de laatste tijd. Er staat af en toe autostand ingeschakeld ofzo of uitgeschakeld weet ik veel en dan loopt ie even vast en zet ie wifi uit. Iemand die weet wat dit is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |