Volgens mij is de batterijduur afhankelijk van in welke land je woont. Ik ken mensen die in frankrijk wonen en die hebben een veel betere batterijduur. Ik gok erop dat de stopcontacten in Frankrijk anders zijn waardoor er meer stroom gepropt wordt in je batterij als je in frankrijk oplaad dan in nederland.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:04 schreef sanger het volgende:
Iemand nog tips om de batterijduur te verlengen?
Iemand????quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:11 schreef Glories het volgende:
Mijn S2 doet een beetje vaag de laatste tijd. Er staat af en toe autostand ingeschakeld ofzo of uitgeschakeld weet ik veel en dan loopt ie even vast en zet ie wifi uit. Iemand die weet wat dit is?
Bril-fucking-jantquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:22 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Volgens mij is de batterijduur afhankelijk van in welke land je woont. Ik ken mensen die in frankrijk wonen en die hebben een veel betere batterijduur. Ik gok erop dat de stopcontacten in Frankrijk anders zijn waardoor er meer stroom gepropt wordt in je batterij als je in frankrijk oplaad dan in nederland.
Dat proppen valt wel mee hoor... Stevig aanduwen, dat zeker, maar ze proppen niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:22 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Volgens mij is de batterijduur afhankelijk van in welke land je woont. Ik ken mensen die in frankrijk wonen en die hebben een veel betere batterijduur. Ik gok erop dat de stopcontacten in Frankrijk anders zijn waardoor er meer stroom gepropt wordt in je batterij als je in frankrijk oplaad dan in nederland.
Nee, proppen zou niet goed voor de batterij zijn, anders zou die op een gegeven moment barsten, en dat moet je natuurlijk niet hebbenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:21 schreef D1 het volgende:
[..]
Dat proppen valt wel mee hoor... Stevig aanduwen, dat zeker, maar ze proppen niet.
Niemand die me kan helpen? Vind het bijzonder irritant.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:11 schreef Glories het volgende:
Mijn S2 doet een beetje vaag de laatste tijd. Er staat af en toe autostand ingeschakeld ofzo of uitgeschakeld weet ik veel en dan loopt ie even vast en zet ie wifi uit. Iemand die weet wat dit is?
Dan kom je verder dan ik, ik krijg nogsteeds de 405-fout.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:20 schreef magneetstrip het volgende:
Eindelijk de witte S2 gekochtMaar ik kan me niet aanmelden voor de SD-kaart actie, er staat dan dat het IMEI-nummer niet klopt? Meer mensen hier problemen mee?
Heb je wel een Nederlands toestel? Meestal is dat het probleem.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:20 schreef magneetstrip het volgende:
Eindelijk de witte S2 gekochtMaar ik kan me niet aanmelden voor de SD-kaart actie, er staat dan dat het IMEI-nummer niet klopt? Meer mensen hier problemen mee?
Noem mij 1 telefoon die wel zuiver geluid geeft indien opgenomen tijdens belachelijk hard uitgezonden concerten dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 04:15 schreef JeanVe het volgende:
Ik weet niet of dit hier al eens eerder is besproken (zo ja, my apologies) maar ik zat vandaag op youtube te zoeken naar concertfilmpjes opgenomen met de S2 en ik vind de geluidskwaliteit zonder uitzondering ZWAAR bagger! Hij kan volgens mij totaal geen bas en harde geluiden aan! En ik heb er echt meerdere bekeken! Het ene filmpje kraakt nog meer dan het andere! Ik stond op het punt deze telefoon aan te schaffen maar ben nu opeens heel erg aan het twijfelen.
Hoe kan een telefoon die zo voorop loopt als het gaat om de nieuwste snufjes op een (naar mijn idee) erg belangrijk punt toch zo slecht scoren? Wat zijn de ervaringen hier? En bestaat er nog zoiets als een mogelijkheid om met een externe mic te werken?
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Noem mij 1 telefoon die wel zuiver geluid geeft indien opgenomen tijdens belachelijk hard uitgezonden concerten dan.
Kijk voor de gein is naar filmpjes op youtube die met de S2 gemaakt zijn (en vergelijk die dan gelijk eens met concertfilmpjes gemaakt met andere telefoons) en lees dat de reacties! Iedereen is het er unaniem over eens dat het geluid heel erg slecht is! En dat voor een telefoon die momenteel misschien als allerbeste wordt gezien!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Noem mij 1 telefoon die wel zuiver geluid geeft indien opgenomen tijdens belachelijk hard uitgezonden concerten dan.
Mijn Galaxy S met voodoo sound deed dat primaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het spijt me heel erg maar noem je dat gekraak 'prima'? Je hoort hier precies wat ik in mijn eerdere post omschreef!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mijn Galaxy S met voodoo sound deed dat prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |