Ja.quote:
Ik kom dan uit op Den Haag phoneshop, is die betrouwbaar?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:20 schreef netolk het volgende:
[..]
Een willekeurige telefoon winkel....
zou zeggen kijk even op internet rond wat de prijzen zijn en waar die het goedkoopst te halen is
als ik er niet te veel op internet en game laad ik hem om de 2 dagen op, anders 1 dagquote:Op donderdag 12 januari 2012 07:53 schreef Zocalo het volgende:
En hoe lang gaat jullie batterij mee?
ik denk dat dat ook een beetje aan je eigen voorkeuren ligt, maar groter dan de samsung galaxy s 2 moeten de smartphones echt niet worden, deze past goed in mijn hand, ik hoef alleen niet te proberen als ik hem in 1 hand houd met mijn rechterduim in de linker bovenhoek te touchen want daar is hij net te groot voor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:45 schreef abruzzese het volgende:
Ik ben een zeer tevreden HTC Desire ( 2010 ) bezitter en zal er zeker nog lang plezier aan hebben .
De fijne afmetingen van mijn smartphone vind ikzelf perfect .
Wat ik zo erg jammer vind van de huidige Samsung Galaxy II zijn de veels te grote afmetingen waardoor het toestel er echt lelijk uitziet en niet fijn in de hand liggend toestel is geworden .
Waarom zien de ontwerpers dat zelf ook niet in van Samsung en worden ze alsmaar groter en groter .
Ik had liever dat de Samsung modellen wat compacter bleven zoals de HTC Desire maar helaas gebeurt dat niet .
Een groot ( goed ) voorbeeld is toch wel de I-Phone die wel de afmetingen trouw blijven en deze toch het allermooiste is van de Smartphones .
De high end Smartphones worden alleen maar onaantrekkelijker door de slechte ontwerpen en dat vind ik zeer jammer omdat ik een zeer tevreden Android bezitter ben die begin 2013 een nieuw toestel zou kopen maar ik twijfel er nou toch wel aan .
Ik vind de Iphone helemaal niet lekker in de hand liggen maar dat komt misschien omdat ik een X10 heb die gevormd is naar je hand. Misschien moet je eens bij Sony kijken voor ontwerpen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:45 schreef abruzzese het volgende:
Ik ben een zeer tevreden HTC Desire ( 2010 ) bezitter en zal er zeker nog lang plezier aan hebben .
De fijne afmetingen van mijn smartphone vind ikzelf perfect .
Wat ik zo erg jammer vind van de huidige Samsung Galaxy II zijn de veels te grote afmetingen waardoor het toestel er echt lelijk uitziet en niet fijn in de hand liggend toestel is geworden .
Waarom zien de ontwerpers dat zelf ook niet in van Samsung en worden ze alsmaar groter en groter .
Ik had liever dat de Samsung modellen wat compacter bleven zoals de HTC Desire maar helaas gebeurt dat niet .
Een groot ( goed ) voorbeeld is toch wel de I-Phone die wel de afmetingen trouw blijven en deze toch het allermooiste is van de Smartphones .
De high end Smartphones worden alleen maar onaantrekkelijker door de slechte ontwerpen en dat vind ik zeer jammer omdat ik een zeer tevreden Android bezitter ben die begin 2013 een nieuw toestel zou kopen maar ik twijfel er nou toch wel aan .
DatMeenJeNietquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb hem anders gratis bij een 1-jarige abo. De witte nog wel en ook nog eens "slechts" vier maanden 20 en acht maanden 40,- voor 1gb, onbeperkt sms... alleen de 100 belminuten zijn mager, maar voldoende voor mij.
Gewoon je ogen goed openhouden voor aanbiedingen.
Ik had hem bij typhone.nl en het was uiteraard een aanbieding, maar heb eenzelfde aanbieding laatst weer langs zien komen op een andere website (castle.nl).quote:
Wit is ook niet mooi....quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:41 schreef magneetstrip het volgende:
Vandaag heel Leiden rondgefietst voor de S2 maar ze hadden deze maar bij één winkel, en dan niet eens in het wit
Maar ik vind wit mooier en origineler en wil die graagquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:40 schreef netolk het volgende:
[..]
Wit is ook niet mooi....
Zwart is mooier omdat je scherm ook zwart is (als ie uit is) en je ziet er minder snel dingen op, zeker omdat de witte versie glad is
Want?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Echt, nu nog een s2 nieuw kopen ...
Ja oke, maar als je een nieuw toestel nodig hebt ga je ook niet een half jaar zitten wachten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:26 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zal toch niet lang meer duren voor het volgende model..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |