Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 1% gewijzigd door vandermar op 20-12-2011 22:43:58 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Is prima hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:44 schreef vandermar het volgende:
Favoer in OP.
Haten in andere topics pl0x
Overtoom heeft op papier wel de beste stats voor die positie, Hadouir misschien? Kan me herinneren dat iemand hier ook filmpjes plaatste van zieke goals met hem.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef psychedelicate het volgende:
Weet iemand een Nederlandse zilveren CAM (of ST/CF turned CAM)? Ik rol nu met Overtoom in een 3-5-2 formatie (CAM is meer een CF in deze formatie), maar hij bevalt mij niet echt. Zit erover te denken om Castaignos naar achteren te gooien en IF Dost te kopen, maar geen idee of dat gaat werken.
Ik kan wel vouchen voor Hadouir. Geweldige speler als enige CAM. Heb de filmpjes volgens mij al weer verwijderd maar waren mooie goals inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Overtoom heeft op papier wel de beste stats voor die positie, Hadouir misschien? Kan me herinneren dat iemand hier ook filmpjes plaatste van zieke goals met hem.
Of Goossens met zijn 78 shooting
right back at yaquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weet je wat wel heerlijk is? Een sweaty goal van de tegenstander cancellen, gelijk counteren en dan zelf sweaty afmaken.
Ja, ik had net echt een schitterende. Hij speelt 'm zo met een stift-lob breed op z'n aanvaller, ik had gelukkig mijn verdediger geselecteerd dus ik doe een stap breed en haal 'm weg met een omhaal. Daarna Djuricic die Altidore lanceert, langs verdediger, breed op Guidetti. Doelpunt.quote:
en terecht natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, ik had net echt een schitterende. Hij speelt 'm zo met een stift-lob breed op z'n aanvaller, ik had gelukkig mijn verdediger geselecteerd dus ik doe een stap breed en haal 'm weg met een omhaal. Daarna Djuricic die Altidore lanceert, langs verdediger, breed op Guidetti. Doelpunt.
Ja, de verkeerdequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb af en toe dat spelers in 1x sliden als ik dat niet wil, of een paasje geven inplaats van de schieten. Had daarnet een 1op1 met de keeper, schiet hij m net zoals je een paasje geeft gwn recht vooruit over de achterlijn -.-
Weet iemand welke optie dat is?
Parkinson-medicijnen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb af en toe dat spelers in 1x sliden als ik dat niet wil, of een paasje geven inplaats van de schieten. Had daarnet een 1op1 met de keeper, schiet hij m net zoals je een paasje geeft gwn recht vooruit over de achterlijn -.-
Weet iemand welke optie dat is?
Traditioneel... ik zie andere ook wel is sliden op plekken waarvan je denkt, bedoelt hij dat nou echt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Parkinson-medicijnen?
Wat zijn je controllersettings?
HIj is wel goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tweede keer dat ik Leonardo (die Judas) tegenkom. Heeft iemand ervaring met 'm?
Wtf, hij is meer dan 10k.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
HIj is wel goedsnel en 4* skill = came
Braziliaan, silver, pace, 4* skillquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wtf, hij is meer dan 10k.
Ricky!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Mijn Liga Portuguesa-team na vier wedstrijden alweer op de trade pile gezet. Zo jammer dat ze daar geen betere spitsen hebben dan Saviola...
Ik speel 4-4-1-1 en dan heb je, ik tenminste, echt een spits zoals Ibra nodig. Ik kan Higuaín er neer zetten (link met Aimar), maar met spitsen als Saviola en Van Wolfswinkel kan ik echt niks...quote:
Ah oké, ja ik zoek echt heel ander type spitsen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik speel 4-4-1-1 en dan heb je, ik tenminste, echt een spits zoals Ibra nodig. Ik kan Higuaín er neer zetten (link met Aimar), maar met spitsen als Saviola en Van Wolfswinkel kan ik echt niks...
Ik had er ook 2. Het niveau lijkt wel steeds bedroevender te worden. Misschien toch maar eens een gold team maken dan maar weer. Verliezen houdt me scherpquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:25 schreef laucas het volgende:
Tweede quitter op rij, en nu de tweede freeze bij het laden. Misschien haal ik de finale zonder disconnect
Omdat EA.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef Pino0 het volgende:
Waarom heeft fifa dat niet gefixt? Vorig deel was het zelfde gezeik, alles na de 60e min stond er niet meer op, zo lastig kan dat niet zijn toch???
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Als ik dan toch een x de lotto win haal ik meteen een HD recorder voor mijn imba longshots
HD recorder kopen i.p.v. pakjes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Als ik dan toch een x de lotto win haal ik meteen een HD recorder voor mijn imba longshots
Als je Portugese league doet moet je Adrien Silva IF, die gast is BEAST!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik zit te denken aan een hybrid met castaignos en van wolfswinkel in een 442 met de rechterflank Liga Portuguesa silvers en de linkerflank Serie A silvers. Iemand nog leuke suggesties hiervoor?
Volgens mij zeker 2 tonquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:41 schreef n0ir het volgende:
IF Podolski uit een Jumbo pack![]()
.
Nice, effe kijken of ie wat waard is.
SIF, 180kquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:41 schreef n0ir het volgende:
IF Podolski uit een Jumbo pack![]()
.
Nice, effe kijken of ie wat waard is.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij zeker 2 tonof meer zelfs
Gefeliciteerd!
Sweet, kan ik mijn team een beetje pimpenquote:
en teringduur zekerquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als je Portugese league doet moet je Adrien Silva IF, die gast is BEAST!Achterin connecten dmv franse CB's? Mangala en?
Haha, wat voor team heb je?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef n0ir het volgende:
[..]
[..]
Sweet, kan ik mijn team een beetje pimpen
Als het goed is rennen die verdedigers even ver. Maar soms is het echt raar, dat ze zonder de bal gewoon het al verliezen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]!
Ze zullen wel vermoeid zijn na een halve wedstrijd als je veel met ze rent
140k.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:48 schreef d1versityyy_ het volgende:
GuRBuH voor hoeveel wilde je Kuffour aan me kwijt (PS3)?
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#d0p5ZXGrbchGYquote:
Hoeveel was je kwijt voor je a elftal ?!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als het goed is rennen die verdedigers even ver. Maar soms is het echt raar, dat ze zonder de bal gewoon het al verliezen.
Ik heb besloten om m'n B team een beetje te verbeteren.
Nu is het:
Neymar - Pato
Robinho - Giovinco
Vidal - Rossi
Armero - Córdoba - Gamberini - Abate
De Sanctis
Eigenlijk kan alles behalve de 4 voorin eruit. De CDM's hoeven niet zo nodig en Abate doet het eigenlijk ook wel ok. Iemand een creatief en effectief idee.
100k budget.
Ik reken op 20 minuten per wedstrijd, maar in de praktijk kom je met een verlening wel over de anderhalf uur. Of je krijgt moeilijk een tegenstander in de halve finale of finale.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:58 schreef n0ir het volgende:
Als ik een toernooi begin voordat ie voorbij is met nog maar een uurtje te gaan, kan ik em zeker niet meer uitspelen hè?
Dat is toch bijna altijd met golds? Alleen de echt dure en echt goedkope stijgen vaak iets..de dure vanwege de cardweight en de goedkope omdat veel mensen ze discarden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:58 schreef Toefjes het volgende:
Prijzen van IF Lavezzi lopen niet echt op zeg maar. Teken dat ie niet zo goed is als mensen gehoopt hadden
Hier niet. Moet tegen Silva - Torres - Modric en VDV.quote:
Kan het nu niet zien maar ik denk iets meer dan 700kquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoeveel was je kwijt voor je a elftal ?!
Mijn ervaringen met SiF Naldo en IF Ramos zijn juist dat ze stijgen. Maar ja, dat zijn dat blijkbaar spelers die meer in trek waren. Van de beste LW van de serie A had ik ook wel een stijgende lijn verwacht. Maar moet zeggen dat ie me ook wat tegenviel, na een veelbelovend begin..quote:Op woensdag 21 december 2011 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is toch bijna altijd met golds? Alleen de echt dure en echt goedkope stijgen vaak iets..de dure vanwege de cardweight en de goedkope omdat veel mensen ze discarden.
Hier niet...quote:Op woensdag 21 december 2011 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
En ik kom ook niet in de fap-app omdat ik op console ingelogd ben.Ja wat willen ze nou.
Edit: Ze zijn alweer online.
Allebei verloren vrees ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef DutchSL het volgende:
Ik sta dus in de finale van de bronze cup bij gelijke stand en bam disconnect. Uiteraard uitgeschakeld voor het toernooi, zal hij het nu gewonnen hebben ook al had hij (want iedereen) ook een disconnect?
Marcelo, ik hoor goede verhalen over Evra, maar ze zijn dun gezaaid de linksbacks.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hier niet...
Wat is nou echt een goede LB? Taiwo ken ik natuurlijk al
Nope, geen IF Hummels. Ik had SIF Naldo en IF Santana.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Allebei verloren vrees ik.
Had jij niet Hummels IF gekocht voor 41K? Zo ja: geluksvogel, kan m totaal niet cheap vinden
Okee,zie op ultimatedb ook geen IFHummels die voor 41K verkocht is zie ik nuquote:Op woensdag 21 december 2011 00:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nope, geen IF Hummels. Ik had SIF Naldo en IF Santana.
Marcelo zou ik er wel goed in kunnen passen. Dan maak ik er dit vanquote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Marcelo, ik hoor goede verhalen over Evra, maar ze zijn dun gezaaid de linksbacks.
Was ikquote:Op woensdag 21 december 2011 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Allebei verloren vrees ik.
Had jij niet Hummels IF gekocht voor 41K? Zo ja: geluksvogel, kan m totaal niet cheap vinden
Haal Roger Ceniquote:Op woensdag 21 december 2011 00:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Marcelo zou ik er wel goed in kunnen passen. Dan maak ik er dit van
Neymar - Pato
Robinho - Giovinco
Ramires - De Rossi
Marcelo - Luiz - Naldo - Abate
Dan nog een braziliaanse keeper. Ik denk alleen dat Naldo geen 9 chem gaat halen. Moet ik nog even wat op verzinnen.
Verkeerde consolequote:Op woensdag 21 december 2011 00:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Was ikWas cheap inderdaad, maar wel xbox dus scheelt.
Maicon staat al in m'n 1e team. Santana zou wel een optie kunnen zijn. Dan kan ik ook gewoon Neuer gebruiken in dat team. Of Tim Wiese en dan Naldo aan de rechterkant zetten, dan zal hij wel 9 chem halen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:14 schreef DutchSL het volgende:
Met Maicon haal je die 9 chem wel, met Santana i.p.v Luiz ook en dan kun je held Neuer als keeper gebruiken.
Nog niet mee gespeeldquote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verkeerde console
Maar hoe bevalt ie?
Ik begonnen met het opbouwen van een bundesliga team... Nog must-haves? Heb SIF Naldo, SIF Poldolski op CF en Klose als ST... Met name de vleugelbacks en CDM positie zullen de moeilijkste obstakels gaan worden denk ik.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef Pino0 het volgende:
Weet je, als je bij mij finesse shots in de replay nakijkt, kijk ik mijn sweaty's 3X na.
Lekker flauw
Ronaldo heeft iets van heading 90 en hij is wel wat groter dan 1.80quote:Op woensdag 21 december 2011 00:45 schreef Pino0 het volgende:
Wat een spaanse flikker.
Met cristiano ronaldo en benzema en dan een zilver om hun te compenseren en alsnog op 80 attack te komen ...
Alle sweaty replays bekijken enzo, echt fucking vervelend, echt een laffe kk hond,
spaans kind dat 100 euro van opa en oma gehad heeft, alles op zn psn zet en dan maar pakjes kopen.
oja, hoe kan het trouwens dat ronaldo van ong 180 een kopduel wint van een 198 cm grote brede neger? leg me dat gvd nou is uit
+ die 1.98m neger is waarschijnlijk (NIF) Naldo en Naldo is gewoon kut, zeker in de lucht. De SIF versie is dat al laat staan de NIF versie.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:55 schreef laucas het volgende:
[..]
Ronaldo heeft iets van heading 90 en hij is wel wat groter dan 1.80
Huh, is TOTW al bekend dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:10 schreef DutchSL het volgende:
Wtf.
IF Raul is gewoon al een halve dag te vroeg uitgebracht.
Omdat je noep bentquote:Op woensdag 21 december 2011 00:45 schreef Pino0 het volgende:
Wat een spaanse flikker.
Met cristiano ronaldo en benzema en dan een zilver om hun te compenseren en alsnog op 80 attack te komen ...
Alle sweaty replays bekijken enzo, echt fucking vervelend, echt een laffe kk hond,
spaans kind dat 100 euro van opa en oma gehad heeft, alles op zn psn zet en dan maar pakjes kopen.
oja, hoe kan het trouwens dat ronaldo van ong 180 een kopduel wint van een 198 cm grote brede neger? leg me dat gvd nou is uit
Zover ik weet is alleen IF Raul al uit, hij staat op de markt (pace 65, passing 69.. best wel een kut IF dus)quote:
Voor PS3? Daar zijn de prijzen toch rond de 850-900K? en inderdaad, veel spitsen kun je daar niet kwijt, nadeeltje van de BBVA. IF Falcao wellicht, maar daar moet je de coins maar net voor hebben iddquote:Op woensdag 21 december 2011 09:48 schreef Johnbon het volgende:
Ik had gister Christiano Ronaldo gekocht voor 688.000 in 433! Alleen jammer dat ik alleen nog maar een benzema er naast kon kopen en hun nu de enige spelers zijn die ik heb qua gold![]()
Heb hem er voor 730.000 weer op de tradepil staan jammer dat ik dan 36.500 kwijt ben aan die 5% maar als ik hem verkoop toch een hele 5000 winst op me broer!![]()
SIF Higuain... Ik stel liever lucht op. Die was echt vreselijk slecht in mn elftal. Benzema is wel een briljante spits voor mijquote:Op woensdag 21 december 2011 10:19 schreef DutchSL het volgende:
Higuain, IF Higuain, SIF Higuain, Soldado, Nilmar of de CF's Callejon, Rossi en Messi zijn ook allemaal prima opties voor de spits.
Zelfs Fabregas zou er kunnen spelen, IF Fabregas zelfs heel goed.
Callejon is 2* skillquote:Op woensdag 21 december 2011 10:19 schreef DutchSL het volgende:
Higuain, IF Higuain, SIF Higuain, Soldado, Nilmar of de CF's Callejon, Rossi en Messi zijn ook allemaal prima opties voor de spits.
Zelfs Fabregas zou er kunnen spelen, IF Fabregas zelfs heel goed.
Mooi toch, kut ventjes die niets doen dan als een onrealistische draaitol over het hele veld draaien.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Callejon is 2* skill
[ afbeelding ]
Skillers zijn makkelijk te stoppenquote:Op woensdag 21 december 2011 10:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mooi toch, kut ventjes die niets doen dan als een onrealistische draaitol over het hele veld draaien.ik speel nog liever tegen Agbonlahor dan een skill spammer.
Maar hij zou ook niet mijn eerste keuze zijn hoor, kun je beter Nilmar pakken.
Dat had ik dus met Falcao ;')quote:Op woensdag 21 december 2011 10:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
SIF Higuain... Ik stel liever lucht op. Die was echt vreselijk slecht in mn elftal.
Gelukkig maar dat iedereen voorkeur heeft voor andere spelers, bij IF Falcao is praktisch elke kopbal raak, als een raketquote:Op woensdag 21 december 2011 10:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat had ik dus met Falcao ;')
SIF Higuain = god
206 goals in 195 wedstrijden, waarvan tientallen disconnects dus eigenlijk 206 goals in 150 wedstrijden ofzo.. en een shitload aan assists.
En ik ben niet eens goed.
Denk dat Donk best mee zou kunnen komen op het hoogste niveauquote:Op woensdag 21 december 2011 10:23 schreef xSoDx het volgende:
vdVaart voor 35k
gemiddelde prijs zit rond de 40
alleen maar silver CBs & matthijsen.. grrr... zo gaat mn dutch squad ook niet lekker werken ><
Hoe heb je die gevonden ? 59th minute methode?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Net een 4-2-2-2 Pato opgepikt voor BIN 13.000. Volgens mij zaten er wat mensen te slapen
Rechtspoot.. moet een linkspoot hebbenquote:Op woensdag 21 december 2011 10:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat Donk best mee zou kunnen komen op het hoogste niveau
wil je hem even uitschrijven?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:57 schreef psychedelicate het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bi621IShbchON
Daar is jullie IF Guidetti. IF Thiago Silva is sick, 85 PAC, 94 DEF en 88 HEA.
Cesar 86quote:Op woensdag 21 december 2011 10:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
wil je hem even uitschrijven?
Fuck Yeahquote:Op woensdag 21 december 2011 10:57 schreef psychedelicate het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bi621IShbchON
Daar is jullie IF Guidetti. IF Thiago Silva is sick, 85 PAC, 94 DEF en 88 HEA. IF Richards mag er ook zijn.
Wat een bitches, geen Toivonen?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:00 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Cesar 86
T. Silva 88
Hilton 74
M. Richards 83
Carrick 83
Raul 84
Aimar 85
Ruiz 84
Valbuena 83
Soldado 84
Griezmann 80
Rhodes 74
Gillet 74
Balmont 80
Guidetti 73
Wollschied 74
Insua 74
Amsif 64
Alleen omdat ie deze keer kon scoren zonder van te voren zijn tegenstander onreglementair tegen de grond te werken hoeft ie niet meteen IFquote:
Dat is al de derde, ik denk dat ik die LB trouwens wel ga kopen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Fuck YeahRest is weinig btw, weeeeer IF Stokes
Nog een silver Argentijnse LB IF, dat hadden we nodig
Wel leuk voor Liga Portu teams.
Ach ja daar gaat mij het niet omquote:Op woensdag 21 december 2011 11:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Alleen omdat ie deze keer kon scoren zonder van te voren zijn tegenstander onreglementair tegen de grond te werken hoeft ie niet meteen IF
Ja, fucking beest. In het echt en in de game.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:06 schreef Toefjes het volgende:
M. Richards is toch die bazen RB van Man City?
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heeft Guidetti trouwens goede stats?
Bedoel je niet IF Rhodes? 4 goals en zeker geen simpele dus terechte SIF. IF Guidetti heeft 77 pace, 70 dribbling, 75 shooting, 54 passing, 52 defending en 70 heading.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Rest is weinig btw, weeeeer IF Stokes![]()
Eh ja diequote:Op woensdag 21 december 2011 11:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedoel je niet IF Rhodes? 4 goals en zeker geen simpele dus terechte SIF. IF Guidetti heeft 77 pace, 70 dribbling, 75 shooting, 54 passing, 52 defending en 70 heading.
Hmmm okee. Geen jubelstemming. Hou IF Dost welquote:Op woensdag 21 december 2011 11:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedoel je niet IF Rhodes? 4 goals en zeker geen simpele dus terechte SIF. IF Guidetti heeft 77 pace, 70 dribbling, 75 shooting, 54 passing, 52 defending en 70 heading.
Bevalt IF Dost?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hmmm okee. Geen jubelstemming. Hou IF Dost wel
Valt zwaaar tegen!quote:
Hij is rete traag, dus als je op pace wilt spelen geen goed idee. Wel een goed rustpunt als je bijvoorbeeld El Kabir er achter hebt. Ik zelf doe gewoon Dost op de bank en in laten vallen, met een + 10 kaart. Misbruik van de bug zeg maar. Dan is het een heus beest natuurlijkquote:
Ik ga IF Neuer ook verkopen voordat het TOTY bekend wordt gemaaktquote:Op woensdag 21 december 2011 11:14 schreef DutchSL het volgende:
Yes, IF Soldado.heerlijke stats ook, leuke pace increase en geweldige shot increase (terecht na die 2e goal) , zelfs een beetje heading erbij ook al scoorde hij niet eens met het hoofd. Ik moet me echt inhouden om te wachten tot de prijs gezakt is om hem te halen.
IF Aimar ook zeer welkomThiago Silva wil ik ook wel, maar die gaat veel te duur worden en de NIF is al goed zat. Julio Cesar zelfde, ik wacht liever op een IF Buffon dan.
Micah Richards ziet er ook bruut uit, die is nu i.p.v. Maicon de beste RB van het spel denk ik.
edit. ik bedenk me nu Thiago Silva ook zomaar in het TOTY terecht kan komen, nu 500k ofzo uitgeven voor hem en dan over een paar weken een betere versie zien uitkomen. Nee, laat maar even zitten![]()
Als je het gevoel hebt dat je er meer voor kunt krijgen zou ik m niet wegdoen voor dat bedragquote:Op woensdag 21 december 2011 11:32 schreef GuRBuH het volgende:
IF Kuffour wegdoen voor 129k of niet? (ps3)
Redelijk cheap denk ik, geen geweldige competitie.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:36 schreef Rubenunited het volgende:
Wat voor prijzen verwachten jullie van die Aimar IF ?
Ik denk zo'n 15k aan het einde van de week.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:36 schreef Rubenunited het volgende:
Wat voor prijzen verwachten jullie van die Aimar IF ?
73. Ze verwachten dus nog een SIF van onze Zweedse held.quote:
Erg chill. Heb 'm al sinds iets na die TOTW week toen hij gelukkig maar 30k was. Zou er geen 60-70k voor neerleggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:58 schreef detennismaster het volgende:
Hoe is IF Fabian, ik wil hem gaan aanschaffen!
Oh okee dan ga ik hem aanschaffen zijn NIF speelde bij mij ook al geweldig!quote:Op woensdag 21 december 2011 11:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Erg chill. Heb 'm al sinds iets na die TOTW week toen hij gelukkig maar 30k was. Zou er geen 60-70k voor neerleggen.
Oh, nja, had 'm nog met 20k winst verkocht dus op zich valt de schade wel mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:37 schreef DutchSL het volgende:
De prijzen van NIF's die een IF krijgen stijgen vaak juist in de week dat de IF vrij komt (de NIF zit niet in pakjes en dus minder op de markt), je had beter even kunnen wachten met Silva
Sowieso denk ik niet dat hij ver omlaag zal gaan, de IF blijft toch onbetaalbaar voor 90% van de spelers. Ibrahimovic is nu ook nog steeds duurder dan hij was voor zijn IF uit kwam.
In theorie wel, maar het is me nog niet gelukt.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan je die bronze IF's uit die 400c pakjes trekken eigenlijk?
Zou nice zijn, een IF Silva voor peanuts omdat niemand m durft te kopen.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:59 schreef Tim86 het volgende:
Klopt. Ben ook benieuwd of veel mensen net als ik bang zijn voor een TOTY Silva waardoor deze TOTW versie geen zak meer waard is
Ja, ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen. Je kan zelfs silver IFs in 400c pakjes krijgen maar zelfs met mijn geluk is dat me nog niet gelukt. Vorig jaar heb ik 2 IFs in 400c packs gehad, IF Flinders en IF Carlton (helemaal aan het einde)quote:Op woensdag 21 december 2011 13:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan je die bronze IF's uit die 400c pakjes trekken eigenlijk?
Gok dat die niet 600.000 gaat worden...quote:Op woensdag 21 december 2011 13:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Damn die stats van Silva zijn ziek. Heb ongeveer 200k voor hem maar ik denk niet dat hij zo goedkoop zal zijn...
Ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
WTF, er is al een IF Raul op de markt. Kan dat?
Waarom zou di Maria geen 9 kunnen halen?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:38 schreef DutchSL het volgende:
Ziet er goed uit, weet alleen niet of je de 9 chemistry wel haalt met Di Maria zo (anders moet je Mascherano i.p.v. Cambiasso proberen).
Let dan ook op dat je rechter CB en RB een sterke link hebben, bv. Silva/Lucio en Maicon
Hij wilt er een Serie A verdediging achter plakken, dan heeft Di Maria een dode link met de RB terwijl hij alleen zwakke links heeft met Cambiasso en Aimar. Dus dan komt er 1 linkje te kort, Mascherano kan dat compenseren.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom zou di Maria geen 9 kunnen halen?
respect dat ie niet quittequote:Op woensdag 21 december 2011 14:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha ik speel net tegen iemand met een bij elkaar geraapt BPL team, met Agbonlahor als RW etc.
Na 90 minuten is het 10-0 voor mij. Maar wie heeft in zijn team het hoogste cijfer? Jawel, de keeper die heeft nog een 9.1. Hij mag er dan wel 10 doorgelaten hebben, hij heeft er ook 18 weten te voorkomen. Totaal 32 shots waarvan 26 on target, de tegenstander had 0 shots on target....
Dat zie je inderdaad niet zo vaak nee. Zag na de wedstrijd dat z'n Wright-Phillips geblesseerd was... Ik voel me schuldigquote:
Kansen op een silver IF zijn met een silver pack groter (minder klein), kansen op een willekeurige IF zijn groter in een gold pack denk ik. Ik heb er in elk geval al een stuk of zes gehad in een gold pack dit jaar, maar nog nooit brons/zilver (ook vorig jaar niet)..quote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Fuszy het volgende:
Als je IF's uit een pakje wil trekken en dan ook de silver IF's. kun je dan beter voor de silvers van die silver pakjes kopen of komen die ook met regelmaat uit die jumbo en premium goldpacks?
4-2-3-1quote:Op woensdag 21 december 2011 14:52 schreef zerokil het volgende:
Met 4-2-3-1 hoe spelen de CAM's dan?
Staan ze goed aan de zijkant?
Mensen die nog meer info over die opstelling zelf hebben?
Hoe staan de Cam's dan opgesteld?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
4-2-3-1
that's all I have to say
Breed, maar niet echt als wingers.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:55 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hoe staan de Cam's dan opgesteld?
Ik heb 3 opties eigenlijk:quote:Op woensdag 21 december 2011 14:55 schreef el-blanchito het volgende:
4231 speelt echt heel lekker idd
ik heb iets bedacht waardoor ik 80% van m'n penalty's stop, en omdat ik niet de flauwste ben zal ik hem met jullie delen.
maar eerst wat eten
Voor wegwerken gebruik ik nog steeds de hoge pass knop, korte pass knop is me wat te kort/zacht.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:00 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar won ik kopduels alleen als ik de knop voor een hoge pass gebruikte..dit jaar alleen als ik de knop gebruik voor korte pass..misschien helpt dat?
Zo ver mogelijk naar een kant lopen en dan naar de andere kant duiken, zodat je vrijwel iedere zwak/niet ver in de hoek geschoten bal (wat ongeveer 80% van de penalty's zijn) hebt?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:55 schreef el-blanchito het volgende:
ik heb iets bedacht waardoor ik 80% van m'n penalty's stop, en omdat ik niet de flauwste ben zal ik hem met jullie delen.
als er een penalty word gegeven komt daarna de camera vanuit een bepaalde hoek achter de speler, hij draait bijvoorbeeld een beetje vanaf links naar het midden. hierdoor lijkt de andere hoek groter en daar word de bal dan dus vrijwel altijd ingeschotenquote:Op woensdag 21 december 2011 15:08 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Zo ver mogelijk naar een kant lopen en dan naar de andere kant duiken, zodat je vrijwel iedere zwak/niet ver in de hoek geschoten bal (wat ongeveer 80% van de penalty's zijn) hebt?
Bij FIFA 11 kon je aan het gezicht van de speler zien waar die heen schoot. Je kon zien of hij naar links of rechts keek, is bij FIFA 12 helaas niet meer zo..quote:Op woensdag 21 december 2011 15:10 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
als er een penalty word gegeven komt daarna de camera vanuit een bepaalde hoek achter de speler, hij draait bijvoorbeeld een beetje vanaf links naar het midden. hierdoor lijkt de andere hoek groter en daar word de bal dan dus vrijwel altijd ingeschoten
Robberyquote:Op woensdag 21 december 2011 15:32 schreef MeneerBob het volgende:
Ben nog een bundesligateam aan het bouwen, 41212, moet alleen nog een lm en rm. Iemand nog betaalbare suggesties?
Daar heb ik niet eens aan gedacht inderdaad! Thanksquote:Op woensdag 21 december 2011 15:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hehenou elke LW of RW kan je daar kwijt, dus Babel en Farfan ofzo?
Net als SIF Samba vorig jaarquote:Op woensdag 21 december 2011 15:41 schreef vandermar het volgende:
WTF, Thiago Silve IF 85 pace, 94 defending en 88 heading. Als je hem achterin hebt staankom je nooit voorbij.
De briljante David Luisquote:Op woensdag 21 december 2011 15:05 schreef Tobi-wan het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/107032262
Het laatste stukje staat er helaas niet op, daar trok Rafael een vies gezicht. Goal kwam op naam van Káka die de voorzet gaf.
Knapquote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef el-blanchito het volgende:
Finale gewonnen met 9-1
mijn Silver pakken het 1900c toernooi!
die is ook lekker goedkoop enzo. Ik wilde eigenlijk nog wat geld achter de hand houden voor als de markt crasht, kan ik Pato, Chiellini, Lucio en Lavezzi aanschaffen voor mijn Serie A squadquote:
Glen Johnson hangt nu rond de 80k-100k; ik weet niet hoeveel hij waard was toen de TOTW zelf bezig was... Ik hoop dat Richards ook rond deze prijs blijft misschien wat lagerquote:Op woensdag 21 december 2011 16:22 schreef vandermar het volgende:
Minder dan IF Thiago Silva denk ik.
Marcelo IF is ongeveer 150K, is ook de beste linksback van zijn land. BPL erg populair, dus schat tussen de 160 en 180Kquote:Op woensdag 21 december 2011 16:22 schreef BDIL het volgende:
Wat gaat IF Richards kosten denken jullie ?!
Richards heeft NIF 84 Def en 89 Heading, plus 84 pace.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Glen Johnson hangt nu rond de 80k-100k; ik weet niet hoeveel hij waard was toen de TOTW zelf bezig was... Ik hoop dat Richards ook rond deze prijs blijft misschien wat lager
naldo maar 5 chemquote:Op woensdag 21 december 2011 16:40 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#dAENcNhibch3t
Mooi stel zo bij elkaar. Gotze nog vervangen door die Jap van Dortmund en het is klaar. Robben komt wel als de markt gecrasht is. Groene schoentjes er even bijdenken, moet nog formatiekaartjes halen
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:45 schreef vandermar het volgende:
Ik ga mijn xbox maar naar beneden halen, ik speel echt dramatisch wanneer mijn handen koud zijn, jammer genoeg heb ik geen kachel op mijn kamer dus is het altijd stervenskoud en zit ik in een winterjas te gamen
Voeg me dan een x toe eiquote:Op woensdag 21 december 2011 17:06 schreef OmniRocket het volgende:
Pino, vanavond potje doen?
FUT natuurlijk
Hoe kom je nu al aan het geld voor Maicon?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:11 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Voeg me dan een x toe ei
btw, alles verloren vandaag, 1 gelijk, in de laatste 4 min 2x scoren.
ik mis echt de scherpte atm echt fokt op
heb ik eindelijk maicon gekocht, denk ik ff knalle
weer niks gvd
wat is je PSN?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:11 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Voeg me dan een x toe ei
btw, alles verloren vandaag, 1 gelijk, in de laatste 4 min 2x scoren.
ik mis echt de scherpte atm echt fokt op
heb ik eindelijk maicon gekocht, denk ik ff knalle
weer niks gvd
Eigenlijk zou je voor elke 50 wedstrijden dat je spelers bij elkaar spelen een extra chemistry punt moeten krijgenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:16 schreef Tobi-wan het volgende:
8 potjes gespeeld, 2 cups binnen gehaald. Mijn tegenstander in de laatste finale ging na 35 minuten al weg, zo vaak zie je dat niet in de finale. Heb hem gelijk even een berichtje gestuurd.
"Thanks, that was boring."
Maar dat was de 50e cup die in binnenhaalde... Krijg ik dan niet alvast een IF Thiago Silva ofzo?
Tim, welke cup bedoel je dat je ook met silvers mag? De holiday cup is op de playstation in elk geval nog niet veranderd....quote:Op woensdag 21 december 2011 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe kom je nu al aan het geld voor Maicon?
Doe je goed
wil ik eigenlijk ook gaan doen met IF Vertonghenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar toch ga ik m gewoon uitproberen op CDM. Ik denk dat het een meesterzet kan zijn
hij bedoelde die cup die helemaal rechts staat denk ik, ben even de naam kwijt. Alleen mag je daar met alles spelen dus ook zilver als je dat zou willenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tim, welke cup bedoel je dat je ook met silvers mag? De holiday cup is op de playstation in elk geval nog niet veranderd....
Tja, dat zou geen nieuws zijn toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:24 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
hij bedoelde die cup die helemaal rechts staat denk ik, ben even de naam kwijt. Alleen mag je daar met alles spelen dus ook zilver als je dat zou willen
Nee, maar toch denk ik dat hij dat bedoelt.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, dat zou geen nieuws zijn toch?
Ik had net mijn 200ste wedstrijd gewonnen, inmiddels 205-0-135!quote:Op woensdag 21 december 2011 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je voor elke 50 wedstrijden dat je spelers bij elkaar spelen een extra chemistry punt moeten krijgen
Als ik straks mn eerstvolgende wedstrijd win is het een jubileum, winst nummer 500 in FUT
dan heb jij waarschijnlijk meer sociaal leven dan ikquote:Op woensdag 21 december 2011 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
kom ik met mijn miezerige 100 wedstrijdjesnu 75-1-24.
Ik van de 205-0-135 denk ik 20 disconnects, valt dus mee!quote:Op woensdag 21 december 2011 17:31 schreef vandermar het volgende:
ik heb 160-40-160ofzo waarvan zo'n 80 disconnects van mijn kant lol. En dat is aan de magere kant geschat. Gister ook weer. Ik word er echt hellig van.
MAX033LKquote:
valt wel mee hoor, ik maak huiswerk tegenwoordigquote:Op woensdag 21 december 2011 17:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
dan heb jij waarschijnlijk meer sociaal leven dan ik
Dat valt inderdaad wel meequote:Op woensdag 21 december 2011 17:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik van de 205-0-135 denk ik 20 disconnects, valt dus mee!
Ja, echt wazig. Hij bleef maar zakken als een gek tot zaterdag en daarna ineens niet meer (en nu zelfs weer gestegen). Heb er 2 voor 40k per stuk, waaronder een 4-1-2-1-2. Best chill.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:35 schreef Toefjes het volgende:
2 Dosten even op de watchlist gezet.. gaan gewoon voor 70 en 75K weg. Toch een prima investering geweest
zijn er 2 verkocht die ik op de watchlist heb gezet. 1 voor 70K, de ander voor 75K. beiden 5-2-2-1 formatiequote:Op woensdag 21 december 2011 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, echt wazig. Hij bleef maar zakken als een gek tot zaterdag en daarna ineens niet meer (en nu zelfs weer gestegen). Heb er 2 voor 40k per stuk, waaronder een 4-1-2-1-2. Best chill.
achterin rondspelenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:44 schreef laucas het volgende:
Nieuw record: 12x op de paal en lat.
En 98% passing
Ik deed dat laatst welquote:
ai ai ai die is wel errug sweaty hoor:Pquote:Op woensdag 21 december 2011 18:14 schreef Toefjes het volgende:
En nummer 500 is binnen3-0 tegen een Engelse noob binnen 20 minuten. Deze goal werd hem te veel en veroorzaakte een ragequit
![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/107046724
volgende keer ga ik m nog met een 3e cutback proberenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:14 schreef Pino0 het volgende:
[..]
ai ai ai die is wel errug sweaty hoor:P
double sweatynessquote:Op woensdag 21 december 2011 18:14 schreef Toefjes het volgende:
En nummer 500 is binnen3-0 tegen een Engelse noob binnen 20 minuten. Deze goal werd hem te veel en veroorzaakte een ragequit
![]()
Die goalquote:Op woensdag 21 december 2011 18:14 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Bijna buitenspelquote:Op woensdag 21 december 2011 18:14 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Sjezus, ik heb normaal geen problemen met cutback goals en doe het zelf ook als de ander er beter voor staat, maar dit is echt te erg.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:14 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Gaat ik ook even doen, maar hij vertrekt toch pas in de zomer?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:43 schreef Toefjes het volgende:
Wat er nu met de formatiekaartjes gebeurt..kon eerst wel 4-2-3-1 kaartjes voor 1300 BIN vinden, maar nu niet meer. Deed mee in een bieding vanaf 150c, wordt het kaartje voor 2200 verkocht.. Sick
Vooruitlopend op het vertrek van van der Wiel 10 kaartjes van der Wiel gekocht. Simpelweg omdat er dan geen nieuwe kaartjes voor de eredivisie uit gaan komen
Geen idee of en hoe ze uit zijn gekomen. Maar ja, heb max 600c gedaan, en zitten 4-4-2 en 4-1-2-1-2 kaartjes tussen dus de gok waard met nihil risicoquote:Op woensdag 21 december 2011 18:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gaat ik ook even doen, maar hij vertrekt toch pas in de zomer?
hij gaat in de zomer pas.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee of en hoe ze uit zijn gekomen. Maar ja, heb max 600c gedaan, en zitten 4-4-2 en 4-1-2-1-2 kaartjes tussen dus de gok waard met nihil risico
Is ook opzet. die noobs schoppen je helemaal de vernieling in als je voor staat, en dat nog 70 minuten lang. Dan maar pissed maken dat ze quittenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sjezus, ik heb normaal geen problemen met cutback goals en doe het zelf ook als de ander er beter voor staat, maar dit is echt te erg.![]()
doe dat tegen mij en ik sta niet in voor de gevolgen.
Zo visite en met visite Ajax-AZ kijkenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:55 schreef laucas het volgende:
[..]
trollolololo
Ben wel in voor een potje clubs, moar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |