spannend klumsy
En mij zou dat ook irriteren hoor, als je zelf moet wachten is gewoon elke dag een dag teveel. En die goed bedoelde opmerking *zucht* soms word je er echt gek van. Mijn schoonvader met 1e kerstdag ook weer, je wilt te graag, ja hallo pa, ik werd zo pissig toen, gelukkig greep manlief meteen in, iedereen in de woonkamer kon toen zijn bloed wel drinken, ik weet dat hij vorig jaar die opmerking ook eens maakte, toen had ik nog zoiets van ja zou kunnen, maar nu is er toch echt wel een duidelijke oorzaak en dan is zo'n opmerking echt een verkeerde
Oeh spannend LB, flink klussen dus. Ik hoop dat dit het zetje is wat je nodig hebt en dat verdere MMM je echt gespaard blijft

Oeh en over leeftijd, ik riep vroeger altijd voor mijn 25 wil ik moeder zijn, mijn eigen moeder was 25 toen ze mij kreeg, maar ja toen had ik geen partner. Ondertussen word ik bijna 28 en intresseerd het me niet meer, als ik maar gewoon mama word, hoe en wanneer maakt me echt niet meer uit. In het begin was ook altijd met datums bezig, zo van oeh zou leuk zijn als het nu raak is, want verjaardag van a.s opa of oma dat soort dingen