abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106520374
Ik kom weer even om de hoek kijken dames...

Als je niet weet hoeveel je maximaal van een vitamine mag binnen krijgen kun je dat hier vinden:
http://www.vitamine-info.(...)ineralen-op-een-rij/

Ik heb wel tarwekiemolie gebruikt na de Tp en nog vier weken erna. Ipv losse vitamine E, maar dat zat wel in een lage dosering in een multi.
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_106520388
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kon er gelukkig wel om lachen.

De echo was verder prima, er leek al wat te groeien, maandag terugkomen om te kijken of er dan al een gesprongen is of nog niet.

Ik weet in elk geval wat me dit weekend te doen staat O-)
Gelukkig maar dat je er om kon lachen. Dat zij daar maar flink rode wangetjes hebben gehad.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_106520473
Fijn om te lezen dat er weer wat dames aan de slag gaan de komende tijd. Ergens ook wel lekker dat de feestdagen weer voorbij zijn, kun je door met de MMM. Niets is zo vervelend als een maand overslaan... (vond ik dan) Dus voor alle dames weer: Veel succes en een dikke :*
  zondag 8 januari 2012 @ 22:43:54 #254
171422 LadyBlack
paint it black
pi_106583082
Een nieuw jaar geeft in elk geval weer de hoop op nieuwe kansen vind ik.

Al maak ik me er stiekem ook een beetje druk om dat als het niet snel lukt, dat ik dan niet meer in 2012 kan bevallen, en dat leek me nou zo'n mooi jaar :@
pi_106583224
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
Een nieuw jaar geeft in elk geval weer de hoop op nieuwe kansen vind ik.

Al maak ik me er stiekem ook een beetje druk om dat als het niet snel lukt, dat ik dan niet meer in 2012 kan bevallen, en dat leek me nou zo'n mooi jaar :@
Niks :@ Volgens mij hebben we allemaal van die periodes waar je je een beetje op focust :*
Ik zie nu al op tegen mijn verjaardag, ik wilde altijd voor mijn 28e moeder worden. Die verjaardagen blijven bij mij een pijnpunt.
  zondag 8 januari 2012 @ 22:54:25 #256
171422 LadyBlack
paint it black
pi_106583651
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:46 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Niks :@ Volgens mij hebben we allemaal van die periodes waar je je een beetje op focust :*
Ik zie nu al op tegen mijn verjaardag, ik wilde altijd voor mijn 28e moeder worden. Die verjaardagen blijven bij mij een pijnpunt.
Mja, herkenbaar ook... :')

Ik vond 26 jaar altijd wel een mooie leeftijd, maar toen we ervoor gingen kon ik hooguit op mn 27e bevallen. En nu ben ik minstens 29 als ik beval -O-
pi_106586693
Wat een gepuzzel met de vitaminen..komt ingewikkeld over! :-) kunnen ze in het zh ook niet helpen?

Fijn LB dat je er om kon lachen! Klinkt trouwens alsof je al flink in de molen zit met de echo's. Fijn! Hopelijk is 2012 jouw jaar! En dat van de andere meiden ook natuurlijk!

Ik heb al een acceptatie dat 2012 niet meer gaat lukken en ws ook niet meer als ik 30 ben..oeh als ik het teruglees ziet het er wel heel oud uit! Ivm de rodehond prik mag ik tot eind maart iig niet zwanger worden.. dat is een heel gek gevoel want geheel tegenstrijdig met waar we mee bezig zijn geweest!

Half januari krijgen we de uitslagen van de tests van manlief en dan gaan ze bepalen wat ze bij mij willen testen. Even rustig vaarwater dus nu en emoties ook gedeeltelijk los kunnen laten :-)
pi_106591749
O dames wat ben ik dan al stokoud vergeleken bij jullie! :P

Ik word in april 35...
pi_106591838
ik word 1 februari 31, dus valt mee hoor ;)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_106591912
Ik word deze week 34. Da's ook nog hartstikke jong hoor :+

En LB: hopelijk vandaag weer een goede echo, op de juiste afdeling!
Met een meidenkwartet
pi_106591988
Frustrerend dananana, dat je zo graag verder wil gaan maar dat het niet mag!

En dan die goedbedoelde woorden zoals: ach joh die 3 maanden zijn zo voorbij...
of heb je dat niet? Ik krijg wel steeds dat soort opmerkingen en moet zeggen dat ik er alleen maar geirriteerd van raakt!
Tuurlijk snap ik wel dat een paar weken of maanden eigenlijk niet zo lang is en dt ik eerst moest zorgen dat m'n lichaam weer helemaal hersteld was, maar als je je zelf goed voelt dan is elke dag die je moet wachten om verder te kunnen te lang voor je gevoel!

:*
pi_106592002
Straks weer een echo LB, spannend, ben benieuw!

Ik mag morgen naar de fert.arts, spannend! ben echt zo benieuwd wat ik te horen ga krijgen
en wat de vervolg stappen gaan zijn!
Het liefst heb ik gelijk een goede echo en een zooi medicijnen mee zodat ik die avond nog kan gaan beginnen, maarja kans is natuurlijk groter dat dat niet gaat gebeuren... even afwachten dus maar :)
pi_106592249
Ik hoop het ook voor je Klums, je hebt nu wel weer lang genoeg gewacht :Y hoop dat ze zich dat ook beseffen!! :*
pi_106596118
Ik ben 37! Prima leeftijd om mama te worden hoor! :+

Klumsy, dat zou me ook vreselijk irriteren. Elke maand die je moet overslaan is er één teveel. En de hele MMM duurt al zo lang. Je wilt gewoon door, niet stilstaan. En de mensen die dat zeggen hebben makkelijk praten. Iets wat zo je leven beheerst kun je niet even in de ijskast zetten.. Hoop dat je meteen door mag!
De laatste TP kwam ik voor de eerste echo, en die was iets te laat te gepland:mijn eisprong bleek er al aan te komen. Te laat voor de Pregnyl...ik heb ze over moeten halen om die ronde een TP te doen zonder Pregnyl-en toen werd ik zwanger. Dus probeer het-overtuig ze hoe goed het met je gaat-en wie weet!

LB spannend, succes!
  maandag 9 januari 2012 @ 17:46:53 #265
171422 LadyBlack
paint it black
pi_106607848
Tike flies when you're having fun he... nou en zo leuk is die MMM niet :') Maar mensen bedoelen het inderdaad vast goed klumsy.

Spannend dus morgen!

Mijn echo was nog niet de laatste deze ronde, er leek nu een ander eitje te gaan groeien, dus nog even afwachten tot ie springt. Maw, woensdag terugkomen.
  maandag 9 januari 2012 @ 17:48:28 #266
171422 LadyBlack
paint it black
pi_106607906
Oh, sorry vergeet ik dananana; wat balen dat je moet wachten door die rode hond... Sterkte met wachten, ik verken ondertussen de beginstappen wel even voor je ;)
  maandag 9 januari 2012 @ 17:54:01 #267
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_106608146
spannend klumsy :*
En mij zou dat ook irriteren hoor, als je zelf moet wachten is gewoon elke dag een dag teveel. En die goed bedoelde opmerking *zucht* soms word je er echt gek van. Mijn schoonvader met 1e kerstdag ook weer, je wilt te graag, ja hallo pa, ik werd zo pissig toen, gelukkig greep manlief meteen in, iedereen in de woonkamer kon toen zijn bloed wel drinken, ik weet dat hij vorig jaar die opmerking ook eens maakte, toen had ik nog zoiets van ja zou kunnen, maar nu is er toch echt wel een duidelijke oorzaak en dan is zo'n opmerking echt een verkeerde

Oeh spannend LB, flink klussen dus. Ik hoop dat dit het zetje is wat je nodig hebt en dat verdere MMM je echt gespaard blijft :*

Oeh en over leeftijd, ik riep vroeger altijd voor mijn 25 wil ik moeder zijn, mijn eigen moeder was 25 toen ze mij kreeg, maar ja toen had ik geen partner. Ondertussen word ik bijna 28 en intresseerd het me niet meer, als ik maar gewoon mama word, hoe en wanneer maakt me echt niet meer uit. In het begin was ook altijd met datums bezig, zo van oeh zou leuk zijn als het nu raak is, want verjaardag van a.s opa of oma dat soort dingen
Be happy with the little things in life
pi_106631035
LB er leek nu een ander eitje te gaan groeien? misschien een hele stomme vraag hoor, maar wat is er dan met dat eitje gebeurt wat eerst aan het groeien was?

Nog een paar uurtjes ( nouja nog tot eind van de middag :P ) en dan naar het ziekenhuis *O*
pi_106632337
Succes Klums. Hoop op goed nieuws voor jullie!
Met een meidenkwartet
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:56:05 #270
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_106632900
Succes vanmiddag Klumsy :*
Be happy with the little things in life
pi_106633706
LB wat een lekker eigenwijs eitje :)

Klum, ik ga vandaag F5-en voor jou.

Hier vandaag dan toch ècht de laatste zwangerschapstest gedaan. Heb btw de afgelopen dagen ernstige pijn bij mijn darmen (?) en het is moeilijk te onderscheiden of dat nou je darmen zijn of dat het mis gaat, pfff... Ik vind dit echt vele malen zenuwslopender dan de wachtweken (maar liever dit natuurlijk dat wel).

Geen stopcontact maar wat anders vandaag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106633869
Fok kunnen we overal op de foto zetten :{w ;)
Ik kan me voorstellen dat het wachten slopend is :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 07:42 schreef klumsy het volgende:
LB er leek nu een ander eitje te gaan groeien? misschien een hele stomme vraag hoor, maar wat is er dan met dat eitje gebeurt wat eerst aan het groeien was?

Nog een paar uurtjes ( nouja nog tot eind van de middag :P ) en dan naar het ziekenhuis *O*
Het is niet zo gek als er meerdere eicellen tegelijk groeien, het is bij mij nog nooit zo geweest dat degene die als eerste het grootste was ook degene was die sprong.
pi_106633961
Volgende week maandag gaan wij ook weer 'los'. Voor echo naar Utrecht.

Merk dat m'n lief het heen en weer reizen naar Utrecht wel belastend vindt. (wonen in Friesland) Maar ja, het is voor een heel goed doel houden we maar voor ogen!
pi_106633998
Spannend Sorbo, ik vroeg met net af hoe het er bij jullie voor stond :D Utrecht, pfoe wat een eind ik kan me voorstellen dat dat voor jullie allebei zwaar is.
pi_106634309
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Fok kunnen we overal op de foto zetten :{w ;)
Ik kan me voorstellen dat het wachten slopend is :*

[..]

Als jij nou zegt hoe je de foto hebben wil dan maak ik 'm :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')