Iemand heeft mylifeisgrey een kerstkaartje gestuurd vanaf mijn naam en op dat kerstkaartje staat dan mijn foto. That's it.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:34 schreef Sinosappel het volgende:
Ik snap er echt de ballen niet van
Die van mij zijn recent bijgepunt.quote:
tuurlijk.. altijd netjes geschorenquote:
Waarom doet iemand zoiets? Waarom boeit het hun zo veel?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:35 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Iemand heeft mylifeisgrey een kerstkaartje gestuurd vanaf mijn naam en op dat kerstkaartje staat dan mijn foto. That's it.
Hey hello,quote:
Dit is ook precies de reden dat het in MyAt staat. Puik leesvoer voor op de avond.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me nu echt een stuk beter over mezelf, egoboost it all the way.
quote:
Netjes herenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Die van mij zijn recent bijgepunt.
Van Supersoep zou het me niet verbazen in elk gevalquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom doet iemand zoiets? Waarom boeit het hun zo veel?
Die persoon heeft ook eens mijn vriendin allerlei berichten op Facebook gestuurd dat ik vreemd zou gaan. Vraag het Supersoep zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom doet iemand zoiets? Waarom boeit het hun zo veel?
Heb je die op de post gehad? Dan is het toch simpel. Wie hier heeft jouw adres, dan zijn er niet zoveel opties. Van Soit lijkt ie me toch niet te komen. Dat zou wel heel erg zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
laatste poging voor mijn kerstkaartenpost, en als fok! me weer beledigt met dat het niet werkt geef ik het op....
van -nouvelles:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dankjewel mpj, ik heb je naam maar even weggehaald.
Ik heb er op dit moment nog geen, maar één persoon heeft beloofd me er eentje te sturenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs ik heb kaarten gekregen.
Koop een fatsoenlijke onderbroek.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
Harige kerstballen tegen de kou van de sneeuw
Triestquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Die persoon heeft ook eens mijn vriendin allerlei berichten op Facebook gestuurd dat ik vreemd zou gaan. Vraag het Supersoep zou ik zeggen.
Zou best kunnen, maar die had waarschijnlijk niet verwacht dat Mlig het online zou zetten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van Supersoep zou het me niet verbazen in elk geval
Sowieso, sowieso.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit is ook precies de reden dat het in MyAt staat. Puik leesvoer voor op de avond.
het zijn geen nepkaarten. jezus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Die nepkaart!![]()
[..]
Heb je die op de post gehad? Dan is het toch simpel. Wie hier heeft jouw adres, dan zijn er niet zoveel opties. Van Soit lijkt ie me toch niet te komen. Dat zou wel heel erg zijn.
nee dat weet ik zelf toch wel, ik heb hem niet zelf gemaakt natuurlijk hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat heeft hij 'm misschien zelf in elkaar geknutseld. Ook sad
je mag hier best toegeven dat je hem hebt gestuurd hoor, je mag best nu een beetje met je eer strijken dat je toch niet zo slecht bent als dat je altijd leek. mensen vinden dit goed van je!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:35 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Iemand heeft mylifeisgrey een kerstkaartje gestuurd vanaf mijn naam en op dat kerstkaartje staat dan mijn foto. That's it.
Welnee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
van mpj/soit/-nouvelles natuurlijk, eigenlijk heeft hij een heel klein en lief hartje, maar hier wil hij dat niet toegeven.
Ik heb er 4 van mijn familie. That's it.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb er op dit moment nog geen, maar één persoon heeft beloofd me er eentje te sturenDat wordt mijn eerste kerstkaart ooit
Ik ga kapotquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het zijn geen nepkaarten. jezus.
[..]
nee dat weet ik zelf toch wel, ik heb hem niet zelf gemaakt natuurlijk hoor.
hij kwam hier in de bus, de postbode heeft ook soit ze onderbroeken gezien.
[..]
je mag hier best toegeven dat je hem hebt gestuurd hoor, je mag best nu een beetje met je eer strijken dat je toch niet zo slecht bent als dat je altijd lijk. mensen vinden dit goed van je!
Geen flauw, ik zie haar misschien met oud en nieuw weer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Aggos, die slet uit Groningen hoe gaat het daar mee?
Prima. Ik heb ze alleen niet gestuurd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je mag hier best toegeven dat je hem hebt gestuurd hoor, je mag best nu een beetje met je eer strijken dat je toch niet zo slecht bent als dat je altijd lijk. mensen vinden dit goed van je!
Supersoep kan het toch ook gedaan hebben?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het zijn geen nepkaarten. jezus.
[..]
[..]
je mag hier best toegeven dat je hem hebt gestuurd hoor, je mag best nu een beetje met je eer strijken dat je toch niet zo slecht bent als dat je altijd leek. mensen vinden dit goed van je!
Weinig kansquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw, ik zie haar misschien met oud en nieuw weer.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
Over trieste mensen zonder leven die wel goed kunnen knutselenquote:
Wat?quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh, ja ik zie het nu. Dit is gewoon omgekeerde psychologie. De kaart is wel van Soit!
Wat doe jij hier eigenlijk? je wil echt matten he?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Over trieste mensen zonder leven die wel goed kunnen knutselen
Voor jullie allemaalquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef Karzai het volgende:
Laten we elkaar allemaal een kaartje sturen dat komt de liefede ten goede denk ik
Al vind ik het wel van dezelfde kaliber als je borsten posten (indien echt) om vervolgens naar bevestiging te vissenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Over trieste mensen zonder leven die wel goed kunnen knutselen
aan dergelijk gedachte goed is een deel van korea flink onderuit gegaanquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef Karzai het volgende:
Laten we elkaar allemaal een kaartje sturen dat komt de liefede ten goede denk ik
ahhhhhhhquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voor jullie allemaal
[ afbeelding ]
Het kan altijd beter, maar het gaat redelijk ok. Het is erg druk en ben toe aan mijn weekje vakantiequote:
BAMquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef Sinji het volgende:
Al vind ik het wel van dezelfde kaliber als je borsten posten (indien echt) om vervolgens naar bevestiging te vissen
Speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voor jullie allemaal
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |