Je denkt dat ik jou daadwerkelijk een kerstkaart ga sturen met mijn eigen foto erop en 2 onderbroeken? Kan maar 1 persoon zijn die dat op zijn geweten heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
van mpj/soit/-nouvelles natuurlijk, eigenlijk heeft hij een heel klein en lief hartje, maar hier wil hij dat niet toegeven.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind die kaart echt zo lief
Met de katten en 1 cent munt.
Je zei toch dat het van lant was? Nu ben ik in de war.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hee het is juist goed dat je me een kerstkaart hebt gestuurt hoor! echt goed van je! heel aardig!.
het is niet lant of supersoep in elk geval, de kaart is heel anders.
die ziet er zo uit :
[ afbeelding ]
heel armoedig vergeleken met jouw superdeluxe kerstkaart inclusief 2 onderbroeken.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:33 schreef Moonwalk het volgende:
Nu snap ik eindelijk de dubbeleonderbroekengate
kerstballen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:34 schreef Sinosappel het volgende:
Ik snap er echt de ballen niet van
Ik voel me nu echt een stuk beter over mezelf, egoboost it all the way.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar die kaart is echt vet tof. Helemaal in jouw stijl.
Iemand heeft mylifeisgrey een kerstkaartje gestuurd vanaf mijn naam en op dat kerstkaartje staat dan mijn foto. That's it.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:34 schreef Sinosappel het volgende:
Ik snap er echt de ballen niet van
Die van mij zijn recent bijgepunt.quote:
tuurlijk.. altijd netjes geschorenquote:
Waarom doet iemand zoiets? Waarom boeit het hun zo veel?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:35 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Iemand heeft mylifeisgrey een kerstkaartje gestuurd vanaf mijn naam en op dat kerstkaartje staat dan mijn foto. That's it.
Hey hello,quote:
Dit is ook precies de reden dat het in MyAt staat. Puik leesvoer voor op de avond.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me nu echt een stuk beter over mezelf, egoboost it all the way.
quote:
Netjes herenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Die van mij zijn recent bijgepunt.
Van Supersoep zou het me niet verbazen in elk gevalquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom doet iemand zoiets? Waarom boeit het hun zo veel?
Die persoon heeft ook eens mijn vriendin allerlei berichten op Facebook gestuurd dat ik vreemd zou gaan. Vraag het Supersoep zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom doet iemand zoiets? Waarom boeit het hun zo veel?
Heb je die op de post gehad? Dan is het toch simpel. Wie hier heeft jouw adres, dan zijn er niet zoveel opties. Van Soit lijkt ie me toch niet te komen. Dat zou wel heel erg zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
laatste poging voor mijn kerstkaartenpost, en als fok! me weer beledigt met dat het niet werkt geef ik het op....
van -nouvelles:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dankjewel mpj, ik heb je naam maar even weggehaald.
Ik heb er op dit moment nog geen, maar één persoon heeft beloofd me er eentje te sturenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs ik heb kaarten gekregen.
Koop een fatsoenlijke onderbroek.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
Harige kerstballen tegen de kou van de sneeuw
Triestquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Die persoon heeft ook eens mijn vriendin allerlei berichten op Facebook gestuurd dat ik vreemd zou gaan. Vraag het Supersoep zou ik zeggen.
Zou best kunnen, maar die had waarschijnlijk niet verwacht dat Mlig het online zou zetten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van Supersoep zou het me niet verbazen in elk geval
Sowieso, sowieso.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit is ook precies de reden dat het in MyAt staat. Puik leesvoer voor op de avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |