De ontheemden keren huiswaarts voor kerstquote:
Dat gaat hem niet meer worden dit jaarquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wanneer laat je het weer vriezen op het Koningsplein?
Welnee....dit is gewoon een soort van laatste snikquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef Jian het volgende:
[..]
De ontheemden keren huiswaarts voor kerst![]()
Gert zie ik ondertussen in de stress schieten, iets prevelend over een vredige kerst ...
Echt niet! Ze kampen allemaal met ontwenningsverschijnsel en kiespijn door de zoetigheid die ze de laatste maanden hebben moeten verterenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee....dit is gewoon een soort van laatste snik
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt niet! Ze kampen allemaal met ontwenningsverschijnsel en kiespijn door de zoetigheid die ze de laatste maanden hebben moeten verteren
Ik snak naar een post met ontploffende pus bulten echtquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt niet! Ze kampen allemaal met ontwenningsverschijnsel en kiespijn door de zoetigheid die ze de laatste maanden hebben moeten verteren
Heeeeurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snak naar een post met ontploffende pus bulten echt
Geen idée. Ik heb wel contact, We gaan weer es borrelenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:02 schreef Jian het volgende:
Waar is Teun eigenlijk? Zit ie nog steeds op de eigen gecreëerde forumpje met die slotgracht eromheen?
Niks rel-balletje meneer de waard, ik mis die ouwe knoest gewoon!quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iemand probeert het rel-balletje teun weer op te gooien. Dat is lang geleden.
Nee dat doe jij nu. Onzin maar al je posts zijn onzinquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iemand probeert het rel-balletje teun weer op te gooien. Dat is lang geleden.
Gezellig, zeg dan meteen effe dat ie terug moet komenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idée. Ik heb wel contact, We gaan weer es borrelen
Doe ikquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Gezellig, zeg dan meteen effe dat ie terug moet komen
Ben jij een kok die vrij heeft of eentje die het druk heeft?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:48 schreef superkokje het volgende:
die graveyard shift heeft er flink in gehakt
ik ben er een die vrij heeftquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben jij een kok die vrij heeft of eentje die het druk heeft?
krijg er te weinig van mee, val steeds wegquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
Hmmm, die TG Xmasspecial is wel leuk op een vreemde manier
moest straks ook ff kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:04 schreef Jian het volgende:
Ik heb net die twee ava's van MaryMouse en Soury in één beeld, moest onmiddellijk denken aan Dr. Jekyll en Mr. Hyde, uh Mrs. Jekyll en Mrs Hyde
Komt omdat je te weinig gewerkt hebt deze weekquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
krijg er te weinig van mee, val steeds weg
daar hou ik het maar op. lag om 0400 al sr11 te kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt omdat je te weinig gewerkt hebt deze week
Pffff, dan heb je amper geslapen vannachtquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar hou ik het maar op. lag om 0400 al sr11 te kijken
dat bedoel ik dus. Kon ook mijn powernap niet nemen ivm de schilderquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff, dan heb je amper geslapen vannacht
Vroeg slapen vandaag dan maarquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus. Kon ook mijn powernap niet nemen ivm de schilder
quote:
komt goed,had outlook niet openb staan, anders had je hem al gehadquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Is trouwens morgenavond Football night, dus (tenzij je het bijltje erbij neergooid nu) graag vóór 7 uur jouw voorspelling
Geeft niet, denk ik zeg het maar even voor het geval je dacht tot zondagavond de tijd te hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
komt goed,had outlook niet openb staan, anders had je hem al gehad
dat had ik niet verwacht.mss tot maandagquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft niet, denk ik zeg het maar even voor het geval je dacht tot zondagavond de tijd te hebben
En dan nog zeker in de keuken het kerstmaal maken?quote:
Zondag en maandag maar een wedstrijd. Eigenlijk wel logischquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat had ik niet verwacht.mss tot maandag
ik peins er niet overquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan nog zeker in de keuken het kerstmaal maken?
De éne muis is de andere nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:04 schreef Jian het volgende:
Ik heb net die twee ava's van MaryMouse en Soury in één beeld, moest onmiddellijk denken aan Dr. Jekyll en Mr. Hyde, uh Mrs. Jekyll en Mrs Hyde
zondag verbaasd me. kennen in de usa toch geen 2e kerstdagquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zondag en maandag maar een wedstrijd. Eigenlijk wel logisch
Wel hoor, boxingdayquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
zondag verbaasd me. kennen in de usa toch geen 2e kerstdag
boxingday hoeft niet gelijk na 1e kerstdag te vallenquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel hoor, boxingday
Mooi ik kan vier punten op je uitlopen![]()
Dat klopt als 1e kerstdag op zaterdag valt is boxingday op maandagquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
boxingday hoeft niet gelijk na 1e kerstdag te vallen
en jij geloofd dat echt![]()
als je dat maar onthoudquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat klopt als 1e kerstdag op zaterdag valt is boxingday op maandag
Maar aangezien 1e kerstdag dit jaar op zondag valt is boxingday gewoon 2e kerstdag
ik zeg dat ik kan uitlopen
Als ik dat dreig te vergeten weet jij mij daar toch wel weer op subtiele wijze aan te herinnerenquote:
doe alles heel subtielquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik dat dreig te vergeten weet jij mij daar toch wel weer op subtiele wijze aan te herinneren
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
* mompeld iets over kokkie en porceleinkast *
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]je gaat nu toch niet schelden voor olifant
dat scheelt dan weerquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
ik zou niet durven
olifanten zijn anders wel hele trouwe, slimme dieren met een heel goed geheugen, en hebben ook altijd gelijk
![]()
Ik vond dit aardiger dan je een lompe beer noemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |