Inderdaad een schattig topic.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:30 schreef Jian het volgende:
Bijna kerst en wat een lief topic is dit geworden, met allemaal aardige mensen![]()
WJ komt niet meer overvliegen om onverwacht zijn bommen te droppen, de nageltjes van Cc zijn keurig geknipt, Teun leest NMNS tegenwoordig voor uit Ghandi en dus heeft Pietje eindelijk tijd voor zijn postzegelverzameling.
En Gert, Gert zag dat het goed was .......
Misschien is-ie wel dood!quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gert, die heb ik al lang niet zien posten.
Jij Gert gezien dan Gert?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is-ie wel dood! [ afbeelding ]
Happy gourmette en steengrilluh of wat er tegenwoordig ook in de mode is, pieps! [ afbeelding ]
Jij ook! En de rest ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is-ie wel dood! [ afbeelding ]
Happy gourmette en steengrilluh of wat er tegenwoordig ook in de mode is, pieps! [ afbeelding ]
Ik zit soms in ABO en voor de rest zwerf ik rond.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:13 schreef Laysa het volgende:
Sjeesus....Waar zitten jullie allemaal![]()
en toch stiekum ff kijken hier![]()
O....fijne feestdagen
Ja ik ben ook een beetje ontheemdquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zit soms in ABO en voor de rest zwerf ik rond.
Nee en Samson ook niet.quote:
nee allang niet meer...ik zwerf ook rond....quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in TAL zat. Verder alles goed enzo?
Z'n gangetje en dat is wel ok eigenlijk. Maar nu moet ik mij haasten want ik wilde nog even naar de stad en die is maar tot 9 uur open.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee allang niet meer...ik zwerf ook rond....![]()
Wel oke....en met jou?
Jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:17 schreef Gert het volgende:
Wat is dat dan, ABO? Een forum voor mensen met een abo?
Zeker!quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zeg net hetzelfde![]()
lekker bitchen op elkaar schept ook een band
Shop ze!quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Z'n gangetje en dat is wel ok eigenlijk. Maar nu moet ik mij haasten want ik wilde nog even naar de stad en die is maar tot 9 uur open.
Alleen dan zonder niet-betalend plebs. Cool.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja
Eigenlijk is het vooral een SC en wat andere topics hoor.
Getver wat elitairquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja
Eigenlijk is het vooral een SC en wat andere topics hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |