De ontheemden keren huiswaarts voor kerstquote:
Dat gaat hem niet meer worden dit jaarquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wanneer laat je het weer vriezen op het Koningsplein?
Welnee....dit is gewoon een soort van laatste snikquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef Jian het volgende:
[..]
De ontheemden keren huiswaarts voor kerst![]()
Gert zie ik ondertussen in de stress schieten, iets prevelend over een vredige kerst ...
Echt niet! Ze kampen allemaal met ontwenningsverschijnsel en kiespijn door de zoetigheid die ze de laatste maanden hebben moeten verterenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee....dit is gewoon een soort van laatste snik
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt niet! Ze kampen allemaal met ontwenningsverschijnsel en kiespijn door de zoetigheid die ze de laatste maanden hebben moeten verteren
Ik snak naar een post met ontploffende pus bulten echtquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt niet! Ze kampen allemaal met ontwenningsverschijnsel en kiespijn door de zoetigheid die ze de laatste maanden hebben moeten verteren
Heeeeurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snak naar een post met ontploffende pus bulten echt
Geen idée. Ik heb wel contact, We gaan weer es borrelenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:02 schreef Jian het volgende:
Waar is Teun eigenlijk? Zit ie nog steeds op de eigen gecreëerde forumpje met die slotgracht eromheen?
Niks rel-balletje meneer de waard, ik mis die ouwe knoest gewoon!quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iemand probeert het rel-balletje teun weer op te gooien. Dat is lang geleden.
Nee dat doe jij nu. Onzin maar al je posts zijn onzinquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iemand probeert het rel-balletje teun weer op te gooien. Dat is lang geleden.
Gezellig, zeg dan meteen effe dat ie terug moet komenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idée. Ik heb wel contact, We gaan weer es borrelen
Doe ikquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Gezellig, zeg dan meteen effe dat ie terug moet komen
Ben jij een kok die vrij heeft of eentje die het druk heeft?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:48 schreef superkokje het volgende:
die graveyard shift heeft er flink in gehakt
ik ben er een die vrij heeftquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben jij een kok die vrij heeft of eentje die het druk heeft?
krijg er te weinig van mee, val steeds wegquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
Hmmm, die TG Xmasspecial is wel leuk op een vreemde manier
moest straks ook ff kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:04 schreef Jian het volgende:
Ik heb net die twee ava's van MaryMouse en Soury in één beeld, moest onmiddellijk denken aan Dr. Jekyll en Mr. Hyde, uh Mrs. Jekyll en Mrs Hyde
Komt omdat je te weinig gewerkt hebt deze weekquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
krijg er te weinig van mee, val steeds weg
daar hou ik het maar op. lag om 0400 al sr11 te kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt omdat je te weinig gewerkt hebt deze week
Pffff, dan heb je amper geslapen vannachtquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar hou ik het maar op. lag om 0400 al sr11 te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |