ik zie ramen zatquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, want met al die lampen zónder ramen heb je ook helemaal geen kachel nodig.
Dat zegt denk ik meer over de andere bewoners dan over je oma.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn oma is pro sjoeler.. ze is kampioen van het zorg tehuis, en dat terwijl ze blind is!
Of Trapped, request van Jack Spijkerman?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:31 schreef Yurithemaster het volgende:
is flappie eigenlijk al langs geweest?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Miss mondriool zei vanmorgen nog dat ze niet wilde trouwen of een relatie , dat ze het alleen best vond. Ze verdoezelt gewoon dat niemand haar wil.
Dartsquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:32 schreef miieejj het volgende:
two and a half man is nou op tv.. weet niet wat ik nu moet kijken
Ik zou me pas zorgen beginnen te maken als je iemand ziet met een Pino-snavelquote:
Dit, two and a half men zijn 7e keer reruns.. blijft leuk maar toch..quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:32 schreef miieejj het volgende:
two and a half man is nou op tv.. weet niet wat ik nu moet kijken
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
Poging doen tot slapen... En vooral beter worden
Beterschapquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
Poging doen tot slapen... En vooral beter worden
en mond open en hij is moderatorquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en mond open en hij is moderator
Ietsje maar denk ik. maar jeetje wat een bedrag!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:37 schreef Swomp het volgende:
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)EHC277G7&F=1&F=2&F=3
Iets te duur
twitter:coen3fm twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 21:39:29Hier ziet u een exclusieve foto van @gerardekdom na afloop van Veiling TV! #SR11 #3FM http://t.co/WLomsaOP reageer retweet
Er staat een dweilorkest te spelen.quote:
Ik wilde em al posten jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:40 schreef Cee het volgende:
twitter:coen3fm twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 21:39:29Hier ziet u een exclusieve foto van @gerardekdom na afloop van Veiling TV! #SR11 #3FM http://t.co/WLomsaOP reageer retweet
![]()
Nice, maar toch wat te duur, en heb er niet eens plaats voorquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
SWOMP, kijk:
http://www.ebay.nl/itm/Op(...)LH_DefaultDomain_146
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:40 schreef Swomp het volgende:
[..]
Nice, maar toch wat te duur, en heb er niet eens plaats voor
Leugens!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Young BloodNa dit liedje ga ik leren.
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:47 schreef marcodej het volgende:
Beauty en the Beast! Oh nee, Krystl en Roosmarijn.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:47 schreef marcodej het volgende:
Beauty en the Beast! Oh nee, Krystl en Roosmarijn.
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:49 schreef marcodej het volgende:
En toch blijf ik altijd een beetje verliefd op Irene.
Ik ook. Oudste zoon was vanmorgen beneden aan het kijken, ik hoorde het toen ik nog in bed lag...quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:49 schreef miieejj het volgende:
gers pardoelik werd wakker met ik neem je mee.. ik heb de hele dag dat liedje in me kop... gezeten ..
Dit is snelprater Gers Pardoel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wat is dit voor een kut nr
rond kwart voor 7 ..quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook. Oudste zoon was vanmorgen beneden aan het kijken, ik hoorde het toen ik nog in bed lag...
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]kan iemand daar een UI van maken voor me? Met Gerard's hoofd goed in beeld?
Yeps... rond dat tijdstip inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:50 schreef miieejj het volgende:
[..]
rond kwart voor 7 ..teminste ik wel..
Ja die ene neem je mee en die met guus meeuwis is leuk, maar deze is niet om aan te horen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Gers Pardoel best leuk... sue me
ja.. hey dat tijdstip werd ik wakker.. en ik hoorde echt ik neem je mee..quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps... rond dat tijdstip inderdaad.Ik ben om 6:50 uur opgestaan.
Ja echt hequote:
Roosbeef vind ik wel leuk hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik luister hier liever naar dan naar die quasi intellectuele brouwsels van Blof, Spinvis of Roosbeef
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Terug naar Oegstgeest euh Dierentuin
Wat heb jij tegen Go Back To The Zoo?quote:
Roosbeef heeft ook van die simpele muziek hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik luister hier liever naar dan naar die quasi intellectuele brouwsels van Blof, Spinvis of Roosbeef
dat valt nog mee, gisteren liep hij meer dan een halve minuut achter hier.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn stream loopt serieus 8 seconden achter.
Twijfelaar van Roosbeef is heel heel heel mooi.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Roosbeef heeft ook van die simpele muziek hoorMaar eh, 't valt me net op dat die liedjes van Gers allemaal ongeveer dezelfde strekking hebben
De Staatquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:53 schreef miieejj het volgende:
eeeuy.. waarom niet de staat.. waarom go back to the zoo...
Alles. Echt, alles.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Go Back To The Zoo?
Ik ben net terugquote:
de staat is veul beterquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Go Back To The Zoo?
Ik bedoelde trouwens ook meer simpele tekst. Maar soms, des te simpeler en herkenbaarder de tekst, des te mooier.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Twijfelaar van Roosbeef is heel heel heel mooi.
Ik ben afgelopen O&N voor het eerst geweest en nu voor de derde keer (en eigenlijk zou ik vier keer gaan dit jaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben net terug
En ik moet nog een keer terug want heb veel te weinig gezien
ja ik wacht nog steeds op mijn plaatje die ik aangevraagd heb!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De Staatik heb nog niets van ze gehoord tijdens deze SR.. of ligt dat aan mij?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:54 schreef Yurithemaster het volgende:
heeft die zich schor gebeld ofzo?
Trouwen?quote:
fixedquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:54 schreef Symphonic het volgende:
Ze zien eruit alsof ze drie dagen nonstop in de kroeg hebben gezeten hebben doorgesnoven
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:54 schreef Symphonic het volgende:
Ze zijn zo stoned als Herman Brood volgens mij
Welke heb je aangevraagd?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:54 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja ik wacht nog steeds op mijn plaatje die ik aangevraagd heb!
a.s. maandag niet, maar die week daarna kan ik welquote:
2 januari, moet ik werken. Hmm. Wordt beetje lastig!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
a.s. maandag niet, maar die week daarna kan ik wel
Oiquote:
Hoi paulquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens slapen mensen, tot morgen
Ik vond ze live op Pinkpop wel prima klinken eigenlijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:56 schreef Cee het volgende:
Echt die gasten zien er altijd uit of ze elk moment dood neer kunnen vallen. En zo klinken ze ook.
PLACE YOUR HANDS
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:51 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Kun je er ook eentje maken van dat zand?
Ik had er al speciaal vrij voor genomenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
2 januari, moet ik werken. Hmm. Wordt beetje lastig!
het is ook leuke muziek, maar gewoon niet zo handig om zo stoned als een garnaal een studio te bezoekenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond ze live op Pinkpop wel prima klinken eigenlijk
Is je goed recht hoor, poes!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond ze live op Pinkpop wel prima klinken eigenlijk
Die is tof inderdaad.quote:
Oeeh!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Is je goed recht hoor, poes!
Gerard z'n haar.
Nee true... maar ze irriteren me niet verder.... maar iedereen heeft zijn eigen Miss Montrealquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is ook leuke muziek, maar gewoon niet zo handig om zo stoned als een garnaal een studio te bezoeken
ach.. de staat is gewoon een top live-bandquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is tof inderdaad.![]()
Ik associeer De Staat altijd met de geboorte van mn jongste zoon in 2009. Toen kreeg ik die cd en heb hem toen veel gedraaid. Was meteen verkocht.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het raar dat ik een crush heb op Gerard?
Whehehehequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee true... maar ze irriteren me niet verder.... maar iedereen heeft zijn eigen Miss Montreal
Yeps. 1e keer live op Pinkpop 2009 gezien.. en ze maakten het gewoon waar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:59 schreef miieejj het volgende:
[..]
ach.. de staat is gewoon een top live-band
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heb ik ook, gebeurt bij de beste mensen dus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het zou nog wel het nummer van SR11 zijn. Heb hem idd niet vaak gehoord.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Zouden ze Ilse niet draaien op de radio vanwege die ziekte van haar vader? om er zo niet telkens over te beginnen dat ze er niet bij kan zijn
Het viel me ook al op dat ze zo weinig werd gedraaid. Maar lijkt me raar dat dat de reden zou zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Zouden ze Ilse niet draaien op de radio vanwege die ziekte van haar vader? om er zo niet telkens over te beginnen dat ze er niet bij kan zijn
jeejquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
Noppes![]()
van mij mag je ook al ben je 19 jaar..
Dat lijkt maar zoquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
Wordt er nu ook minder gesproken met de mensen bij de microfoon buiten of lijkt dat maar zo?
Heb ik ook het gevoel, maar vind het niet zo erg eigenlijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
Wordt er nu ook minder gesproken met de mensen bij de microfoon buiten of lijkt dat maar zo?
Ik ga zo wel wat van Bob de Bauer aanvragen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:02 schreef Cee het volgende:
Ze blijven ook 'Frans Bouwer' spellen daar bij die veiling-sms-balk.
alleen tijdens de graveyard word er vaak naar de buitenmicrofoon geschakeld en dan vooral door gerardquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |