quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:51 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Kun je er ook eentje maken van dat zand?
Ik had er al speciaal vrij voor genomenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
2 januari, moet ik werken. Hmm. Wordt beetje lastig!
het is ook leuke muziek, maar gewoon niet zo handig om zo stoned als een garnaal een studio te bezoekenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond ze live op Pinkpop wel prima klinken eigenlijk
Is je goed recht hoor, poes!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond ze live op Pinkpop wel prima klinken eigenlijk
Die is tof inderdaad.quote:
Oeeh!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Is je goed recht hoor, poes!
Gerard z'n haar.
Nee true... maar ze irriteren me niet verder.... maar iedereen heeft zijn eigen Miss Montrealquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is ook leuke muziek, maar gewoon niet zo handig om zo stoned als een garnaal een studio te bezoeken
ach.. de staat is gewoon een top live-bandquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is tof inderdaad.![]()
Ik associeer De Staat altijd met de geboorte van mn jongste zoon in 2009. Toen kreeg ik die cd en heb hem toen veel gedraaid. Was meteen verkocht.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het raar dat ik een crush heb op Gerard?
Whehehehequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee true... maar ze irriteren me niet verder.... maar iedereen heeft zijn eigen Miss Montreal
Yeps. 1e keer live op Pinkpop 2009 gezien.. en ze maakten het gewoon waar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:59 schreef miieejj het volgende:
[..]
ach.. de staat is gewoon een top live-band
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heb ik ook, gebeurt bij de beste mensen dus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het zou nog wel het nummer van SR11 zijn. Heb hem idd niet vaak gehoord.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Zouden ze Ilse niet draaien op de radio vanwege die ziekte van haar vader? om er zo niet telkens over te beginnen dat ze er niet bij kan zijn
Het viel me ook al op dat ze zo weinig werd gedraaid. Maar lijkt me raar dat dat de reden zou zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Zouden ze Ilse niet draaien op de radio vanwege die ziekte van haar vader? om er zo niet telkens over te beginnen dat ze er niet bij kan zijn
jeejquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
Noppes![]()
van mij mag je ook al ben je 19 jaar..
Dat lijkt maar zoquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
Wordt er nu ook minder gesproken met de mensen bij de microfoon buiten of lijkt dat maar zo?
Heb ik ook het gevoel, maar vind het niet zo erg eigenlijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
Wordt er nu ook minder gesproken met de mensen bij de microfoon buiten of lijkt dat maar zo?
Ik ga zo wel wat van Bob de Bauer aanvragen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:02 schreef Cee het volgende:
Ze blijven ook 'Frans Bouwer' spellen daar bij die veiling-sms-balk.
alleen tijdens de graveyard word er vaak naar de buitenmicrofoon geschakeld en dan vooral door gerardquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |