De Staatquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:53 schreef miieejj het volgende:
eeeuy.. waarom niet de staat.. waarom go back to the zoo...
Alles. Echt, alles.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Go Back To The Zoo?
Ik ben net terugquote:
de staat is veul beterquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Go Back To The Zoo?
Ik bedoelde trouwens ook meer simpele tekst. Maar soms, des te simpeler en herkenbaarder de tekst, des te mooier.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Twijfelaar van Roosbeef is heel heel heel mooi.
Ik ben afgelopen O&N voor het eerst geweest en nu voor de derde keer (en eigenlijk zou ik vier keer gaan dit jaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben net terug
En ik moet nog een keer terug want heb veel te weinig gezien
ja ik wacht nog steeds op mijn plaatje die ik aangevraagd heb!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De Staatik heb nog niets van ze gehoord tijdens deze SR.. of ligt dat aan mij?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:54 schreef Yurithemaster het volgende:
heeft die zich schor gebeld ofzo?
Trouwen?quote:
fixedquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:54 schreef Symphonic het volgende:
Ze zien eruit alsof ze drie dagen nonstop in de kroeg hebben gezeten hebben doorgesnoven
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:54 schreef Symphonic het volgende:
Ze zijn zo stoned als Herman Brood volgens mij
Welke heb je aangevraagd?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:54 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja ik wacht nog steeds op mijn plaatje die ik aangevraagd heb!
a.s. maandag niet, maar die week daarna kan ik welquote:
2 januari, moet ik werken. Hmm. Wordt beetje lastig!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
a.s. maandag niet, maar die week daarna kan ik wel
Oiquote:
Hoi paulquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens slapen mensen, tot morgen
Ik vond ze live op Pinkpop wel prima klinken eigenlijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:56 schreef Cee het volgende:
Echt die gasten zien er altijd uit of ze elk moment dood neer kunnen vallen. En zo klinken ze ook.
PLACE YOUR HANDS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |