quote:Op woensdag 21 december 2011 19:55 schreef Cat22 het volgende:
Mijn moeder probeerde jaar na jaar na jaar na jaar zelf ananasbaveroise te maken.
Wat jaar na jaar na jaar na jaar mislukte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had een tante die ook een keer een ananaskwarktaart maakte en dat was ook geen succes
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Jij hebt de spoiler niet gelezen he?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je blikananas gebruikt of heb even kort blancheert is het Enzym stuk
Euh, neen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt de spoiler niet gelezen he?
Jij moet familie van me zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:24 schreef Muck het volgende:
Een pre-kerstdiner-blunder mag vast ook wel...
Ik was net een cheescake aan het maken en had het beslag geklopt. Het zag er fantastisch uit en wonder boven wonder lag er nog geen druppeltje, geen spatje, geen kruimeltje rommel op mijn aanrecht. Met mijn warrige brein is dat al een wonder op zich
Ik til de mixer uit de kom, wil de gardes eruit halen, druk ik op 'aan' in plaats van 'eject'![]()
![]()
Vertelquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:45 schreef Fuszy het volgende:
Misschien niet iets voor in CUL, maar we hebben een keer bij een familielid met elkaar kerst gevierd. Al het eten op verschillende tafels neergezet en het was zo goed als klaar. Net voordat we wilden aanvallen zakte de tafel door met al het eten, maar ook met kaarsjes en dergelijken. Een kerst om nooit meer te vergeten. Gelukkig nog wel een fijne avond gehad
Oh wat stom! En zonde want kant-en-klaar schotels zijn behoorlijk prijzigquote:Op zondag 25 december 2011 18:30 schreef lipper het volgende:
[..]
Verbrand en niet gaargekookt.
En het was nog wel kant en klaar
Sowieso schandalig dat men zout in de fond stopt.quote:Op maandag 26 december 2011 13:26 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik had per ongeluk super geconcentreerde fond ipv een pot uit de supermarkt, de saffraansaus was vloeibaar zout... de tweede poging ongeveer 30 ml ipv 600 ml gebruikt, dat hielp! :p
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |