Vanavond als Ekdom de Graveyard heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:52 schreef Yurithemaster het volgende:
het word weer tijd voor een eckte beukplaat
jumpstart !!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:52 schreef Yurithemaster het volgende:
het word weer tijd voor een eckte beukplaat
vorig jaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:52 schreef Swomp het volgende:
[..]
Vorig jaar werd er hier veel meer gedold met elkaar...
Ook veel onz uiteraard zoals Goatse, ik weet niet wat beter is, zo is het wel een stuk rustiger en minder post diarree.
Hans en Roel posten nu niet of heel stuk minder.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:52 schreef Swomp het volgende:
[..]
Vorig jaar werd er hier veel meer gedold met elkaar...
Ook veel onz uiteraard zoals Goatse, ik weet niet wat beter is, zo is het wel een stuk rustiger en minder post diarree.
goatse.. toch ? die heb ik nog niet gezien wel ??quote:
Uhuquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]De laatste 2 weken van het jaar zijn we altijd gezellig samen hè?
ja waar is roel!!?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hans en Roel posten nu niet of heel stuk minder.
Hans postte haast niet vorig jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die ga je hier ook niet zien denk ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:53 schreef miieejj het volgende:
[..]
goatse.. toch ? die heb ik nog niet gezien wel ??
nee, dat lag wat eerder. Met het ontslag van Jollebolquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef Swomp het volgende:
[..]
Daar begon jouw FOK! carrière ofniet ?
Denk ook dat het komt doordat het geen vakantie is, vorig jaar zat ik hier een hele week mijn postdiarree uit te poepenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gabrielquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:53 schreef FZN05 het volgende:
Het is tijd voor Mahala Rai Banda of Jumpstart.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hans postte haast niet vorig jaar.
Nu komt Geo3kant als enige met superhoge aantallenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef Swomp het volgende:
[..]
Denk ook dat het komt doordat het geen vakantie is, vorig jaar zat ik hier een hele week mijn postdiarree uit te poepen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
Alleen dit jaar hadden we een vroege start
heb ik wat gemist ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ga je hier ook niet zien denk ik
Idd, niet dat het mij daar omgaat, maar tochquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu komt Geo3kant als enige met superhoge aantallen
even refreschen.quote:
mit das finger in die snee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
oh die kermit die achterstevoren staat...
Die heb ik toch al een paar keer voorbij zien komenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
oh die kermit die achterstevoren staat...
Oja jij wist dat toen nog nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
alleen postte ik een keer echte goatse en ban.
Maya de Bijquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat was doe sms grap die vorig jaar steeds gemaakt werd ook al weer.
heb ff op wiki gekeken... ik weet genoegquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niet echt, google maar, maar niet hier posten, dan heb je een ban aan je broek.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:57 schreef Swomp het volgende:
[..]
Oja jij wist dat toen nog niet![]()
haha, en ik ook een of ander wazig plaatje in een spoiler, waren de modjes ook niet zo blij mee
Ik kwam er vanaf met een note.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:57 schreef Yurithemaster het volgende:
gaan ze sjoelen tijdens een radioprogramma
Geen echte hype, veel herhalingen van de jaren ervoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat was doe sms grap die vorig jaar steeds gemaakt werd ook al weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |