Schikken betekent voor mij net zoiets als 'kennen'. Schikt 't nu?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, dat kun je alleen doen met het OM en ik zorg er wel voor dat het een lelijke vent wordt.
ik speel wel met de linkerquote:
Nee, ik ben me voor de spiegel aan het voorbereiden op mijn aangifte. Het moet wel dramatisch genoeg overkomen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:57 schreef Strani het volgende:
Schikken betekent voor mij net zoiets als 'kennen'. Schikt 't nu?
Waar is de doktersverklaring?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben me voor de spiegel aan het voorbereiden op mijn aangifte. Het moet wel dramatisch genoeg overkomen.
Oh, ik had ook net mijn spiegel tevoorschijn gehaald voor Strani's cadeau.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben me voor de spiegel aan het voorbereiden op mijn aangifte. Het moet wel dramatisch genoeg overkomen.
Cocaine van strani, wat is daarop uw antwoord cactus?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Gratis cocaine voor u, edelachtbare.
Hahaquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik had ook net mijn spiegel tevoorschijn gehaald voor Strani's cadeau.
ging het over verkrachting? bah.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]![]()
Ik hou niet van groepsverkrachtingen gvd
Drugs zijn slechtquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
Cocaine van strani, wat is daarop uw antwoord cactus?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik had ook net mijn spiegel tevoorschijn gehaald voor Strani's cadeau.
Aanranding. Daar gaan we al, valsheid in geschrifte van Cactus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:00 schreef clevy het volgende:
[..]
ging het over verkrachting? bah.
dat freudiaans mis-lezen gaat te vaak fout
Ik heb op je gestemd. Echt waarquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:01 schreef Capstan het volgende:
Zeg, wat denken jullie? Kan ik die slechtste hosselaar-verkiezing winnen?
Moet ik die willen winnen?
Is niet nodig voor een aanrandingquote:
Op FOK! ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:01 schreef Capstan het volgende:
Zeg, wat denken jullie? Kan ik die slechtste hosselaar-verkiezing winnen?
Moet ik die willen winnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Net zei je nog verkrachting, nu is het weer aanranding. Hier gaat de rechtbank ook niet blij mee zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is niet nodig voor een aanrandingGoed verhaal en getuigen heb je nodig en dan proberen de rechter te overtuigen en zorgen dat jij geen alibi hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |