Ja ik heb al geen geld man.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook!
[..]
En voor iedere volgende keer een tientje in de Serious Request pot
Lolquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord dat het koud blijft...dus ook tijdens geile sex heb je dan 2 kouwe tietjes.
Het moet wel enigszins bijzonder zijn, zo kieskeurig ben ik nog wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ga de prostitutie in, twee vliegen in één klap
zit daar liefde in?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ga de prostitutie in, twee vliegen in één klap
Zijn er mensen die willen getuigen? Anders heb ik weer geen zaak tegen Straniquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:50 schreef Strani het volgende:
Deze keer durf je het vast ook niet door te zetten. En volgens mij wil je dat ook niet
Gratis cocaine voor iedereen die niet getuigt!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zijn er mensen die willen getuigen? Anders heb ik weer geen zaak tegen Strani
Amenquote:
Ik kreeg de vraag of ik in een of andere paal wou klimmen daar voor 5 euro... Voor het goede doel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:51 schreef Bartholomeus het volgende:
En voor iedere volgende keer een tientje in de Serious Request pot
Ik getuig niet. Mag ik meedoen met Cactus aanrandenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Gratis cocaine voor iedereen die niet getuigt!
Ik zou nooit getuigen broeder.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nee, dat doe ik graag alleen. Maar die gratis cocaine heb je binnen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik getuig niet. Mag ik meedoen met Cactus aanranden?
Tenzij écht vormeloze theezakjes vind ik het ook niks. Liever héle kleine echte dan wat grotere maar nep. Overigens ben ik ook geen fan van héle grote borsten, al dan niet nepquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord dat het koud blijft...dus ook tijdens geile sex heb je dan 2 kouwe tietjes.
Gratis afkickhulp voor mensen die wel willen getuigen inclusief knuffelquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef Strani het volgende:
meervoudig investeren.. dure hobbyquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, daar moet je je liefde instoppen en wat geld aan geven.
wtfquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik getuig niet. Mag ik meedoen met Cactus aanranden?
We kunnen ook schikken als je wilt? Achter gesloten deuren?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gratis afkickhulp voor mensen die wel willen getuigen inclusief knuffel
Ik ben niet zo simpel, ik word gewoon verliefd op het eerste meisje wat normaal met me omgaat zoals jullie weten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ach, mlig wordt altijd helemaal hoteldebotel op die hoeren, dus vast wel
A: mijn leuter heet geen liefdequote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, daar moet je je liefde instoppen en wat geld aan geven.
Als je weer eens zuigt aan mijn amandelstaaf wil ik het wel doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gratis afkickhulp voor mensen die wel willen getuigen inclusief knuffel
Nee, dat kun je alleen doen met het OM en ik zorg er wel voor dat het een lelijke vent wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:56 schreef Strani het volgende:
We kunnen ook schikken als je wilt? Achter gesloten deuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |