ik vraag me hetzelfde afquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
Wat heeft iedereen Cactus aangedaan in hemelsnaam?
Ja, dat zei je net ook al. Het is goed jongen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:45 schreef Strani het volgende:
Je hebt het niet begrepen. Ik heb echt enorm veel spijt.
O ik kreeg zo een ''hij gaat vreemd'' Idee van je post, ik begreep het verkeerd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, want dat houd het cadeautje wel een leuke verrassing.![]()
Ik doe er wel gewoon een fles rum bij, dat doet het sowieso altijd goed.
Laten we zeggen dat het met tranen eindigde. En een procesverbaal.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
Wat heeft iedereen Cactus aangedaan in hemelsnaam?
Nee, niet raar. Juist leuk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, want dat houd het cadeautje wel een leuke verrassing.![]()
Ik doe er wel gewoon een fles rum bij, dat doet het sowieso altijd goed.
ja, die was sowieso bij een anderquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
Hmm, is het raar als je een vriend een ander luchtje geeft dan die normaal heeft?
Ja zielig, i know... geen man die het mooi vindt ook.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Plastic in je lichaam laten stoppen![]()
Tjongejongejonge..quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, dat zei je net ook al. Het is goed jongen.
Geeft, niet Heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ja, die was sowieso bij een ander
ik ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O ik kreeg zo een ''hij gaat vreemd'' Idee van je post, ik begreep het verkeerd.
Aangifte is ingetrokken. Zou toch seponeert worden ivm gebrek aan bewijs.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef Strani het volgende:
Laten we zeggen dat het met tranen eindigde. En een procesverbaal.
* Cactus doet bij deze direct weer aangifte voor aanranding!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:47 schreef Strani het volgende:
Tjongejongejonge..
* Strani pakt Cactus vol op haar mond.
Dan maar zo.
Ja, ik vind iemand zijn eigen luchtje geven ook een beetje voorspelbaar, maar wel veilig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, niet raar. Juist leuk.
Na een verjaardag 3 nieuwe exact dezelfde luchtjes.
Wel hopen dat hij het lekker zal vinden.
Met die zin faal je gelijk alquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
Nou goed voornemen voor nu dus het niet hebben over mijn maagdendom.
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik vind iemand zijn eigen luchtje geven ook een beetje voorspelbaar, maar wel veilig.
Maar op dit luchtje werd ik zelf verliefd toen ik het bij een andere man rook, echt heerlijk subtiel maar toch mannelijk.Gewoon proberen dan maar.
Deze keer durf je het vast ook niet door te zetten. En volgens mij wil je dat ook nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
* Cactus doet bij deze direct weer aangifte voor aanranding!
Keiharde neuqsekx hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
Nou goed voornemen voor nu dus het niet hebben over mijn maagdendom.
Ik bedoel vanaf nu gek.quote:
wanneer? of was dat geen aanbod?quote:
Dat zal vast ooit gebeuren.quote:
Ik heb ook gehoord dat het koud blijft...dus ook tijdens geile sex heb je dan 2 kouwe tietjes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja zielig, i know... geen man die het mooi vindt ook.
Ik ook!quote:
En voor iedere volgende keer een tientje in de Serious Request potquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |