Sorry voor gisteren cactus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe ga je dat verborgen houden dan? Want het gaat absoluut opvallen als je niet meer 10x per dag er een opmerking over maakt
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey fijne avond allemaal, en speciaal een knuffel voor capstan, zal die ook gerust slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.![]()
Dan hoop ik wel dat het niet bij een keer blijft wat dan heb je nog steeds geen ervaringquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zou opvallen als je niet meer zeurde over je gebrek aan seksuele ervaring.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey fijne avond allemaal, en speciaal een knuffel voor capstan, zal die ook gerust slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeer het mijn slaap niet te laten beïnvloedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dank je. En welterusten alvast!![]()
Dan blijf ik serieus liever eeuwig maagd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat het niet bij een keer blijft wat dan heb je nog steeds geen ervaring
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Oja! Bahquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is een man hè... Hij is vast uit op meer.Heaven is a place on earth with you![]()
Spreek hier ook voor mijzelfquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan blijf ik serieus liever eeuwig maagd.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nee, waarschijnlijk was zijn oude gewoon op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
Hmm, is het raar als je een vriend een ander luchtje geeft dan die normaal heeft?
Of hij wil je keihard volblaffen.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Nee, je begrijpt het nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
Ik ga het dan ook niet 10x per dag melden oh wijze dame.Je moet nu al stoppen met zeggen dat je je afvraagt wanneer het ooit gaat gebeuren en dat je niemand kan vinden, etc etc. Dan valt het als je het daadwerkelijk hebt gedaan niet op dat je zulke dingen niet meer zegt
![]()
![]()
http://www.nu.nl/gezondhe(...)orstimplantaten.html
Ben je lekker mee, neem je een borstvergroting krijg je er kanker van en ga je dood.Rustig aan.![]()
Je leest verkeerd. En nee, dat is niet raar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk was zijn oude gewoon op.
Of hij wil je keihard volblaffen.![]()
Vraag het em gewoon ipv op fok posten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
Hmm, is het raar als je een vriend een ander luchtje geeft dan die normaal heeft?Rustig aan.![]()
Jij begrijpt mequote:Op dinsdag 20 december 2011 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
Het zou opvallen als je niet meer zeurde over je gebrek aan seksuele ervaring.![]()
![]()
Oh faalquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Je leest verkeerd. En nee, dat is niet raar.My bad
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Oh zo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het nietJe moet nu al stoppen met zeggen dat je je afvraagt wanneer het ooit gaat gebeuren en dat je niemand kan vinden, etc etc. Dan valt het als je het daadwerkelijk hebt gedaan niet op dat je zulke dingen niet meer zegt
Ach het wordt toch kut de eerste keer (letterlijk en figuurlijk jaja!)
C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ja, want dat houd het cadeautje wel een leuke verrassing.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vraag het em gewoon ipv op fok posten.![]()
Ik doe er wel gewoon een fles rum bij, dat doet het sowieso altijd goed.![]()
Plastic in je lichaam laten stoppenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)orstimplantaten.html
Ben je lekker mee, neem je een borstvergroting krijg je er kanker van en ga je dood.![]()
Heaven is a place on earth with you![]()
Nee, maar vaker dan die ene keer ....quote:14 SHADES OF GREY
Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:43 schreef Strani het volgende:
Cactus, ook sorry van mij.
(Ik doe alles voor een zoen)![]()
Wat heeft iedereen Cactus aangedaan in hemelsnaam?
C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: