Zo vaak niet in een zin dat het verwarrend isquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Trouwens tijn, niet knuffelen als je geen kinderen wilt, is niet veilig
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=buitenland
Zo opzichtig doe ik het niet hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heloef, 17, door het dolle heen
Zegt al genoeg straks
Been there done thatquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Flash je borsten voor het te laat is
Gelukkigquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Trouwens tijn, niet knuffelen als je geen kinderen wilt, is niet veilig
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=buitenland
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo opzichtig doe ik het niet hoor.
I have seen that, me likequote:
volgens mij ga jij enorm aandachtshoeren als je ontmaagd bentquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
Ik ga een subtiele manier zoeken om het te melden, hoe we dat gaan doen bedenk ik dan wel.
ik ben nu een echte manquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
volgens mij ga jij enorm aandachtshoeren als je ontmaagd bent
Dat zal vast nog wel een jaartje of 20 duren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nee ik wil (dit klinkt vreemd) niet teveel aandacht dan, dan komen er weer heuse felicitatietopics en daar heb ik echt totaal geen zin in.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Niet zo negatief hè!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat zal vast nog wel een jaartje of 20 duren.
Hoe ga je dat verborgen houden dan? Want het gaat absoluut opvallen als je niet meer 10x per dag er een opmerking over maaktquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
Nee ik wil (dit klinkt vreemd) niet teveel aandacht dan, dan komen er weer heuse felicitatietopics en daar heb ik echt totaal geen zin in.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat zal vast nog wel een jaartje of 20 duren.
onee, begrijp ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik wil (dit klinkt vreemd) niet teveel aandacht dan, dan komen er weer heuse felicitatietopics en daar heb ik echt totaal geen zin in.
Dat hij het over gaat hebbenquote:
Ik ga het dan ook niet 10x per dag melden oh wijze dame.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe ga je dat verborgen houden dan? Want het gaat absoluut opvallen als je niet meer 10x per dag er een opmerking over maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou opvallen als je niet meer zeurde over je gebrek aan seksuele ervaring.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga het dan ook niet 10x per dag melden oh wijze dame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |