quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gelijk posten op fok dat je seks gehad hebt.
Nee, dat vind ik stijlloos.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Flash je borsten voor het te laat isquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:29 schreef Sinosappel het volgende:
Het topic neemt een homoerotische wending..
niet al tijdens de seks. Ff twitteren dat je eindelijk je maagdelijkheid aan het verliezen bentquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou meteen achter de computer gaan zitten.
Ik zie m er nog voor aan ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik dat serieus meen?
Been there done thatquote:
Ik vind het niks om meteen gaan melden, daarnaast mocht er nog een depressieve tiener meelurken wil ik die niet met een kutgevoel achter laten.quote:
ipad of laptop manquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:30 schreef stefanhaan het volgende:
Doggystyle en dan je telefoon op je vriendin der rug leggen zodat je kan FOK!en
Ja dat dusquote:
Niet iedereen heeft een iPad en laptop word zo heet bij der rugquote:
Oh, excuses danquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het niks om meteen gaan melden, daarnaast mocht er nog een depressieve tiener meelurken wil ik die niet met een kutgevoel achter laten.
Ik ben benieuwd of ik het uberhaupt wel meld eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:30 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
niet al tijdens de seks. Ff twitteren dat je eindelijk je maagdelijkheid aan het verliezen bent?
Je hoeft ook geen verslag te posten hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het niks om meteen gaan melden, daarnaast mocht er nog een depressieve tiener meelurken wil ik die niet met een kutgevoel achter laten.
Och, dat kan er dan ook nog wel bijquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een iPad en laptop word zo heet bij der rug
Heloef, 17, door het dolle heenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik het uberhaupt wel meld eigenlijk.
Hoezo dat nou weer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |