Het ergste is nog dat het geen aanbieding was!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Tja, het was een aanbieding, dus wrs een huisje wat nooit geboekt wordt.
Ik heb ook nog nooit een CP huisje gehad die de bedden half in de kamer had
92 euro toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat het geen aanbieding was!
Ja, 97, maar alleen omdat die mongolen een fout hebben gemaakt. Want normaal 375 hoorquote:
Ik kan vandaag toch al geen slopen meer kopen, want action dicht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:17 schreef Cat22 het volgende:
Zou idd ook kunnen, een nauwelijks gebruikt huisje.
En nee, het is belachelijk Q dat je je eigen slopen zou moeten kopen. Maar wat is het alternatief? Liggen gruwen in je bed? Het is zo zonde van je vakantie.
Had ze nou maar een Truus meegenomen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Q?
Als het echt zo goor is, zou ik een medewerker meenemen en laten kijken.
Dan kunnen ze er nog een schoonmakert door heen gooien
Welke fout hebben ze dan gemaakt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, 97, maar alleen omdat die mongolen een fout hebben gemaakt. Want normaal 375 hoor
Ja dit dus en anders een schoon huisje eisen, want als ik in een hotel kom en de kamer is niet in orde krijg ik zo een andere kamer normaal gesproken en hier in Limburg is nog geen vakantie dus er zal vast nog wel iets beschikbaar zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Q?
Als het echt zo goor is, zou ik een medewerker meenemen en laten kijken.
Dan kunnen ze er nog een schoonmakert door heen gooien
Charming.quote:
Stoere fotoquote:
Dat moet je uitproberen, Boor van Greys denk ik wel en bij onze Binky zou het ook nog wel lukken, maar bij onze andere katten ga ik het niet eens uitproberen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
Stoere foto
Ik heb een ideetje voor m'n kerstkaartjes maar wilde effe weten of katten een kerstmuts kunnen verdragen
Ik stuur er wel eentje naar jullie (lees: post op het forum)
![]()
We hadden een rentepunten ong kortingsbon gekocht bij ing, die hebben ze +- 1,5x afgetrokken. Ding was twv 150 euro voor 75 euro.quote:
Ik ben blont en snap de fout niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
We hadden een rentepunten ong kortingsbon gekocht bij ing, die hebben ze +- 1,5x afgetrokken. Ding was twv 150 euro voor 75 euro.
Ze hebben ipv 75 euro 225 van de prijs afgehaald denk ikquote:
Oke :quote:
Vergissing van de bank in uw voordeel dus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke :
375 voor het huisje.
Rentepunten voucher twv 150 euro gekocht voor 75 euro
Toen kreeg ik de rekening :
375 euro - 150 ( want voucher) = 225.
Had ik moeten betalen. Uit eindelijk moest ik 17 nog wat bij betalen, na aftrek van die voucher. Dus geen 225 maar 17.
17 + 75 euro van die voucher = 92 euro (ing je had gelijk) in totaal.
Dus ergens is 200 euro verdwenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat denk ik ook,maar dat zou schandalig zijn voor de 300 euro die ze eigenlijk had moeten betalen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan is het alsnog een aanbiedingshuisje denk ik heur.....
Dat valt vaak best mee, mijn buren doen dat regelmatig en die zijn echt wel precies.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat denk ik ook,maar dat zou schandalig zijn voor de 300 euro die ze eigenlijk had moeten betalen.
Ik krijg vaker aanbiedingen via de mail van 3 dagen hotel voor 50 euro of zoiets, ik vertrouw dat nooit want dat kan toch helemaal niets opleveren voor het hotel of ben ik te wantrouwend misschien dat kan natuurlijk ook.
De kleur maakt niets uit, als het maar proper is en dat zal vast beter zijn dan in CPquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:53 schreef Cat22 het volgende:
Q, volgende keer kom je naar het huisje van mijn ouders. Dat is altijd schoon.![]()
Je kunt F_r naar een review vragen. Vooral voer de gifgroene retro badkamer.
quote:
Dat kwam dus goed uitquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef indaha het volgende:
Ik moet zeggen dat wij altijd wel goede hotels hebben en ook niet echt duur, we hebben maar een keer een minder hotel gehad, maar volgens mij was dat meer zo'n hotel waar niet veel mensen slapen maar meer ander dingen doen
quote:
Ik dacht aan Sietske.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet jij niet eens meer goed hoe je de naam van je kat schrijft?![]()
Dan is het belachelijk duur voor 375. Daarvan had ik in een hotel kunnen zittenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan is het alsnog een aanbiedingshuisje denk ik heur.....
Word.quote:
Nou, dat blijkt. Wijze les iig, dit doen ikke nooit meerquote:
Jij moet nooit naar vakantiepark SlagHAREN gaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:12 schreef Qwea het volgende:
ik heb overigens NIEUWE dekbedden gehad. NIEUWE. Dus dat is netjes. Alleen toen trok ik het schone dekgoed open... en wat vind ik daar? een grote lange haar, en een stukke dekbedhoes..
Ik heb de mcrib gehad vandaagquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Timur krijgt het volgens mij steeds moeilijker met het niet mogen roken![]()
Haaaaai Tombo![]()
Wanneer gaan we euroknalleren?
Geef je het concept vakantie nog wel een kans of is dat nu ook out the window?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dat blijkt. Wijze les iig, dit doen ikke nooit meer
Ing schrijft tenminste nog een totaal nieuwe danquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht aan Sietske.![]()
![]()
Ligt heul gevoelig hoor.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij moet nooit naar vakantiepark SlagHAREN gaan.![]()
Sorry.![]()
Ja maar ik vond het een beetje smoezelig hotel dus we waren blij dat we er maar 1 nachtje hoefden te slapenquote:
8 januari?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Timur krijgt het volgens mij steeds moeilijker met het niet mogen roken![]()
Haaaaai Tombo![]()
Wanneer gaan we euroknalleren?
ik wil weg, mo nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geef je het concept vakantie nog wel een kans of is dat nu ook out the window?
Verschrijffoutjes maken een kaart persoonlijk en menselijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ing schrijft tenminste nog een totaal nieuwe dan
Ik heb nu 17 kaarten
Gezellig!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik wil weg, mo nietAls er nu nog iets gebeurd wat niet oke is, vetrek ik.
Ik ga morgen wel naar Venlo ofzo
Ja, jij vetrek jijquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oh ja, want als je een oppepper nodig hebt is Venlo the place to be.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo diep als Q nu zit... zou dat best eens kunnen kloppen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ja, want als je een oppepper nodig hebt is Venlo the place to be.
jij bent in maastricht geweest, is dat wat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ja, want als je een oppepper nodig hebt is Venlo the place to be.
De envelopquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ing schrijft tenminste nog een totaal nieuwe dan
Ik heb nu 17 kaarten
Nou ik zou niet naar Venlo gaan om vrolijk van te worden andersquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is venlo zo kut dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou ik zou niet naar Venlo gaan om vrolijk van te worden anders, eerder naar Maastricht of zo .
Is gewoon Duitsland maar dan in eigen landquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
jij bent in maastricht geweest, is dat wat?
Is Venlo helemaal niks dan?
nijmegen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:18 schreef Cat22 het volgende:
Ligt er ook aan wat Q zoekt. Venlo is best aardig shoppen. Maar wil je iets van kerstsfeer en veel cultuur dan kun je beter naar Mestreech.
Nee, na 29 januari graagquote:
Ken ik niet zo goed, wel studentenstad dus veel bier.quote:
Ik wilde een grapje maken; iets met een granaat enzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou ik zou niet naar Venlo gaan om vrolijk van te worden anders, eerder naar Maastricht of zo .
nijmegen is maar 36 minquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ken ik niet zo goed, wel studentenstad dus veel bier.
Maastricht is topquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
jij bent in maastricht geweest, is dat wat?
Is Venlo helemaal niks dan?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken; iets met een granaat enzo![]()
Maar ik doe het niet hoor
Lush!quote:
Mooie stad iddquote:
Of een dagje skieen in de Ardennen , maar dat is niet zo goed voor je pootje, anders naar Arcen of Valkenburg naar de thermen lekker relaxen en heel propere handdoekenquote:
hmmmmm, oke. Nou, eens kijken dan of we daar heen gaan. Is alleen fucking 1.5u rijdenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is er mooi, langs de Maas kan je goed lopen met de beer. En veel winkels
Trust me, op de laatste dag laat ik hem alles onderspuiten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, kun je anders niets samen met Mo verzinnen om het huisje nog meer te voorzien van ranzigere vlekken en haren?
Venlo heeft ook Maas.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is er mooi, langs de Maas kan je goed lopen met de beer. En veel winkels
Ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trust me, op de laatste dag laat ik hem alles onderspuiten.
Ah joh. Liever 1.5 uur rijden en maastricht, dan 36 minuten rijden en nijmegenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
hmmmmm, oke. Nou, eens kijken dan of we daar heen gaan. Is alleen fucking 1.5u rijden
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trust me, op de laatste dag laat ik hem alles onderspuiten.
Ik haal gewoon een pak appelsap donderdag aaf.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
En als jouw Crohn nou ff lekker heftig tekeer gaat....leuk voor de finishing touch
Je weet dat je de schoonmaakkosten zelf mag betalen hèquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:24 schreef Qwea het volgende:
Ik haal gewoon een pak appelsap donderdag aaf.
Ook allebei leukquote:
Den Bosch heeft ook Lush!quote:
Den Bosch vind ik ook heel leuk en gezellig, Eindhoven kom ik niet gauw .quote:
Nee klopt, rondkijken is blah.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Den Bosch heeft ook Lush!
En is leuker dan Eindhoven. Eindhoven vind ik... zielloos. Je kunt er goed winkelen maar echt mooi rondkijken is er niet echt bij. Als het glazen huis er stond was het nog een leuke optie geweest.
Hoezo? Was bij aankomst van de cottage al zoquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je weet dat je de schoonmaakkosten zelf mag betalen hè
JAAAAAAAAA naar occupyquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee klopt, rondkijken is blah.
Je kan naar occupy![]()
Of kijken of arnol er is. Gezien de kou zal ie wel in de heuvel galerie rondscooten.
Die heb ik al lang niet meer gezien.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee klopt, rondkijken is blah.
Je kan naar occupy![]()
Of kijken of arnol er is. Gezien de kou zal ie wel in de heuvel galerie rondscooten.
Faalneusjequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heb ik al lang niet meer gezien.![]()
Ik word niet meer gered door Jezus.
quote:
Wat wil je gaan doen? Alleen shoppen of ook rondkijken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:30 schreef Qwea het volgende:
Arnhem?
Ik twijfel tussen eindhoven, arnhem of den bosch
Hotje wa!quote:
Ja, kweenie. Ik ben niet zo van musea ofzo hoor. Dus ja, met name winkelsquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen? Alleen shoppen of ook rondkijken?
DB is de beste keus.
nah, niet morgen. Ik ga morgen denk voor Den Boschquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:41 schreef Oognip het volgende:
Ik zou ook voor Maastricht gaan, Maastricht is echt een leuke stad!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
nah, niet morgen. Ik ga morgen denk voor Den Bosch
Wehehehe. Da's er eentje voor die reeks hier op op fok. En wellicht wel afkomstig van een fokker.quote:
Nah zonder oren kan die helemaal niet luisteren dan kunnen ze beter het kind verkopen en de oren houdenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zal die advertentie van ouders zijn waarvan het kind niet luistert?
wow, cultuurachterstand van meer dan 10 jaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:06 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb trouwens gisteren voor het eerst de 'more cowbell' sketch van SNL gezien, ik kan nu niet meer naar het origineel luisteren zonder die irritante cowbell te horen
http://www.funnyordie.com/videos/80a71ef8cb/more-cowbell#
Aaaah hahahaquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:06 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb trouwens gisteren voor het eerst de 'more cowbell' sketch van SNL gezien, ik kan nu niet meer naar het origineel luisteren zonder die irritante cowbell te horen
http://www.funnyordie.com/videos/80a71ef8cb/more-cowbell#
Ingepingequote:
Ah gatverrrrrrrrrrdamme, ik zou er nooit meer terug komenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef Barbaaf het volgende:
Lang, lang geleden (toen ik nog met m'n ouders op vakantie ging) hadden we eens een CP huisje waar bij binnenkomst de gordijnen vol spinnen hingen. M'n vader (moeder durfde niet naar binnen) heeft toen een paar spuitbussen insecticide naar binnen gespoten en hebben we een heeeel lange wandeling gemaakt. Bij terugkomst mochten we de dode spinnen uit de gordijnen peuteren
Bestaan er uberhaupt mensen die dat 2 weken doen dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind dat soort dingen (CP/Landal) eiks alleen leuk met vrienden.
Ik zie mezelf nog niet 2 weken met meneer I. in zo'n huisje zitten
ik ook niet hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 00:27 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben nog nooit in CP of Landal geweest
Lijkt me een lekker gevoel, m-m!
Twee weken zou ik ook niet trekkenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:39 schreef Barbaaf het volgende:
Twee weken is ook wel veel, maar ff een midweekje ertussen uit lijkt me wel wat, last minute als het een mooie herfstweek wordt en dan naar Limburg ofzo
Lekker hoor!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ook niet hoor
en tis n raar gevoelbesef t niet echt, dat ik bijna echt klaar ben
Inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 00:39 schreef Barbaaf het volgende:
Twee weken is ook wel veel, maar ff een midweekje ertussen uit lijkt me wel wat, last minute als het een mooie herfstweek wordt en dan naar Limburg ofzo
Totaal andere supermarktketens met heel andere merken en dan ben je net 150 km van huisquote:En boodschappen doen in een andere omgeving, véél leuker dan gewoon thuis![]()
![]()
Da's het fijne aan die lastminutes, als er een beetje normaal weekend voorspeld wordt dan boek je gewoon. Of moet je altijd heel lang van te voren aangeven als je een vrijdagmiddag en/of maandagochtend vrij wilt?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:44 schreef Barbaaf het volgende:
Helaas heb ik meestal het toeval dat mijn vakanties samenvallen met of record hittegolven, of record nattigheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan word je wakker?quote:
Hittepetitquote:Op woensdag 21 december 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Ik houd van hittepitten
.
Neequote:Op woensdag 21 december 2011 09:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
HittepetitVoel je je al wat beter?
Hebben ze hier ook, vrijstaande huisjes. Beginnen bij 600 euro voor een weekendquote:Op woensdag 21 december 2011 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ingepinge![]()
[..]
Ah gatverrrrrrrrrrdamme, ik zou er nooit meer terug komen![]()
Ik vind Landal altijd wel leuk, CP heeft volgens mij ook (bijna?) geen vrijstaande huisjes, Landal wel. Mag je ook je auto er vaak bij parkeren ipv bij CP op de algemene parkeerplaats, waar vaak bekrasincidenten plaatsvonden/vinden. En smerigheid heb ik bij Landal echt nooit meegemaakt.
Ik vind het altijd leuk en truttig, beetje met de open haard kloten (ook al heb ik die thuis ook![]()
) en reteburgerlijk fonduen en gourmetten
Nou, godzijdank slapen we met name hier. Maandag hebben we ff gezwommen... gisteren de hele dag dusseldorf vanaf 10:30 en rond 17:00 waten we terug. Vandaag Den Bosch, en morgen ws Maastrichtquote:Op woensdag 21 december 2011 00:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind dat soort dingen (CP/Landal) eiks alleen leuk met vrienden.
Ik zie mezelf nog niet 2 weken met meneer I. in zo'n huisje zitten
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
(Het lijkt wel of ik nu al reclame maak, puur toeval dat ik er ga solliciteren![]()
)
ja, tuulk welquote:Op woensdag 21 december 2011 10:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dus jij kan me niet toevallig helpen aan de seizoenen met subs zeg maar?
Ooh je had al gedmt?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
VLC? Doe ik ook. Gewoon doen wat ik dm'de en dan heb je geen problemen
Ja doen!quote:Op woensdag 21 december 2011 10:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja goedHij wordt mega groot joh!
Hij loopt langs de tafel en kan nu ook af en toe los staan. Hij is dol op muziek en trommelt graag op zijn eigen trommel.
Zal ik nog wat foto's uploaden?
Die eerste tweequote:Op woensdag 21 december 2011 10:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Op de fiets is koud
[ afbeelding ]
Onder de douche
[ afbeelding ]
Daarna fris gewassen
[ afbeelding ]
Ze komen tegenwoordig ook in dozen, die kinderen![]()
[ afbeelding ]
Bij mama slaap je het allerbeste
[ afbeelding ]
Pietje bij het kinderdagverblijf geweest
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 december 2011 10:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja hij oogt echt al als een dreumes terwijl zijn verjaardag 'pas' over 1,5 maand is.
In het kader van F&F hier Flo en Tirza in echte kerststemming![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrijwel niet. We zijn met de beer opweg naar de maasduinenquote:Op woensdag 21 december 2011 10:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aber naturlich
Hoe is het met Mo? Heeft ie nog last?
Mooi zo!quote:Op woensdag 21 december 2011 10:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vrijwel niet. We zijn met de beer opweg naar de maasduinen
Iedereen weet ik niet, maar ik wel.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 10:58 schreef Goodbye het volgende:
Woei, ik heb een uur geleden een beschuitje gegeten en het lijkt er op dat ik het binnenhoud. Aansterken ftw!
Goed en goedquote:Op woensdag 21 december 2011 10:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Terwijl die tweede rustig bleef liggen en die eerste foto nogal wat moeite kostte![]()
Hoe gaat het met jouw gezondheid en studie Muizel?
Dat had ik helemaal gemist, wat goedquote:Op woensdag 21 december 2011 11:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed en goed
Laatste scan was zo goed dat ik pas over een jaar weer op controle hoef, ipv 6 maanden.
En ik heb nu tentamenperiode en die van afgelopen vrijdag heb ik al gehaald
Ow, da's cool zegquote:Op woensdag 21 december 2011 11:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed en goed
Laatste scan was zo goed dat ik pas over een jaar weer op controle hoef, ipv 6 maanden.
Ja, mijn rozijntje was 6 mm (!) gekrompenquote:Op woensdag 21 december 2011 11:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat had ik helemaal gemist, wat goed![]()
![]()
![]()
Zowel scan als tentamen
Hij / zij / het houdt niet meer van jequote:Op woensdag 21 december 2011 11:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, mijn rozijntje was 6 mm (!) gekrompen
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Door de bestraling van enkele tijd geleequote:Op woensdag 21 december 2011 11:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
En hoe komt dat? Medicatie of heb je kuren gehad?
Dat heb ik ook gemistquote:Op woensdag 21 december 2011 11:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Door de bestraling van enkele tijd gelee
Mwehe is alweer enige tijd terugquote:Op woensdag 21 december 2011 11:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gemist![]()
Maar wat super dat zo goed is aangeslagen
Ha! Wat goed!quote:Op woensdag 21 december 2011 11:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankje.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed en goed
Dat van die scan heb ik ook gemist! Wat goed!!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 11:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed en goed
quote:Op woensdag 21 december 2011 10:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Op de fiets is koud
[ afbeelding ]
Onder de douche
[ afbeelding ]
Daarna fris gewassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet dat vrijdag doenquote:Op woensdag 21 december 2011 11:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Zometeen maar es de stoute schoentjes aantrekken en naar de supert voor de kerstboodschapjes.
Lijkt me geen goed idee om dat zaterdag te doen
Gaat wel. Druk. Draaiboek is klaar met ruimte voor aanpassingen. Vandaag weer dat tyfuseind rijden naar Reusel en misschien ook weer naar Eindhoven. Dat is dan ook weer 45 minuten. We lopen leeg op benzine. Maar goed.... hoort erbij.quote:
mooie foto'squote:Op woensdag 21 december 2011 10:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Op de fiets is koud
[ afbeelding ]
Onder de douche
[ afbeelding ]
Daarna fris gewassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, en je kunt ook niet anders dan doorgaan eiks, het zal wel moeten....quote:Op woensdag 21 december 2011 11:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaat wel. Druk. Draaiboek is klaar met ruimte voor aanpassingen. Vandaag weer dat tyfuseind rijden naar Reusel en misschien ook weer naar Eindhoven. Dat is dan ook weer 45 minuten. We lopen leeg op benzine. Maar goed.... hoort erbij.
Draaiboek gemaakt. Stukje van mijn eigen wensen er ook nog in weten te verwerken
Dankkaartjes moeten nog gemaakt worden, maar dat mogen vrouw van mijn vader en haar zoon denk ik zelf doen. Ik kan er niet meer van maken dan ik heb geprobeerd en ik vind het niet mooi. Maar dat mogen ze zelf beslissen.
Maandag wel een rustdagje genomen,maar die rust was door de regelstress van gister al weer weg. KOmt na de crematie van vrijdag wel weer.
Leukquote:
Thnx! En succesquote:Op woensdag 21 december 2011 12:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Veel plezier![]()
Ik ga me de kerstdrukte in gooien, laterzz
Inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 11:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, en je kunt ook niet anders dan doorgaan eiks, het zal wel moeten....
Maar volgens mij doe je het wel aardig goed![]()
Sterkte iig
Ik neem je gedachten meequote:Op woensdag 21 december 2011 11:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sterkte Nokje, ik denk aan je![]()
Puck gaat naar een kdv van Stichting DAK vlak bij huis. We zaten eerst bij Triodus maar daar was ik ontevreden over.
Muizel, wat goed dat je rozijntje aan het verschrompelen is en jeuj van je tentamen
De Mac schijnt er erg goed te zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 12:46 schreef Qwea het volgende:
Zo. Iemand nog restaurant tips in maastricht?
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De Mac schijnt er erg goed te zijn
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Boodschappen binnen....en verstopt![]()
Enige probleem is dat ik zelf vrij ben en weet waar alles ligt
Ga verhuizenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Boodschappen binnen....en verstopt![]()
Enige probleem is dat ik zelf vrij ben en weet waar alles ligt
Naam?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
D'r zit ergens een erg gezellig eetcafeetje in een achterafstraatje waar ik met streetview niet kom, ongeveer 200 mtr. zuidwest van het westhoofd van de St. Servaasbrug.
Nee, dat gaan jullie helemaal niet doenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:29 schreef Greys het volgende:
Ja Ing, of doe een huizenuitwisseling met moi!
Dan ga ik in jouw voorraadkasten zoeken en jij in de mijne!![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:29 schreef Greys het volgende:
Ik heb net weer sollicaties de deur uit gedaan dus nu ben ik hyper en wil ik snaaienquote:Op woensdag 21 december 2011 13:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat gaan jullie helemaal niet doen
Pfftttt.... wijven
Oeh, waarvoor?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net sollicaties de deur uit gedaan dus nu ben ik hyper en wil ik snaaien
Ow dearquote:Op woensdag 21 december 2011 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net weer sollicaties de deur uit gedaan dus nu ben ik hyper en wil ik snaaien
Ik denk 'Au Mouton Blanc' (Bij het Witte Schaap) op de hoek Wolfstraat/Maastrichter Smedenstraat/Kersenmarkt/Achter het Vleeshuis.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naam?ik zat al te kijken naar gio cucina ofzo.
Goed planquote:Op woensdag 21 december 2011 13:29 schreef Greys het volgende:
Anders heb ik nog een halve puddingkruimelvlaai voor jequote:Op woensdag 21 december 2011 13:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed plan![]()
Heb net maar 2 wentelteefjes gebakken, want de eieren moesten op.
Hopelijk zit ik hier een tijdje vol van
Als je nu in de auto stapt, zet ik de koffie vast aan.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Anders heb ik nog een halve puddingkruimelvlaai voor je
Als ik niet zo'n pijn in mijn smoel had, dan deed ik het misschien nog ook. Heb zó geen zin meer om te werkenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Als je nu in de auto stapt, zet ik de koffie vast aan.
Eet je mee?
Heb je kiespijn?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik niet zo'n pijn in mijn smoel had, dan deed ik het misschien nog ook. Heb zó geen zin meer om te werken
Holte-ontsteking, daar ergens tussen mijn oog en mijn kaak (noord-zuid) en tussen mijn oor en mijn neus (oost-west). Het doet tiefus-zeerquote:
Yupsquote:Op woensdag 21 december 2011 14:09 schreef Barbaaf het volgende:
BIjholteontstekingPijnstillers en stoombaden met menthol. Hoe losser de boel komt hoe eerder je van de ontsteking afbent.
Lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 14:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
YupsJaarlijks terugkerend feestje. Ik kom er wel overheen hoor, maar op dit moment bevalt het me niet zo. Hoewel de pijn nog wel te doen is. Het meest vreselijk vind ik de putlucht die in mijn hoofd zit en de smaak van hetgeen ik in mijn holte produceer. Té smerig
Misschien ga ik het ook nog wel doenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker![]()
Hier was het ook altijd een jaarlijks terugkerend feestje, maar als het langer dan een week duurde en ik er lekker koorts bij kreeg, nam ik echt wel een kuurtje![]()
Knapperd! Zoek nog even verder; wie weet vind je nog meerquote:Goed nieuws trouwens; ik vond net zomaar een zak chips
De Mac?quote:
Daar hebben wij er ook heel wat van ja... zelfs van mijn eigen familie, notabenequote:Op woensdag 21 december 2011 14:34 schreef Goodbye het volgende:
En ik kreeg net nog een kaart, geadresseerd aan A. en M. *insert A's achternaam*
Zo heet ik heul niet!
Nog effiesquote:
Wat is ie laat danquote:Op woensdag 21 december 2011 14:33 schreef Goodbye het volgende:
Ing & Tombo, bedankt voor jullie kaartjes!
Huis?quote:
Raar verhaal!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar hebben wij er ook heel wat van ja... zelfs van mijn eigen familie, notabene![]()
Op het kaartje van mijn schoonmoeder sta ik vermeld als M. van D. Ik heet geen van D. Ook nooit gedaan ook. Weet je wie wel van D. heet? Haar stiefvader. Schiet mij maar lek
Oh, had je hem al lang geleden op de post gedaan? Ik kreeg vandaag wel ineens een hele stapel kaartjes, meer dan andere dagen. Misschien hadden ze wat opgespaard bij PostNL?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog effies
[..]
Wat is ie laat dan
[..]
Huis?
Vorige week zondag geloof ik al...quote:Op woensdag 21 december 2011 14:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, had je hem al lang geleden op de post gedaan? Ik kreeg vandaag wel ineens een hele stapel kaartjes, meer dan andere dagen. Misschien hadden ze wat opgespaard bij PostNL?
Als je ze voor 17 uur wegdoet vast welquote:Op woensdag 21 december 2011 14:41 schreef Greys het volgende:
Mijn kaarten gaan vandaag pas op de post
Zouden ze dan nog wel voor de Kerst aankomen?
Ik heb jouw adres niet eensquote:Op woensdag 21 december 2011 14:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vorige week zondag geloof ik al...
Ik had vandaag ook best veel, maar in totaal hebben we er nog maar 21, dus ik verwacht nog wel wat.
En anders wordt het schrappen in de lijst
Die indruk heb ik wel ja, dat ze sparen. Dagen niks en dan ineens 10 kaarten...quote:Op woensdag 21 december 2011 14:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, had je hem al lang geleden op de post gedaan? Ik kreeg vandaag wel ineens een hele stapel kaartjes, meer dan andere dagen. Misschien hadden ze wat opgespaard bij PostNL?
Toch knap dat je SeSa-pakje dan wel bij mij aangekomen isquote:Op woensdag 21 december 2011 14:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb jouw adres niet eens![]()
Heb een paar kaartjes verstuurd zaterdag, maar alleen naar familie zo ongeveer. En dan moest ik ook mijn moeder weer bellen voor adressen.
Je had haar met SeSa vorig jaar?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb jouw adres niet eens![]()
Heb een paar kaartjes verstuurd zaterdag, maar alleen naar familie zo ongeveer. En dan moest ik ook mijn moeder weer bellen voor adressen.
quote:
Great Idiots Think Alikequote:
En dan moet ik haar adres nog hebben? Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar mijn PM inbox is het laatste jaar flink volgestroomdquote:Op woensdag 21 december 2011 14:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je had haar met SeSa vorig jaar?![]()
Ik zit in het speciaalbier cafequote:
Ja, blegh, goorquote:Op woensdag 21 december 2011 14:10 schreef ElisaB het volgende:
YupsJaarlijks terugkerend feestje. Ik kom er wel overheen hoor, maar op dit moment bevalt het me niet zo. Hoewel de pijn nog wel te doen is. Het meest vreselijk vind ik de putlucht die in mijn hoofd zit en de smaak van hetgeen ik in mijn holte produceer. Té smerig
Heb je al een reactie terug?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
DML, leuke foto's!
Gb, hoera voor de stoppende kotseritis!![]()
Muis, wat een supernieuws over je rozijn!![]()
Zo, even verder teruglezen
Ja, dat ik binnen 14 dagen meer informatie krijg over het verdere verloop van de procedurequote:Op woensdag 21 december 2011 15:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je al een reactie terug?![]()
* stuiter stuiter *
Ik heb een heerlijke neusspray van de dok gekregen met een vergelijkbaar effectquote:Op woensdag 21 december 2011 15:39 schreef Rewimo het volgende:
Ja, blegh, goor
Wat kan helpen om de rotzooi eruit te krijgen is een theelepel zout oplossen in een glas lauw water en dat opsnuiven door je neus*. Paar keer per dag doen. Is zeer smerig maar niet zo smerig als die geelgroene smurrie.
* Gratis tip: doe dit boven de wastafel/gootsteen
quote:
Oops ja, vergeten GB....beterschap om nog meer beter te worden! Laat je maar even vertroetelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
DML, leuke foto's!
Gb, hoera voor de stoppende kotseritis!![]()
Muis, wat een supernieuws over je rozijn!![]()
Zo, even verder teruglezen
Mijn PM box is heel erg volquote:Op woensdag 21 december 2011 14:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan moet ik haar adres nog hebben? Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar mijn PM inbox is het laatste jaar flink volgestroomd
Heb je een stoom apparaat? Wat eucalyptus olie of lavendelolie erin. Geeft wat meer. Ik heb er altijd veel baat bij.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijke neusspray van de dok gekregen met een vergelijkbaar effect
Hmm, die wil ik ook ooit nog wel eensquote:Op woensdag 21 december 2011 15:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Heb je een stoom apparaat? Wat eucalyptus olie of lavendelolie erin. Geeft wat meer. Ik heb er altijd veel baat bij.En die ontstekingen zijn een ramp.
Ik vind stomen heel erg verschrikkelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 15:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Heb je een stoom apparaat? Wat eucalyptus olie of lavendelolie erin. Geeft wat meer. Ik heb er altijd veel baat bij.En die ontstekingen zijn een ramp.
Ja, ik ben twee keer aan m'n holtes geopereerd en doorgeprikt enz. Als ik nu de eerste symptomen merk ga ik gelijk stomen. Werkt erg goed voor mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm, die wil ik ook ooit nog wel eens
Boven een teiltje of via een stoomapparaat?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind stomen heel erg verschrikkelijk
Mo is BOB hoop ik?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]en toem stond ik op en klapte het in
Dan is ie iig aangekomenquote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat ik binnen 14 dagen meer informatie krijg over het verdere verloop van de procedure
Standaard ontvangstmail.
Beidequote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef Strega het volgende:
Boven een teiltje of via een stoomapparaat?
Leuk pakket?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook een kerstpakket ontvangen
Oh nou jaquote:Op woensdag 21 december 2011 16:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Een bordspel (het 8e wereldwonder) hopelijk houdt Ean meer van bordspellen dan ik. En kan ze er over 10jr mee spelen. En een een of ander ecologisch verantwoord krukje van duurzaam karton ook leuk voor Ean.
Ik heb ze ook al weg! En voor de kerstquote:Op woensdag 21 december 2011 16:34 schreef Greys het volgende:
Kerstkaarten zijn eindelijk op de post![]()
Ja Truequote:Op woensdag 21 december 2011 16:34 schreef ferrari_rood het volgende:
ah mini dodge![]()
Ik heb geen idee wat voor spel het is had er nog nooit van gehoord
Maar liever heb ik salaris dan een bordspel.
Wat een rotwerk is het ook, stiekemquote:Op woensdag 21 december 2011 16:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb ze ook al weg! En voor de kerst
Da's het enige dat ik echt jammer vind bij Boor, dat ik die nooit als kitten heb gezienquote:Op woensdag 21 december 2011 16:32 schreef senesta het volgende:
Ik kwam deze net tegen, wat was Dodge ook klein toen hij kwam
[ afbeelding ]
Dat snap ik. Ik heb heb ET ook nooit als kitten gezien maar wel foto's gekregen van de fokker.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's het enige dat ik echt jammer vind bij Boor, dat ik die nooit als kitten heb gezien
Boor is niet eens door die eigenaars in het asiel gekwakt, dat lieten ze een vage kennis opknappen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:48 schreef senesta het volgende:
Dat is wel heel sneu zeg![]()
Ik vind het nog steeds een heel raar verhaal.
Niet te geloven, dar ze zo'n lieverd als Boor wegdoen, maar hij was gewoon voor jou bestemdquote:Op woensdag 21 december 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor is niet eens door die eigenaars in het asiel gekwakt, dat lieten ze een vage kennis opknappen.
Nou ja, schaamte waarschijnlijk?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor is niet eens door die eigenaars in het asiel gekwakt, dat lieten ze een vage kennis opknappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |