Het ergste is nog dat het geen aanbieding was!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Tja, het was een aanbieding, dus wrs een huisje wat nooit geboekt wordt.
Ik heb ook nog nooit een CP huisje gehad die de bedden half in de kamer had
92 euro toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat het geen aanbieding was!
Ja, 97, maar alleen omdat die mongolen een fout hebben gemaakt. Want normaal 375 hoorquote:
Ik kan vandaag toch al geen slopen meer kopen, want action dicht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:17 schreef Cat22 het volgende:
Zou idd ook kunnen, een nauwelijks gebruikt huisje.
En nee, het is belachelijk Q dat je je eigen slopen zou moeten kopen. Maar wat is het alternatief? Liggen gruwen in je bed? Het is zo zonde van je vakantie.
Had ze nou maar een Truus meegenomen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Q?
Als het echt zo goor is, zou ik een medewerker meenemen en laten kijken.
Dan kunnen ze er nog een schoonmakert door heen gooien
Welke fout hebben ze dan gemaakt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, 97, maar alleen omdat die mongolen een fout hebben gemaakt. Want normaal 375 hoor
Ja dit dus en anders een schoon huisje eisen, want als ik in een hotel kom en de kamer is niet in orde krijg ik zo een andere kamer normaal gesproken en hier in Limburg is nog geen vakantie dus er zal vast nog wel iets beschikbaar zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Q?
Als het echt zo goor is, zou ik een medewerker meenemen en laten kijken.
Dan kunnen ze er nog een schoonmakert door heen gooien
Charming.quote:
Stoere fotoquote:
Dat moet je uitproberen, Boor van Greys denk ik wel en bij onze Binky zou het ook nog wel lukken, maar bij onze andere katten ga ik het niet eens uitproberen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
Stoere foto
Ik heb een ideetje voor m'n kerstkaartjes maar wilde effe weten of katten een kerstmuts kunnen verdragen
Ik stuur er wel eentje naar jullie (lees: post op het forum)
![]()
We hadden een rentepunten ong kortingsbon gekocht bij ing, die hebben ze +- 1,5x afgetrokken. Ding was twv 150 euro voor 75 euro.quote:
Ik ben blont en snap de fout niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
We hadden een rentepunten ong kortingsbon gekocht bij ing, die hebben ze +- 1,5x afgetrokken. Ding was twv 150 euro voor 75 euro.
Ze hebben ipv 75 euro 225 van de prijs afgehaald denk ikquote:
Oke :quote:
Vergissing van de bank in uw voordeel dus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke :
375 voor het huisje.
Rentepunten voucher twv 150 euro gekocht voor 75 euro
Toen kreeg ik de rekening :
375 euro - 150 ( want voucher) = 225.
Had ik moeten betalen. Uit eindelijk moest ik 17 nog wat bij betalen, na aftrek van die voucher. Dus geen 225 maar 17.
17 + 75 euro van die voucher = 92 euro (ing je had gelijk) in totaal.
Dus ergens is 200 euro verdwenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat denk ik ook,maar dat zou schandalig zijn voor de 300 euro die ze eigenlijk had moeten betalen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan is het alsnog een aanbiedingshuisje denk ik heur.....
Dat valt vaak best mee, mijn buren doen dat regelmatig en die zijn echt wel precies.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat denk ik ook,maar dat zou schandalig zijn voor de 300 euro die ze eigenlijk had moeten betalen.
Ik krijg vaker aanbiedingen via de mail van 3 dagen hotel voor 50 euro of zoiets, ik vertrouw dat nooit want dat kan toch helemaal niets opleveren voor het hotel of ben ik te wantrouwend misschien dat kan natuurlijk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |