Ik vind stomen heel erg verschrikkelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 15:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Heb je een stoom apparaat? Wat eucalyptus olie of lavendelolie erin. Geeft wat meer. Ik heb er altijd veel baat bij.En die ontstekingen zijn een ramp.
Ja, ik ben twee keer aan m'n holtes geopereerd en doorgeprikt enz. Als ik nu de eerste symptomen merk ga ik gelijk stomen. Werkt erg goed voor mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm, die wil ik ook ooit nog wel eens
Boven een teiltje of via een stoomapparaat?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind stomen heel erg verschrikkelijk
Mo is BOB hoop ik?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]en toem stond ik op en klapte het in
Dan is ie iig aangekomenquote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat ik binnen 14 dagen meer informatie krijg over het verdere verloop van de procedure
Standaard ontvangstmail.
Beidequote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef Strega het volgende:
Boven een teiltje of via een stoomapparaat?
Leuk pakket?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook een kerstpakket ontvangen
Oh nou jaquote:Op woensdag 21 december 2011 16:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Een bordspel (het 8e wereldwonder) hopelijk houdt Ean meer van bordspellen dan ik. En kan ze er over 10jr mee spelen. En een een of ander ecologisch verantwoord krukje van duurzaam karton ook leuk voor Ean.
Ik heb ze ook al weg! En voor de kerstquote:Op woensdag 21 december 2011 16:34 schreef Greys het volgende:
Kerstkaarten zijn eindelijk op de post![]()
Ja Truequote:Op woensdag 21 december 2011 16:34 schreef ferrari_rood het volgende:
ah mini dodge![]()
Ik heb geen idee wat voor spel het is had er nog nooit van gehoord
Maar liever heb ik salaris dan een bordspel.
Wat een rotwerk is het ook, stiekemquote:Op woensdag 21 december 2011 16:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb ze ook al weg! En voor de kerst
Da's het enige dat ik echt jammer vind bij Boor, dat ik die nooit als kitten heb gezienquote:Op woensdag 21 december 2011 16:32 schreef senesta het volgende:
Ik kwam deze net tegen, wat was Dodge ook klein toen hij kwam
[ afbeelding ]
Dat snap ik. Ik heb heb ET ook nooit als kitten gezien maar wel foto's gekregen van de fokker.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's het enige dat ik echt jammer vind bij Boor, dat ik die nooit als kitten heb gezien
Boor is niet eens door die eigenaars in het asiel gekwakt, dat lieten ze een vage kennis opknappen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:48 schreef senesta het volgende:
Dat is wel heel sneu zeg![]()
Ik vind het nog steeds een heel raar verhaal.
Niet te geloven, dar ze zo'n lieverd als Boor wegdoen, maar hij was gewoon voor jou bestemdquote:Op woensdag 21 december 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor is niet eens door die eigenaars in het asiel gekwakt, dat lieten ze een vage kennis opknappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |