Jij bent kei slank, jij bent echt geen XL.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:23 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb L of XL, welk maatje is dat?
Dat heb ik dus ook, maar dan omgekeerd. Ik kan het me dus niet voorstellen dat er een vrouw is die van mij de kriebels krijgt, zeg maarquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heeft weinig te maken met vertrouwen in een man. Het is niet dat ik echt denk dat hij liegt maar meer dat ik gewoon niet kan inzien dat hij dat echt kan vinden. Ok, misschien is dat hetzelfde als denken dat hij liegt. Maar er zit geen "alle mannen zijn slecht" gedachte achter.
Nooit? Ik ben meestal ook wel liefquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben altijd dat lieve meisje, nooit dat geile ding
oef, ik kreeg een kriebelquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, maar dan omgekeerd. Ik kan het me dus niet voorstellen dat er een vrouw is die van mij de kriebels krijgt, zeg maar
Ja, vastquote:
Nu lijkt het net alsof ik een iel mannetje benquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent kei slank, jij bent echt geen XL.Hoewel, je bent wel lang. Maar je broekmaat zal gewoon smal zijn.
Zolang je dat zelf blijft vinden wordt het ook moeilijker om die vrouw te krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, maar dan omgekeerd. Ik kan het me dus niet voorstellen dat er een vrouw is die van mij de kriebels krijgt, zeg maar
I know. Het is dus die inmiddels veelbesproken zelfvertrouwensissuequote:Op dinsdag 20 december 2011 19:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zolang je dat zelf blijft vinden wordt het ook moeilijker om die vrouw te krijgen
Nee, dat ook weer niet. Niet dat ik er heel veel van heb gezien, natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:26 schreef palawan het volgende:
[..]
Nu lijkt het net alsof ik een iel mannetje ben
Nee maar even serieus, je bent wel leukquote:
Zelfvertrouwen is een bitch. Ik ben nu op het punt dat het me sociaal niet meer beperkt. Volgens mij kom ik ook niet erg onzeker over. Maar it's still there.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
I know. Het is dus die inmiddels veelbesproken zelfvertrouwensissue
Nee hoor, dan kan ik aan de gang blijvenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De maagdenverlosser has returned!
slijmbalquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, je bent wel leukBetrouwbaar, lief, verzorgd. Denk ik, want we hebben nog niet gemeet
Zo, ook weer complimentjes uitgedeeld
Dankquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, je bent wel leukBetrouwbaar, lief, verzorgd. Denk ik, want we hebben nog niet gemeet
Zo, ook weer complimentjes uitgedeeld
nah dat is sneeuwquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:29 schreef Sinosappel het volgende:
Wat een liefde in de lucht vanavond
Ik wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:11 schreef Sinosappel het volgende:
Vrouwen horen liever dat je ze mooi vindt, dan dat je ze wil doen.
Misschien laat ik je nog wel eens aan mijn geweldig atletische lichaam voelenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet. Niet dat ik er heel veel van heb gezien, natuurlijk.
Oeh, sopsopsop.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:30 schreef palawan het volgende:
[..]
Misschien laat ik je nog wel eens aan mijn geweldig atletische lichaam voelen
mijn moeder ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je moeder. Sneeuw voelt heel anders aan
Ik ga wel vast trainen (als in: letterlijk trainen he; sporten dus... geen verkeerde dingen gaan denkenquote:
Heb je een hele grote? Goed geoefend?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dank
Probleem is alleen dat me dat hooguit pluspunten oplevert, geen bonuspunten
Dan is er iets mis met je ogen.quote:
Ik denk nooit verkeerde dingen. Have fun.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:31 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ga wel vast trainen (als in: letterlijk trainen he; sporten dus... geen verkeerde dingen gaan denken)
doei
Op mij kwam je juist wel zeker overquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is een bitch. Ik ben nu op het punt dat het me sociaal niet meer beperkt. Volgens mij kom ik ook niet erg onzeker over. Maar it's still there.
In FOK!termen heb ik minstens 40cm en ben ik een natuurtalent, duhquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb je een hele grote? Goed geoefend?
Bonuspunten kan ik niet beoordelen
Waarschijnlijk wel, maar over het algemeen voel ik me ongemakkelijk als iemand me doable vindt. Dan word ik liever mooi genoemd. Dat komt dan toch minder oppervlakkig over, of zo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan je stemming?
iets met resultaten uit het verleden en toekomst spreuk maar ik dacht dat het precies andersom wasquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk nooit verkeerde dingen. Have fun.
Da's het masker. Dat heb ik ook. Geen beste eigenschap eigenlijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Op mij kwam je juist wel zeker over
Dit snap ik wel. Een vrouw wilt zich grager speciaal voelen in plaats van een lustobject.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar over het algemeen voel ik me ongemakkelijk als iemand me doable vindt. Dan word ik liever mooi genoemd. Dat komt dan toch minder oppervlakkig over, of zo.
Dat is het inderdaad. Al zijn er specifieke momenten waar ik wel graag een lustobject ben, maar die zijn een stuk schaarser.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit snap ik wel. Een vrouw wilt zich grager speciaal voelen in plaats van een lustobject.
Gotta love this chickquote:
Hij bedoelt toch er geil uit zien? Dat kan niet met mij in een topic.quote:
+1quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
Kerst zal blij zijn als die onzin voorbij is
Ja dit heb ik ook.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar over het algemeen voel ik me ongemakkelijk als iemand me doable vindt. Dan word ik liever mooi genoemd. Dat komt dan toch minder oppervlakkig over, of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |