Ritmo had gelijk in zijn DM dat ik jou niet serieus moest nemen.quote:
Technisch een van de beste Nederlandse talenten geweest. Deze jongen heeft het écht in huis. Geloof me nou maar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Luigi heeft toch niets speciaals man. Een betere mentaliteit brengt hem hoogstens naar de top van de eredivisie.
Als je genoeg talent hebt om de subtop van de wereld te bereiken dan red je het zelfs met 0,0 instelling nog bij Feyenoord of RedBull Salzburg.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ritmo had gelijk in zijn DM dat ik jou niet serieus moest nemen.Who would've known.
[..]
Technisch een van de beste Nederlandse talenten geweest. Deze jongen heeft het écht in huis. Geloof me nou maar.
Hoe kun je dit in godsnaam zeggen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je genoeg talent hebt om de subtop van de wereld te bereiken dan red je het zelfs met 0,0 instelling nog bij Feyenoord of RedBull Salzburg.
Swerts is niet "nét" niet hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:14 schreef Roffamannetje het volgende:
Bruins heeft een half seizoen goed gespeeld voor ons, tegen ajax was hij fantastisch in zijn eerste seizoen maar we hebben hem niet nodig nu, zelfs voor Salzburg was die blijkbaar niet goed genoeg. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat mensen hem graag weer bij Feyenoord willen zien, ik ben juist zo tevreden dat we eindelijk van die net niet voetballers af raken (Bruins, Biseswar, Swerts etc)
Daar heb je dr veel van lopen op de amateurvelden, dikke vette pens maar wel balletje uit de lucht stilleggen en 30 meter doorlobben op de spitsquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je genoeg talent hebt om de subtop van de wereld te bereiken dan red je het zelfs met 0,0 instelling nog bij Feyenoord of RedBull Salzburg.
Bruins was in dat deel van dat seizoen de beste speler van Feyenoord. Hij stond in 17 wedstrijden in de eerste seizoenshelft 5 keer in 'het elftal van de week', waar de rest van ons elftal pure kanker was.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:14 schreef Roffamannetje het volgende:
Bruins heeft een half seizoen goed gespeeld voor ons, tegen ajax was hij fantastisch in zijn eerste seizoen
Ik wil hem zeker graag bij Feyenoord zien, na een jaartje 'resettten' bij Excelsior.quote:maar we hebben hem niet nodig nu, zelfs voor Salzburg was die blijkbaar niet goed genoeg. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat mensen hem graag weer bij Feyenoord willen zien, ik ben juist zo tevreden dat we eindelijk van die net niet voetballers af raken (Bruins, Biseswar, Swerts etc)
Dat risico neem ik graag voor lief. Opzouten met die lamzak.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:17 schreef Helpmefok het volgende:
Wij zullen hard balen als dat niet vanuit ons elftal is.
Dit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:14 schreef Gert het volgende:
Bruins... die staat zo'n beetje model voor een periode bij Feyenoord waar ik niet graag meer aan terugdenk.
We hebben zulke spelers heel vaak gehad en inderdaad te lang de hand boven het hoofd gehouden. Het is nu gewoon 'business': Je voldoet niet voor het 1e van Feyenoord = wieberenquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat risico neem ik graag voor lief. Opzouten met die lamzak.
dat zou er nog bij moeten komen, dat hij ons na al die kansen die hij heeft gehad een Leonardootje flikt...quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga niet verder met de discussie want ik herinner me de periode van Bruins een half jaar voor hij weg ging, ik kon zijn bloed wel drinken.
Maar serieus: als er IEMAND hier zeikt over een aantal jaar dat wij 'nooit toptransfers maken zoals Bruins bij Ajax' dan kom ik jullie á la Dexter in plastic verpakken en een mes tussen de ribben douwen
Goed plan Bruins naar Ajax.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:24 schreef Dekatria het volgende:
Bruins zie ik met z'n hoofd inderdaad liever bij Ajax spelen. Mag'ie het niveau even verder naar beneden gaan halen, met net zo'n kutkop als Vertonghen.
Er zijn genoeg voetballers die dat niet doen, wij in Rotterdam houden er alleen niet van. Ik noem een Pantelic.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:26 schreef Merkie het volgende:
Bruins brengt gewoon niet wat een prof moet brengen. Je fysiek in de strijd gooien, sprintjes trekken om druk te zetten, je volledig inzetten. Dat doet hij zelden tot nooit. Je hebt daar niks aan, ook al kan hij dan nog zo goed voetballen.
Ik zie dat niet zo gauw gebeuren. Bruins heeft 4 jaar de kans gehad, en nooit heeft hij hem gegrepen. Ik sluit niks uit, maar de Bruins die ik bij Feyenoord gezien heb gaat de top (al is het maar de top in Nederland) nooit halen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voetballers die dat niet doen, wij in Rotterdam houden er alleen niet van. Ik noem een Pantelic.
Je hebt genoeg spelers die met één tikkie tegen de bal een spits nét 'binnenspel' lanceren, en dat een keer of 10 per wedstrijd. Zo'n speler is Bruins.
Clasie vecht de bal 'vrij', tikt hem naar Bruins, en Bruins lanceert 'speler X'. Dat is zijn stijl, en daarom ook de koppeling met Ajax want die worden daar helemaal geil van.
Zou hem graag eens aan de slag willen zien onder de KGB.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:14 schreef Gert het volgende:
Bruins... die staat zo'n beetje model voor een periode bij Feyenoord waar ik niet graag meer aan terugdenk.
Dit dus. Deze jongen met een tactisch geweldig trainerstrio als KGB wordt een héle grote. Dat weet ik zo ongelofelijk zeker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou hem graag eens aan de slag willen zien onder de KGB.
Volgens mij lag ook de stagnatie van zijn progressie met name aan Been.
Niet zo overdrijven man.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit dus. Deze jongen met een tactisch geweldig trainerstrio als KGB wordt een héle grote. Dat weet ik zo ongelofelijk zeker.
Luigi had zo'n grafhekel aan Been.
Wie weet is hij op zoek naar het Roorda-effect...quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven man.
Laat hem het nou eerst bij Exelsior maar gaan laten zien. Dan praten we over een jaartje wel verder.
Wel respect voor de keuze van Luigi. Terug naar de basis waar het allemaal begon![]()
Iesh goed zwa. Jeweettog. Die atta's banna mang.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven man.
Laat hem het nou eerst bij Exelsior maar gaan laten zien. Dan praten we over een jaartje wel verder.
Denk niet dat hij veel keus hadquote:Wel respect voor de keuze van Luigi. Terug naar de basis waar het allemaal begon![]()
Je kon 'm niet verstaan? En dat is belangrijk?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iesh goed zwa. Jeweettog. Die atta's banna mang.
Geeltje moet 'm kopen jatog of nie zwa? Ze Chi-maid is tantoe lekkah.
^^^^^^^^
Dit niveau spraakgebrek van Bruins missen we gelukkig wel in Nederland. Hoop dat hij ondertussen normaler is gaan lullen.
[..]
Naar het schijnt lopen er in Enschede en Eindhoven ook nog 2 voetballers die zo praten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iesh goed zwa. Jeweettog. Die atta's banna mang.
Geeltje moet 'm kopen jatog of nie zwa? Ze Chi-maid is tantoe lekkah.
^^^^^^^^
Dit niveau spraakgebrek van Bruins missen we gelukkig wel in Nederland. Hoop dat hij ondertussen normaler is gaan lullen.
[..]
Ik snap niet waarom je zo bijdehand doet. Bruins heeft nergens bewezen goed genoeg te zijn voor de internationale subtop. Dat is een feit, anders waren er wel meer clubs dan louter Excelsior in hem geïnteresseerd. Dat jij een hunch hebt dat hij ooit een toptransfer gaat maken is heel fijn, maar dat is geen argument.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ritmo had gelijk in zijn DM dat ik jou niet serieus moest nemen.Who would've known.
[..]
Technisch een van de beste Nederlandse talenten geweest. Deze jongen heeft het écht in huis. Geloof me nou maar.
Want trainen onder de slechtste trainer in Nederland van de afgelopen 20 jaar, in een kutelftal spelen gedurende een X-aantal jaar, en op de compleet verkeerde positie gebruikt worden geeft je kwaliteiten weer? Daarnaast, Bruins is nu 22. 22! Niet 30. Die krijgt nog genoeg kansen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo bijdehand doet. Bruins heeft nergens bewezen goed genoeg te zijn voor de internationale subtop. Dat is een feit, anders waren er wel meer clubs dan louter Excelsior in hem geïnteresseerd. Dat jij een hunch hebt dat hij ooit een toptransfer gaat maken is heel fijn, maar dat is geen argument.
In zijn laatste periode ging hij er wel echt voor hoor. Toen zag je hem opeens ook slidings maken e.d., maar dat valt bij hem op een of andere manier totaal niet op. Daarnaast was iedereen toen werkelijk onder de maat en Bruins is volgens mij niet zo'n speler die er bovenuit stijgt in slechte wedstrijden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:26 schreef Merkie het volgende:
Bruins brengt gewoon niet wat een prof moet brengen. Je fysiek in de strijd gooien, sprintjes trekken om druk te zetten, je volledig inzetten. Dat doet hij zelden tot nooit. Je hebt daar niks aan, ook al kan hij dan nog zo goed voetballen.
En had dat nu wél of niet met Mama Bruins te maken? Nu wil ik het wel eens weten eigenlijk...quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit dus. Deze jongen met een tactisch geweldig trainerstrio als KGB wordt een héle grote. Dat weet ik zo ongelofelijk zeker.
Ik heb er niet zoveel moeite mee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:36 schreef Sportex het volgende:
Go-Ahead moet zo spelen, blijft toch kut.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En had dat nu wél of niet met Mama Bruins te maken? Nu wil ik het wel eens weten eigenlijk...
welke school?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
. Weet ik veel man.
Ik weet alleen dat hij zijn VWO-diploma uiteindelijk niet haalde maar wel aanwezig was bij de uitreiking met zijn ouders. Daar ligt dan ook de 'key' om foto's te vinden.
Aangezien jij hem kent/kende ken je misschien ook wel mensen die op de hoogte zijn van het verhaal. Ik vind dat die roddel nu lang genoeg geduurd heeft. In het belang van Luigi eisen wij de waarheid (en foto's)!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
. Weet ik veel man.
Ik weet alleen dat hij zijn VWO-diploma uiteindelijk niet haalde maar wel aanwezig was bij de uitreiking met zijn ouders. Daar ligt dan ook de 'key' om foto's te vinden.
joh pleur die fotos nou maar online. Hebben we tenminste nog iets uit Bruins gehad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
. Weet ik veel man.
Is er inmiddels al autisme bij hem vastgesteld of vliegt hij nog altijd onder de radar?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
. Weet ik veel man.
We weten ook niet eens of z'n moeder daar werkt of naar wat voor foto's we moeten zoeken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:45 schreef Merkie het volgende:
Ik weet wel de oude username van Helpmefok, maar de school van Bruins heb ik nog steeds niet gevonden.
Waarom is hij dan toch naar Genk gegaan voor die stage?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat het allemaal wel meevalt met dat Been haten denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom is hij dan toch naar Genk gegaan voor die stage?
Om Been in zijn slaap te vermoorden natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom is hij dan toch naar Genk gegaan voor die stage?
Waarschijnlijk vond hij Been wel relaxedquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Om Been in zijn slaap te vermoorden natuurlijk.
Bruins had helemaal geen hekel aan Been. Hij heeft zelfs voor hem gestemd tijdens de fameuze stemronde.
Ja, dat is hier misschien wel 10x voorbijgekomen. Even terugzoeken (2 á 3 topics geleden ofzo)quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:53 schreef vandermar het volgende:
Heeft iemand ook een foto van dat spandoek voor Fer van afgelopen zondag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |