Ritmo had gelijk in zijn DM dat ik jou niet serieus moest nemen.quote:
Technisch een van de beste Nederlandse talenten geweest. Deze jongen heeft het écht in huis. Geloof me nou maar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Luigi heeft toch niets speciaals man. Een betere mentaliteit brengt hem hoogstens naar de top van de eredivisie.
Als je genoeg talent hebt om de subtop van de wereld te bereiken dan red je het zelfs met 0,0 instelling nog bij Feyenoord of RedBull Salzburg.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ritmo had gelijk in zijn DM dat ik jou niet serieus moest nemen.Who would've known.
[..]
Technisch een van de beste Nederlandse talenten geweest. Deze jongen heeft het écht in huis. Geloof me nou maar.
Hoe kun je dit in godsnaam zeggen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je genoeg talent hebt om de subtop van de wereld te bereiken dan red je het zelfs met 0,0 instelling nog bij Feyenoord of RedBull Salzburg.
Swerts is niet "nét" niet hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:14 schreef Roffamannetje het volgende:
Bruins heeft een half seizoen goed gespeeld voor ons, tegen ajax was hij fantastisch in zijn eerste seizoen maar we hebben hem niet nodig nu, zelfs voor Salzburg was die blijkbaar niet goed genoeg. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat mensen hem graag weer bij Feyenoord willen zien, ik ben juist zo tevreden dat we eindelijk van die net niet voetballers af raken (Bruins, Biseswar, Swerts etc)
Daar heb je dr veel van lopen op de amateurvelden, dikke vette pens maar wel balletje uit de lucht stilleggen en 30 meter doorlobben op de spitsquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je genoeg talent hebt om de subtop van de wereld te bereiken dan red je het zelfs met 0,0 instelling nog bij Feyenoord of RedBull Salzburg.
Bruins was in dat deel van dat seizoen de beste speler van Feyenoord. Hij stond in 17 wedstrijden in de eerste seizoenshelft 5 keer in 'het elftal van de week', waar de rest van ons elftal pure kanker was.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:14 schreef Roffamannetje het volgende:
Bruins heeft een half seizoen goed gespeeld voor ons, tegen ajax was hij fantastisch in zijn eerste seizoen
Ik wil hem zeker graag bij Feyenoord zien, na een jaartje 'resettten' bij Excelsior.quote:maar we hebben hem niet nodig nu, zelfs voor Salzburg was die blijkbaar niet goed genoeg. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat mensen hem graag weer bij Feyenoord willen zien, ik ben juist zo tevreden dat we eindelijk van die net niet voetballers af raken (Bruins, Biseswar, Swerts etc)
Dat risico neem ik graag voor lief. Opzouten met die lamzak.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:17 schreef Helpmefok het volgende:
Wij zullen hard balen als dat niet vanuit ons elftal is.
Dit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:14 schreef Gert het volgende:
Bruins... die staat zo'n beetje model voor een periode bij Feyenoord waar ik niet graag meer aan terugdenk.
We hebben zulke spelers heel vaak gehad en inderdaad te lang de hand boven het hoofd gehouden. Het is nu gewoon 'business': Je voldoet niet voor het 1e van Feyenoord = wieberenquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat risico neem ik graag voor lief. Opzouten met die lamzak.
dat zou er nog bij moeten komen, dat hij ons na al die kansen die hij heeft gehad een Leonardootje flikt...quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga niet verder met de discussie want ik herinner me de periode van Bruins een half jaar voor hij weg ging, ik kon zijn bloed wel drinken.
Maar serieus: als er IEMAND hier zeikt over een aantal jaar dat wij 'nooit toptransfers maken zoals Bruins bij Ajax' dan kom ik jullie á la Dexter in plastic verpakken en een mes tussen de ribben douwen
Goed plan Bruins naar Ajax.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:24 schreef Dekatria het volgende:
Bruins zie ik met z'n hoofd inderdaad liever bij Ajax spelen. Mag'ie het niveau even verder naar beneden gaan halen, met net zo'n kutkop als Vertonghen.
Er zijn genoeg voetballers die dat niet doen, wij in Rotterdam houden er alleen niet van. Ik noem een Pantelic.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:26 schreef Merkie het volgende:
Bruins brengt gewoon niet wat een prof moet brengen. Je fysiek in de strijd gooien, sprintjes trekken om druk te zetten, je volledig inzetten. Dat doet hij zelden tot nooit. Je hebt daar niks aan, ook al kan hij dan nog zo goed voetballen.
Ik zie dat niet zo gauw gebeuren. Bruins heeft 4 jaar de kans gehad, en nooit heeft hij hem gegrepen. Ik sluit niks uit, maar de Bruins die ik bij Feyenoord gezien heb gaat de top (al is het maar de top in Nederland) nooit halen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voetballers die dat niet doen, wij in Rotterdam houden er alleen niet van. Ik noem een Pantelic.
Je hebt genoeg spelers die met één tikkie tegen de bal een spits nét 'binnenspel' lanceren, en dat een keer of 10 per wedstrijd. Zo'n speler is Bruins.
Clasie vecht de bal 'vrij', tikt hem naar Bruins, en Bruins lanceert 'speler X'. Dat is zijn stijl, en daarom ook de koppeling met Ajax want die worden daar helemaal geil van.
Zou hem graag eens aan de slag willen zien onder de KGB.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:14 schreef Gert het volgende:
Bruins... die staat zo'n beetje model voor een periode bij Feyenoord waar ik niet graag meer aan terugdenk.
Dit dus. Deze jongen met een tactisch geweldig trainerstrio als KGB wordt een héle grote. Dat weet ik zo ongelofelijk zeker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou hem graag eens aan de slag willen zien onder de KGB.
Volgens mij lag ook de stagnatie van zijn progressie met name aan Been.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |